• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
LPG karburator BLOS
Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Saturday 10 August 2013 - 15:47:37 Citovat
Host
No a s tím se právě Colombo smiřuju hodně těžko!
Proč bych se jízdou v GTS 3.2 taky nemohl pobavit? Proč, když vypnu stabilizaci tak motor nemá takovej švunk? Proč když šlápnu na brzdu, ECU ubere plyn?
Proč je tak Tichej výfuk? Proč svítí upozornění na prasklou mlhovku, kterou nechci měnit, stojí 700,- ?
To jsou otázky, které musí vyřešit sofistikovaná modifikace softwaru a další tuning, jinak to nepůjde.
vrgadaa
Monday 12 August 2013 - 20:25:19 Citovat
Host
to s ti s karburatorovym BLOSem a pokazenym ABS v 21 let starym aute nestane, ale vazne hledam clanek, kde Janda (asi) resil preelektrizovanost dnesnich aut a byl hodne na*rany, myslim, ze ho to nenechalo ani zacouvat s otevrenymi dvermi
vrgadaa
Tuesday 13 August 2013 - 07:25:21 Citovat
Host
Odkaz
...
Máte automatickou převodovku v manuálním módu, aktivní řízení ve sportovním režimu a vypnutou stabilizaci. To je takový „setup pro svéprávné”. Začnete tedy brzdit, ale musíte to udělat tak, aby to nevyprovokovalo brzdový asistent. Ten jinak pustí plné brzdy pod ABS a část kontroly je pryč. Pokud je příjezd k zatáčce ne zcela rovný (ať už horizontálně, nebo vertikálně) a vyžaduje mírné opravy volantem, aby auto drželo potřebný směr, musíte našlapovat extrémně opatrně, neboť bleskové korekce volantem jsou vyloučené. Aktivní řízení měnící převod nereaguje okamžitě a auto se pod vámi ve zpožděných reakcích přední osy začne kroutit jako had.
...
Někdy si v autě připadám jak v neexistujícím pokračování příběhu Čtyři v tanku a pes - kdy čtyři šli domu a u „kormidla” nechali jen psa. Jinak si nedovedu zdůvodnit to množství rozličných omezení a samovolných akcí automobilu, který se k vám chová, jako byste měli IQ dogy z reklamy na Pedigree Pal.
Martas
Tuesday 13 August 2013 - 08:04:45 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

Odkaz

Zdůvodnit to množství rozličných omezení a samovolných akcí automobilu, který se k vám chová, jako byste měli IQ dogy z reklamy na Pedigree Pal.


A kolikrat jsi uz v takovym aute sedel a predevsim popisovanou situaci zazil ?

To co tam ten clovek popisuje je jako kdyby si chtel prakem strilet na vysokoletici stihacku, kterej magor bude se seriovym autem navic v automatu "zavodit" nebo zkouset co to vydrzi.

Jiste ma pravdu, ze ta elektronika a podpurne systemy funguji az v okamziku kdy je prekrocena urcita mez a usoudi to ze je potreba zasahnout, ale tahle mez je sakra daleko od bezne jizdy tedy daleko i od toho co popisuje on, zrovna tak ma pravdu ze ty systemy jdou vetsinou vypnout jenom jako, ale opet se zapnou az kdyz uz s tim nic moc nejde delat ale porad to plati pro normalni jizdu ke ktery bylo to auto zkonstruovano a pro ten ucel se prodava.

Jiřik
Tuesday 13 August 2013 - 08:44:23 Citovat
Host
Marťasi, žel to často není pravda. POkud jsi ten článek četl, jedná se klidně o takovou blbost, jako přeparkování, couvání atd..
Jde o to, že v té honbě za bezpečností se zapomnělo na zdravý rozum.
Ony úplně stačí ty neustálé zásahy do Nm motoru u mé GTS.
Když to pak známému říkám, odpovídá že tedy tak objemný motor pak nemá smysl, že? Nekupuju si ho přece pro jízdu přes dvě stě, ale kvůli razantní akceleraci, která je omezena při jakémkoliv prokluzu kol a při vypnutí stabilizace
je tam jako sichr jakási "bezpečná" tzn. netáhnoucí charakteristika.
No aspoň tak rychle neodrbu gumy __;
Martas
Tuesday 13 August 2013 - 08:58:14 Citovat
Host
Jiřik napsal ...

Když to pak známému říkám, odpovídá že tedy tak objemný motor pak nemá smysl, že? Nekupuju si ho přece pro jízdu přes dvě stě, ale kvůli razantní akceleraci, která je omezena při jakémkoliv prokluzu kol a při vypnutí stabilizace.


