• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
osvětlení dig.klimy
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Toto téma je zamčeno
Autor Příspěvek
luboą
Wednesday 29 September 2004 - 12:44:10
Host
čus, občas mi nesvítí kulatý ovladač +- teploty, poraďte jak se do toho leze, nerad bych tam něco polámal, dík
Yper
Wednesday 29 September 2004 - 13:14:27
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Ahoj, nedávno jsem to dělal.
1.okolo těchto ovladačů (pod rádiem), je rámeček.Ten normálně dvěma ąroubováky vypáčit - po stranách. Jde to a neboj se toho.
2. objeví se ti dva ąrouby, které povolíą.Pak vypáčíą rámeček ve tvaru obráceného U, který lemuje rádio a ovladač výstraľných světel, vyhřívání okna a zrcátek atp. - tenhle rámeček je na klipsny - nebude vydávat tak příąerný zvuk jako ten v bodě 1.
3.objeví se daląí dva ąrouby, - doporučuji je rovněľ vyąroubovat a uvolnit kastlík, který drľí rádio, protoľe se ti tím uvolní prostor pro vytaľení digiklimy.
Je uchycena na celkem čtyřech bodech - dva body jsou ty první dva ąrouby a pak na spodku jsou to trny, které jsou zevnitř ven - tzn.-zatlačit dovnitř a pak opatrně povytáhnout to jde dobře, ale zpětná montáľ (pokud právě nemáą uvolněný hořejąek pro vsunutí ruky za tenhle ovl. panel, jde jiľ těľce)
4. aľ uvolníą přihrádku s rádiem, tak uvidíą, ľe do ovladače digiklimy vedou dva konektory. Ten vpravo jde lehce uvolnit, ale ten vlevo je pinový (jako na PC) a má navrchu černou pojistku - tu musíą slabým ąroubovákem uvolnit - povyleze asi tak o 1cm - pak můľeą tenhle piňák vytáhnout - hodně ątěstí - ten tam dost dobře sedí - po několika desítkách minut zápolení s odřenými kotníky na rukou, jsem ho prostříkl "Kontaktolem", zabral a on povolil. Celý ovladač pak vytáhneą úplně v pohodě ven.
Pokud máą verzi jako já (2 digi budíky a jeden tlačítkový ovladač) tak vzadu jsou 4 ľárovky. Doporučuji koupit čtyři a to i kdyľ ti nesvítí třeba jen jedna.
Jak s tím totiľ zavrkláą moc, tak vyhřátá vlákna ostatních ľárovek popraskají.
Náhradní ľárovky jsou typově (patice) shodné s ľárovkami na Felicii. Dělají je 1,5W a 2W. Myslím ale, ľe původní jsou tam jen 1,5W - aby se nepřehřívaly a vydrľely. Původní ľárovky mají deląí konec - to je pro lepąí manipulaci jen rukou - ty z Felicie mají ąestihran - velikost 6? - asi tak nějak.
5. Zpětná montáľ je jiľ hračka - neboj se toho zas tolik. Pokud jseą alespoň trochu zručný, tak to zvládneą.
V servisu Opel by to moľná také udělali, ale za jakou cenu? - pokud by ti nevsugerovali, ľe ji musejí vyměnit celou, protoľe tam odeąlo to a bůhví co jeątě....

