Opel Club Renbau :: Poradna :: OSTATNÍ :: Ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
LPG karburator BLOS |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Jiřik |
| ||
Host | Vrgado, chce to víc plynu, hlavně při akceleraci. Možná by pomohla nějaká akcelerační "pumpa" resp. ventilek, který se otevře jen při prudkém přidání plynu, než se směs srovná. Seřídit to by ale bylo složitý. Prostě plynovou řídící jednotku nic nenahradí. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Jirik: ty mas praxi v serizovani STAGu? Vcera jsem konecne rozchodil diagnosticky interface (co me dostalo, ze vadi LED na +5V na TxD z jednotky...)... Hlavne byl maly tlak za reduktorem (0.6 Baru, upraveno na 1 Bar). Mas vyzkousene, jestli je lepsi vyssi tlak z hlediska presnosti serizeni? Nemuzes zhruba popsat, jak se to serizuje? Jestli po jednotlivych valcich a ostatni na benzin nebo nejak celkove? Jinak se mi nechtelo drbat s vodnima hadicema, at se to napoji kdekoli, mel jsem pak problem s prehrivanim motoru, tak jsem reduktor napojil na okruh vyhrivani skrticich klapek (na hadici od klapek do expanzky, nic jednodussiho uz nemuze byt) a bohate to staci, jen kdyby to nekdo u V6 resil Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JB: u motoru V6 se vyhřívání LPG nejlíp napojuje za třícestný ventil topení, na ten vývod co směřuje ke středu auta, tam s tím není nikdy problém. No snad bude u vyhřívání škrtící klapky dostatečný průtok i při rychlejší jízdě. Postup seřízení je celkem jednoduchý, nejdřív spustíš autokalibraci a po dokončení tě diagnostika vyzve, abys nastavil benzínovou a plynovou mapu během jízdy. Jakou máš verzi stagu? U novějším je ještě korekce podle otáček, teploty apod, Jiřík ti to určitě popíše velmi detailně Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | je tam jen 110kW reduktor na 147kW motor, takze spis nez pumpicka tak vymenit reduktor. Ale i tak to zrychluje jak raketa-pocitove lip nez na benzin, nicmene mozna bude smes pri 7000 otackach uz kapku chuda. Je taky mozne, ze namam uplne tesne sani, jedna z tech gumovych spojek je na kraji natrhla a nezkoumal jsem to dukladne, pac to trisklo v centru mesta a tak jsem to l_e_g_o jen rychle poskladal a dokuckal domu. ... Ne ten system nezatracuji, to sani je opravdu hodne objemny a netrisko to za chodu, ale pri prudkem rozjezdu, tj. plny do temer maxima otacek a zbrkle prerazeni na dvojku s okamzitym plynem-takovy ten temer zaruceny zpusob jak to u nasavane klasiky podpalit. Pravdepodobne to bylo prilis rychle a reakce zavirajicho soupete nebyla dostatecna. ... Ja to beru jako pozitivni zkusenost pac jsem zjistil limity systemu a odstranil vyrobni nedostatek (vruty sroubky) a ztratil respekt, V Blosu nic neni a lze to rozmontovat a smontovat na ceste behem par minut. Kdyby se roztrhla ta klobouckova membrana, da se to rychle kuchnout cely ven a cestu dojet na benal ... stale trvam na tom, ze je to lepsi nez sekvence diky rachlosti reakce ovladane jen podtlakem a ne elektronikou. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja to prave u tricestyho ventilu uz 3x mel a vzdycky se motor docela prehrival - je to dalsi hydrodynamicky odpor vlozeny do okruhu z hlavy k cerpadlu a zrovna je tam i cidlo - asi pak to malo cirkuluje vzadu u hlav a teplomer lezl moc nahoru - nic se nedelo ale v Chorvatsku uprostred 5km tunelu rucicka v cervenym moc na klidu neprida, zvlast, kdyz je venku 39stC... Prutok vody od tech klapek je pri vyssich otackach dost slusnej, zatim zadny problem, reduktor ma stale pres 70 stupnu. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | vypada to dobre s BLOSem i do budoucna, protoze tenhle model by EU vyhovovat mohl Odkaz | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No to by me zajimalo jaky je rozdil mezi timhle a normalnim rizenym systemem se smesovacem... Leda ten, ze tady je regulacni prvek primo integrovan ve smesovaci. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | tohle uz je smaozrejme kockopes elekronickopodtlakovy, neco jako elektronicky karburator. Jinak rozdil je zasadni a to nezuzeny prurez sani Odkaz ... V leve casti obrazku je videt, ze volnobeh pravdepodobne nastavuje doraz (sikmy cerveny sroub) a hlavni tlusty sroub umozni prizpusobeni vykonu motoru potocenim te centralni trubicky. Z druhe strany, ktera neni videt je vyrez kudy proudi plyn. Predpokladam, ze aby se vyhovelo narizeni, ze musi byt kontrolovany spaliny elektronicky, je hlavni spodni sroub nahrazen krokovym motorkem (dost podobny elektronickemu skrtaku), ktery pootaci tou trubickou (tryskou) dle udaje z lambdy. | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | tuning twinblos Odkaz | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | mam pujceny fotak a lepsiho na sirosirem svete momentalne neni:-) ... Odkaz ... Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 6 7 | |