Coz jinymy slovy znamena ze ten motor ma dost vykonu na bezpecne predjeti pripadne ujeti z krizivatky ... a o to vetsine ridicu jde a je jim jedno kdyz si koupi novy auto se silnym motorem jestli to dela stovku za 8 nebo 9 vetrin.
vrgadaa
Tuesday 13 August 2013 - 15:29:02 Citovat
Host
2Martas:-)
ale my se nebavime o pomalych sunkach, ktere maji stovku za 8 nebo 9, me sroty maji neco pres 6 a 7, nebo kdysi aspon meli, vime:-).
...
Jinak je to otazka priorit, vetsine lidi staci priblizovadlo z bodu A do bodu B a uprimne na to stacil i trabant. A pokud se auto tvari jako sportovni, tak ma mit podobne chovani, alespon volitelne. Mne osobne stval i obycejny protiprokluz u beckove omegy, ktery fungoval tak, ze pribrzdil protacejici kolo, takze jsem nakonec v kopci uplne zastavil, kdezto s vypnutim tohoto vynalezu, jsem to vyjel. A to nemluvim o tom, ze tam misto teto blbosti meli dat samosvor, jenze ten je vyrazne drazsi nez elektronicke kurv*tko. A jednou mne malem do prikopy malem poslal i obycejny tempomat, ktery si tak nejak hezky pridal v zatacce na mokrych kostkach...
...
Jinak predpokladam, ze si clanek necetl a jen se zbytecne rozcilujes. Tam jsou vetsi zhuverilosti jako nemoznost pustit sterace, kdyz auto stoj apod.
Jiřik
Tuesday 13 August 2013 - 15:29:17 Citovat
Host
Což mně není, asi mám na to zrychlení citlivej zadek
Je pravda, že mám dost zpuchřelý gumy, jejich výměna to určitě posune zas jinam a jinak od dvojky výš to už je dobrý.
Martas
Tuesday 13 August 2013 - 15:44:26 Citovat
Host
Clanek jsem cetl ale reagoval jsem na citovane ... napriklad potrebu couvat s oteverenymi dvermi jsem jeste nikdy nemel ... zato znam dva, kteri si z tohohle duvodu ty dvere v jednom pripade jen narazili a odreli ve druhem otorcili i s A sloupkem a priplacli na blatnik.

Se zrychlenim jsem mel na mysli ze ridici ktery si koupi silnejsi auto z duvodu potreby silnejsiho je jedno jestli to ma 5 vterin bez systemu a 6 se systemama ... ne absolutni hodnotu ... mimochodem realnych 6 vterim ma opravdu maloktery natoz seriovy auto.

Ano mate oba naprostou pravdu je to otazka priorit, zda mam jakykoliv auto, do kteryho nalozim rodinu a jezdim z bodu A do bodu B ... pokud mi treba nestaci vykonove z jiz mnou zminovanych duvodu treba si poridim silnejsi a nebo zda si chci uzit a poridim si sportovnejsi vuz ve kterym ovsem jezdim sam a pouzivam ho za ucelem "zavodeni".

Chapu ze nekomu nevadi mit zagumickovany sani protoze se mu obcas diky LPG rozskoci, chapu ze kdo hodne jezdi si do auta da LPG aby jezdil levneji ... oboje za podminky ze auto casem tim LPG smrdi a treba s tim nemuzu dopodzemnich garazi nebo ze mi nadrz zabira pul kufru... me by to vadilo ale rozumim tomu ze nekomu to nevadi.

Ale uprime receno mit stary auto u kteryho z duvodu zrychleni vymenim okynka za plexi, vyhazim kde co a navic vytunim motor tak, ze ostatni komponenty na to nemusej bejt staveny ... a zase do nej nalozim rodinu to me hlava fakt nebere.

[ Upraveno Tuesday 13 August 2013 - 15:53:03 ]
vrgadaa
Tuesday 13 August 2013 - 20:01:29 Citovat
Host
auta jsem nikdy netunil s vyjimkou zakoupeneho upraveneho sportovniho vyfuku z STIcka (konec-normalni zvuk), protoze shnil a predchozi majitel vytunene legacy omotal o strom a novy dil byl drazsi nez pouzity z inzerce. LPG mam udelano tak, aby nesmrdelo a jezdim na nej protoze nemam prebytecne penize na krmeni statniho rozpoctu, toroid v kufru nicemu nevadi a rezerva se podle novych uprav v tuzemsku vozit nemusi.Mam 6te auto na LPG, takze uz mam dost zkusenosti co a jak i vpripade levneho reseni LPG a predpokladam, ze drazsi provedeni je v dnesni dobe naprosto bezproblemove (ale na kazdy motor je na LPG vhodny). Ale i to je vec osobni volby, ja za sebe si nedovedu predstavit jizdu na jine palivo

A opravdu ma to lego zrychleni za 6,6, ale mne se to podle GPS nepodarilo, nejak si nedovedu predstavit rychly rozjezd bez kur*eni spojky a motoru uz uricte i pozdechaly po dvaceti letech i nejaky kone. Davam vzdy prednost koupi te nejsilnejsi seriove motorizace, kterou fabrika delala pred nejakym upravama. Protoze je zaruceno, ze k tomu motoru ladi i podvozek a brzdy.
...
Jinak nikdy jsem nove auto s barevnymi displeji a blutooth a spoustou vychytavek jako STOP/START a hlasenim o nezapnutych pasech neridil a pevne verim, ze ani nebudu muset. A neni to jen o penezich. asi bych doakzaal, kdybych neprovozovat tri veterany si poridit i standadni auto na urovni doby, jenze by mne to opravdu nebavilo, ale rozhodne bych nemel na ta sva stada koni v soucasnem provedeni. Ja za sebe jsem spokojen a doufam, ze to jeste nejakou dobu vydrzi 2/3 flotily ma cerstve STK u posledniho se opakovane resi spojka, takze tam nevim (hydraulika-skoda, ze tam neni lanko)
...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 4 5 [6] 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1813 sec,0.1413 z toho dotazů.