Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Calibra :: CALIBRA :: Calibra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Volnoběžné otáčky 2.0 l 16v 110 kW |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
tomy |
| ||
Host | hoj skus vyměnit eplotní čídlo. to čidlo je kouzelné dokaže udelat hodne problému.me se to taky stalo. skus startnou a to čidlo pro rj odpojit a zapojit jestli budou zmeny | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Čidlo je nový, ale porát mi to hlásí chybu č.15. Na startování ani na chod motoru to nemá vliv. Prostě čidlo odpojím připojím a s motorem se nic nestane porát běží stejně a to jak za studena tak i za tepla. Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Chci se zeptat zda se nechá do Calibry sehnat 100A nebo 120A alternátor který bude mít řemenici na klíňák a správné uchycení. Nějak jsem ho nikde nedohledal. Buď je to na plochej drážkovanej nebo to má jiný úchyty. Popřípadě pokud by někdo měl nějaký na prodej. Díky. [ Upraveno Tuesday 25 September 2012 - 19:35:33 ] Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Do Calibry ? Jestli jo kouknu na chalupe k sousedovi maji tam asi 3 Vectry A a tam by myslim altik mohl bejt stejnej. | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Ohledně toho volnoběhu- opravdu C20XE s M2.5 takhle občas blbne. Je to softwarová nedokonalost v kombinaci s objemným sáním, často neúplně těsnícím, tudíž otvírání a přivírání servomotorku vyvolává zpožděné reakce, což může vyústit v takovouto "zpětnou vazbu" v podobě pulzování. Běžně stačí přidat plyn a pod zátěží vytočit motor a je to pryč. Nepřítomnost katu a úpravy výfuku to ještě zhoršují, stejně jako různé hloupé úpravy odvětrání ven a podobně. | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Výfuk je origo krom koncového dílu. Přidat nestačí musím motor vypnout a znova nastartovat. A proč ten motor nereaguje na to čidlo ? Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Nevím, je na čidla takový tupý a je to jenom dobře! aspoň nesháníme pořád řídící jednotky, jako kolegové se Simtecy prostě starej předpotopní Motronic, občas škubne, občas zahoupe ale pořád jede a navíc moc dobře. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |