Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Nestartuje 2,5v6 a je emulze na vičku a hrdle oleje |
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Gumidek83 |
| ||
Host | nepozná. ta jede az do smrti. tuhle jsme šrotovaly audi 80 1.6 D z roku 89 a ta bez vody jela jak šlak. 5 minut omezovač a furt motor jel. Na rostliny olej jsme najely bez vody asi 50 kiláků a motor držel a tahal furt dobře na 40 kw _; ale vim jak sem měl prícpané chlazení tak když bylo venku cca 10 stupně a ja sem stal dyl jak minutu tak sem tam měl hned 120 stupnu. takže asi fakt ty V6ky slušně hřejou | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak pozitivni je, ze tech V6 motoru je vsude dost , nejlip koupit s celou Omegou Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | dobrá dejme tomu ze jsem tam měl vodu .. mel jsem potom odpojene veskere cidla atd, protoz ejsem chladice mel pokrivene od karosare sme to tahal v kufru .. a jel jenom na vahu vzduchu pripojenou a vsechno co bylo dulezite aby to jelo.. co to muze byt dal ze to nestartue ?? váha vzduchu , nebo chyby v řidici jednotce ze to jelo na nouzák ? vim ze po odpojeni baterky se smažou ale jestli treba z toho nouzáku se to musi nejak naprogramovat ? kdyz je vaha vzduchu v dupe , naskoci to ? ja jen kde hledat ZATIM problem.. svicky ocividne nehazou jiskru .. citim benzn z laufu , škytne, zhasne, škytne zhasne.. pak uz neškytne ale jen toči. potřebuji dál hledat přičinu a ne hned odepisovat motor.- to až na konec. | ||
| |||
wisastar |
| ||
Host | ja jenom nechapu proc si tam tu vodu nenalil? | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | protoze jsem mel praskly chladic vody, a voda vytekla spodkem ven . myslis ze bych byl taky hlupy a nedal tam vodu kdyz bych mohl ji tam nalit ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Kup si diagnostiku za litr, da se s tim testovat a sledovat vsechno dulezite. Motor jde v podstate bez vsech cidel, krome snimace otacek na klikovce. RJ si chyby pamatuje i po odpojeni baterky, mazou se po 30. startu po odstraneni chyby ale nicemu to nevadi. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | Odkaz nestaci toto ? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Ja kupoval na Aukru klon OPCOMu, krome kabelu je potreba soft... Ale to se da sehnat ruzne, tenhle adapter by s nim ale pravdepodobne nefungoval. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
stvacek |
| ||
Host | tak sem dneska zjistil ze na pravé hlavě jsou svičky total od oleje všechny tři .. byly uplně zalité.. takže těsnění pod víkem ventilů? písty byly suché. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Klasika, to ale samo o sobe zas tak nevadi, s tim se da normalne jezdit Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 | |