Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
váha vzduchu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ten celkový průměr 14-15 je opravdu poměrně hodně, to neměl ani kdysi kamarád s MV6 AT... A co se případného vyzkoušení týče, jestli se nepletu, tož stále obecně platí, že když koupíš zboží přes net z nějakého e-shopu, můžeš ho do 14 dnů bez udání důvodu (samozřejmě nepoškozené a nejlépe i s origo obalem) vrátit - lidi to vědí a dost toho i všelijak zneužívají, koupí si třeba foťák a tablet a po dovolené to zase vrátí... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Host |
| ||
Host | 2.6 V6 Caravan, 2001, automat - kombinovaná (80% Praha, jinak po okreskách mimo dálnici) - 10,6l 14-15 je opravdu hodně. Až bude chvíle, mrknu, kolik píše váha... | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | Takže jsem pokročil: ikdyž předchozí majitel jakože nechával měnit těsnění pod víkem - válce 2-4-6 byly utopené v oleji.Vyčistil jsem to a vyměnil svíce. (těsnění nechám na později). Mám pocit, že auto jede lépe, zdá se mi, že i spotřeba šla o půl litru dolů. Váha (nová) ukazuje při 2000 cca 35kg. Předtím ukazovala 40kg. Nicméně žádný skokový rozdíl ve spotřebě. Škoda, že host tu nenechal na sebe kontakt. I když tuším za ním Wisastara.. Nicméně mi to vyhodilo hlášku TC P0420 Catalyst System Low Efficiency. Proč? Co s tím má kat? Vymazal jsem to za jízdy a pak ještě jednou a pak už nic (ale najel jsem jen pár km) | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Pokud ventilové víko (víka) nepřetěsníš, budou dříve či později svíčky utopené zase. Svíčkám koupel v horkém oleji zas až tak moc nevadí, to spíš gumovým chobotům zapalovacích modulů. A jsou-li víka už zvlněná (zkroucená), výměna těsnění mnohdy už nepomůže (vlastní zkušenost...) W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | jj to vím, teď potřebuji doladit tu spotřebu, pak budu řešit víko. Když by bylo zkřivené, tak se dá koupit nové? Jinak to víko se dá přetěsnit jen jedno? Nebo to je komplet i s tím druhým? Respektive dá se koupit jen jedno těsnění? | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Ano, přetěsnit víka lze samostatně, sada těsnění pro jedno víko obsahuje dva kusy těsnění, cena se pohybuje kolem tisíce. Nová víka lze pořídit jen origo Opel v ceně cca 4.500Kč za kus, ale už obsahují těsnění i O kroužky pod otvory pro šrouby. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | hh 4500,- ... za to už mám skoro druhý motor | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Před dvěma týdny jsem nechával dát nová obě... !!(a) W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | zlatá Vectra, ta ty plasťáky neměla... Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
FastArrow |
| ||
Host | třeba to nějak jde dobře utěsnit akorát na to nikdo nepřišel | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |