• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
LPG karburator BLOS
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Jiřik
Wednesday 01 August 2012 - 08:41:33 Citovat
Host
Vrgado, chce to víc plynu, hlavně při akceleraci. Možná by pomohla nějaká akcelerační "pumpa" resp. ventilek, který se otevře jen při prudkém přidání plynu, než se směs srovná. Seřídit to by ale bylo složitý. Prostě plynovou řídící jednotku nic nenahradí.
JardaB
Thursday 02 August 2012 - 05:57:49 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Jirik: ty mas praxi v serizovani STAGu? Vcera jsem konecne rozchodil diagnosticky interface (co me dostalo, ze vadi LED na +5V na TxD z jednotky...)... Hlavne byl maly tlak za reduktorem (0.6 Baru, upraveno na 1 Bar). Mas vyzkousene, jestli je lepsi vyssi tlak z hlediska presnosti serizeni?
Nemuzes zhruba popsat, jak se to serizuje? Jestli po jednotlivych valcich a ostatni na benzin nebo nejak celkove?
Jinak se mi nechtelo drbat s vodnima hadicema, at se to napoji kdekoli, mel jsem pak problem s prehrivanim motoru, tak jsem reduktor napojil na okruh vyhrivani skrticich klapek (na hadici od klapek do expanzky, nic jednodussiho uz nemuze byt) a bohate to staci, jen kdyby to nekdo u V6 resil

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Legend
Thursday 02 August 2012 - 10:06:18 Citovat
Legend
Uživatel #551
Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51
Příspěvků: 3116
JB: u motoru V6 se vyhřívání LPG nejlíp napojuje za třícestný ventil topení, na ten vývod co směřuje ke středu auta, tam s tím není nikdy problém. No snad bude u vyhřívání škrtící klapky dostatečný průtok i při rychlejší jízdě. Postup seřízení je celkem jednoduchý, nejdřív spustíš autokalibraci a po dokončení tě diagnostika vyzve, abys nastavil benzínovou a plynovou mapu během jízdy. Jakou máš verzi stagu? U novějším je ještě korekce podle otáček, teploty apod, Jiřík ti to určitě popíše velmi detailně

Moskvič 412 1971 1.5 55kW

Škoda 110LS 1.1 1976 46kW

Trabant 1.1 1991 31kW

Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW

Mercedes C220d kombi W205 143kW

Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW

Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW

Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW
vrgadaa
Thursday 02 August 2012 - 12:47:00 Citovat
Host
je tam jen 110kW reduktor na 147kW motor, takze spis nez pumpicka tak vymenit reduktor. Ale i tak to zrychluje jak raketa-pocitove lip nez na benzin, nicmene mozna bude smes pri 7000 otackach uz kapku chuda. Je taky mozne, ze namam uplne tesne sani, jedna z tech gumovych spojek je na kraji natrhla a nezkoumal jsem to dukladne, pac to trisklo v centru mesta a tak jsem to l_e_g_o jen rychle poskladal a dokuckal domu.
...
Ne ten system nezatracuji, to sani je opravdu hodne objemny a netrisko to za chodu, ale pri prudkem rozjezdu, tj. plny do temer maxima otacek a zbrkle prerazeni na dvojku s okamzitym plynem-takovy ten temer zaruceny zpusob jak to u nasavane klasiky podpalit. Pravdepodobne to bylo prilis rychle a reakce zavirajicho soupete nebyla dostatecna.
...
Ja to beru jako pozitivni zkusenost pac jsem zjistil limity systemu a odstranil vyrobni nedostatek (vruty sroubky) a ztratil respekt, V Blosu nic neni a lze to rozmontovat a smontovat na ceste behem par minut. Kdyby se roztrhla ta klobouckova membrana, da se to rychle kuchnout cely ven a cestu dojet na benal
...
stale trvam na tom, ze je to lepsi nez sekvence diky rachlosti reakce ovladane jen podtlakem a ne elektronikou.
JardaB
Thursday 02 August 2012 - 21:26:18 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Ja to prave u tricestyho ventilu uz 3x mel a vzdycky se motor docela prehrival - je to dalsi hydrodynamicky odpor vlozeny do okruhu z hlavy k cerpadlu a zrovna je tam i cidlo - asi pak to malo cirkuluje vzadu u hlav a teplomer lezl moc nahoru - nic se nedelo ale v Chorvatsku uprostred 5km tunelu rucicka v cervenym moc na klidu neprida, zvlast, kdyz je venku 39stC... Prutok vody od tech klapek je pri vyssich otackach dost slusnej, zatim zadny problem, reduktor ma stale pres 70 stupnu.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Saturday 04 August 2012 - 19:56:49 Citovat
Host
vypada to dobre s BLOSem i do budoucna, protoze tenhle model by EU vyhovovat mohl
Odkaz
JardaB
Saturday 04 August 2012 - 21:04:34 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
No to by me zajimalo jaky je rozdil mezi timhle a normalnim rizenym systemem se smesovacem... Leda ten, ze tady je regulacni prvek primo integrovan ve smesovaci.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
vrgadaa
Sunday 05 August 2012 - 07:38:42 Citovat
Host
tohle uz je smaozrejme kockopes elekronickopodtlakovy, neco jako elektronicky karburator. Jinak rozdil je zasadni a to nezuzeny prurez sani
Odkaz
...
V leve casti obrazku je videt, ze volnobeh pravdepodobne nastavuje doraz (sikmy cerveny sroub) a hlavni tlusty sroub umozni prizpusobeni vykonu motoru potocenim te centralni trubicky. Z druhe strany, ktera neni videt je vyrez kudy proudi plyn. Predpokladam, ze aby se vyhovelo narizeni, ze musi byt kontrolovany spaliny elektronicky, je hlavni spodni sroub nahrazen krokovym motorkem (dost podobny elektronickemu skrtaku), ktery pootaci tou trubickou (tryskou) dle udaje z lambdy.
vrgadaa
Sunday 05 August 2012 - 08:15:47 Citovat
Host
tuning twinblos
Odkaz
vrgadaa
Monday 05 August 2013 - 18:04:42 Citovat
Host
mam pujceny fotak a lepsiho na sirosirem svete momentalne neni:-)
...
Odkaz
...
Odkaz

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1718 sec,0.1290 z toho dotazů.