Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra eletrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nabíjení akum. |
Přejít na stranu [1] 2 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Hájek |
| ||
Host | Dobrý den mam tuto nabíječku Odkaz A autobaterii mam Starline 56 Ah a tahle nabíječka tam ma napsano 20-50 nabije se mi to na max nebo ne ? děkuju. Jde o to ze já ji asi timhle nabílej asi 10 hodin pak sem ji dal do auta a druhej den vecer uz sem nemohl nastartovat ale to uz bylo před tímhle nabíjením je to asi 5 dnu co jsem koupil Astru F a druhej den co jsem ji koupil tak sem to nemohl nahodit | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Nabije jakoukoli baterku, jen cim vetsi kapacita, tim to bude dele trvat. Kazdopadne bud je spatna nabijecka, nebo to ma baterka za sebou, nebo v aute neco stale zere proud. Jestli mas nejaky voltmetr, zkus zmerit napeti po nabiti (melo by byt kolem 14V) a pak v aute a pri startovani. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Nabijecka ti tu baterii urcite nabije jen to bude trvat dyl nez u nejaky 20AH ... 10 hodin pokud byla uplne vybita je malo to ji urcite nedobilo doplna, nicmene predevsim bych hledal problem v baterii zejmena s ohledem na to, ze se jedna o tuhle "premiovou" znacku od ktere bych si nekoupil ani pylovej filtr. | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Problém bych viděl v baterce. Starline je největší aušus který se mohl kdy na trhu objevit. Dali mi ji novou do Calibry a měl jsem ji tam týden. Nejdřív jsem hledal problém v dobíjení, ale bylo to baterkou. Nedala se pořádně dobít, nedržela kapacitu a po odpojení nabíječky spadlo napětí do deseti minut někdy až na 11,8V. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Přesně jak píšou kluci, nabíječka to zvládne, jen jí to bude déle trvat a 10 hodin na zcela vybitý akumulátor je fakt málo. Starline sice opravdu není žádná prémiovka, nicméně při správném zacházení taky slouží. Píšeš, že máš auto krátce, takže asi pořádně nevíš, jak dlouho už baterka v autě je, ani jak předtím jezdilo. Pokud auto dlouho stojí, je to pro (už starší baterku) horší, než když se s autem jezdí a baterka se při provozu v cyklech vybíjí a dobíjí. Taky asi nevíš, v jakém stavu je dobíjecí soustava v autě a je možné, že se provozem baterka nikdy dostatečně nedobila a to je taky špatně, taková baterka dlouho nevydrží. Máš-li tu možnost, dej baterku na nabíječku klidně na celý den, zhruba hodinu po odpojení nabíječky změř napětí a nech ji nezapojenou a další den změř znovu, bude-li úbytek napětí už kolem půl voltu, je to špatně a baterka neudrží kapacitu. Orientačně 100% nabitá má 12,6V a víc, 12,2 až 12,4V už je jen cca 50% a 11,9 až 12,2V jen 20% kapacity. A bude-li v pořádku, změř po montáži do auta dobíjení, na svorkách baterie by při nastartovaném motoru mělo být na volnoběh cca 14-14,5V. W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Host |
| ||
Host | Děkuju za rychlou odezvu Baterku tam mám uz 17 hodin na nabíječce , aleternátorem nevim jesti to bude dobíjeci kontrolka normalne zhasne presne tak stou značkou Starline je to shit jediny co asi celkem jde sou prej kotouče a jeste neco | ||
| |||
Host |
| ||
Host | a navíc to nemam čim změřit | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Ještě k tý nabíječce. Je to takový prdítko spíš na udržování nebo lehké oživení baterie. Na nějaké větší nabíjení třeba trochu horší baterie to moc není. Pokud je ta tvoje baterka horší, tak doporučuji dát ji na nějakou pořádnou nabíječku a tzv. ji provařit. Pak je šance, že se trochu vzpamatuje. Nastavil bych klidne proud 6-7A a nechal bych ji klidně celej den. On ti u týhle baterky stejně cca za dvě hodiny klesne nabíjecí proud skoro na nulu protože se v baterce zvýší vnitřní odpor. Starlines se prostě naplno dobít nedá. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Host |
| ||
Host | A kdybych si měl koupit baterku ktera by byla ta nejlepsí ? Opel Astra F 1998 1.7 TDS (Isuzu) 60 KW | ||
| |||
Colommbo |
| ||
Uživatel #2374 Registrován: Wednesday 01 February 2012 - 14:51:05Příspěvků: 1192 | Budeš asi volit kompromis mezi kvalitou a možnostmi kapsy. Přihlédnout k rozměrům a samozřejmě dodržet polaritu. Co se týče značky bude mít každý asi jiný názor, kvalitní aku jsou třeba Varta, Banner, vyhledavače dobrých prodejců většinou vyberou odpovídající provedení podle motoru a zvolíš-li typ, už stačí jen pohledat nejnižší cenu... W124 E320 Coupé - u mě dobrý | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 3 | |