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lib
Wednesday 29 September 2004 - 13:50:05
Host
ja bych jen doplnil, ze u oblozeni imitaci dreva se sunda jen to oblozeni a pak uz se jen vysroubuje radio s ovladanim klimy. A 4 zarovky jsou tam 2 na podsviceni dvou displeju (teplota a rychlost vetraku) a 2 na ostatni tlacitka (skleneny/plastovy rozvody svetla, docela chytry). Jo a zarovecky tam jsou tusim bezpaticovy, tj z te patice jde ta praskla sklenena banka vytahnout a nahradit novou (stoji to pakatel) treba i barevnou nebo radeji ne, to maj jen uchylaci Kazdopadne pekne popsano Ypere, tenhle popis sem potreboval tak par mesicu zpet, abych na to nemusel prijit sam - hlavne ty konektory, ty konektory ... clovek ma strach za to zabrat, aby neco neurval a vono se na to musi vzit kladivo
Yper
Wednesday 29 September 2004 - 14:01:36
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Y. to Lib
Tak to s tou paticí - ľe do ní mohu vsunout novou ľárovku (je to jako na Fáčku) to jsem tedy nepostřehl.Ale snad jsem ji jeątě nevyhodil a tak ji mohu pouľít. Díky.
Já tenhle popis také potřeboval tak před třemi týdny.
Příątě se mohu rozepsat, jaká je pakárna s těmi tlačítkovými spínači nahoře a s jejich osvětlení - odejde Ti jedna ze dvou ľárovek v něm (cena tak do 10 Kč.) a v Oplu ti řeknou: "... jó pane, to nevedeme, to měníme celé a jeden vypínač je tak od 500,- Kč výą!"
Neąlo mi podsvícení vyhřívání a teď mi nejde ani funkce oznámení o vyhřívání a ani světlo ECO, kdyľ je vyplá digiklima - ľe já vůl jsem se do toho hrabal - prostě popraskaly, kdyľ jsem je povytahoval, abych se na ně podíval. Ale zase mohu rozdávat rady!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lib
Wednesday 29 September 2004 - 14:57:23
Host
Yper: no kdyz se podivas ke me na stranky, tak ja sem ty zarovecky menil za modry diody, takze uz to mam zmakly a je to fakt tezka pakarna, cely tlacitko se menit nemusi, to je pitchovina, staci jen ta plastova patice se dvema zarovkama, ale na tom by se nedalo tak vydelavat
Yper
Friday 01 October 2004 - 13:00:01
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Y 4 Lib.
Poslouchej, dělal jsi tedy ty ľárovičky v tlačítkách? Jediné, co mne napadá je, ľe zjistím kde je + (ta destička má vlastně jen 3 kontakty - asi2x+ a spol.zem) a pak tam s odporem připájím rovnou dovnitř nějaké diody (3 nebo 5mm). Bude to ale pakárna.

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Lib
Friday 01 October 2004 - 13:26:03
Host
jj presne tak to mam delane. Je to desna hodinarska prace a odesly mi pri tom zarovecky na cinnsot vnitrniho okruhu a vyhrivani skla/zrcatek. Ty sem totiz nemenil - jejich barva je delana plastovym pruhledem v tlacitku. Mozna nahradit za bily diody, ale to mi pripadne pomerne zbytecny.
Yper
Friday 01 October 2004 - 13:35:01
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
To Lib
To se právě stalo mně, kdyľ jsem byl zvídavý a čučel na ty ostatní. Na podsvícení bych dal bodovky (ty tam mají plast na rozptýlení paprsku) a na činnost okruhu (tlačítka vyhřívání a ECO u klimy) bych dal celosvítivé, protoľe tam je kalíąek jako parabola. Pořád jen nevím, jestli to mám udělat na to původní platíčko nebo to tam napájet na ty noľe (dovnitř).

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
Dawe
Friday 01 October 2004 - 14:01:59
Host
Yper: dělal jsem to na to původní tlačítko, teda rozvrtal ten plast ve kterym jsou ty dvě ľárovečky tak, aby to ąlo z těch noľů normálně sundat/nandat. Ale je to jebka. A to teda nemluvím o digiklimě - jen o tlačítkách vnitřího okruhu ventilace a vyhřejvání zadního okna a zrcátek. Jeątě mě čeká jedno tlačítko, tak tu prasárnu můľu postupně vyfotit
Lib
Friday 01 October 2004 - 14:04:43
Host
No ja to vyfotit nechci, neb mam strach ze jak to rozdelam, tak to prestane fungovat
Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1273 sec,0.0969 z toho dotazů.