• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Mlžení oken - Omega 3.2V6
Přejít na stranu  1 [2] 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
wisastar
Monday 04 January 2010 - 19:39:51 Citovat
Host
dneska sem vyndaval automat a mel sem odtok pouze na jedne strane u ridice.. stresni okno ma odtoky myslim 4
JOB
Monday 04 January 2010 - 22:23:42 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Nevím jak to máš u své Omegy ale mě dělá klimoška vždy dvě loužičky.


HADICE, ODVODNĚNÍ, PRAV. 90457631
HADICE, ODVODNĚNÍ, LEV. 90457651

[ Upraveno Monday 04 January 2010 - 22:40:07 ]

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

Kraťas
Wednesday 06 January 2010 - 09:49:05 Citovat
Host
Tak se zdá, že jsem přišel na důvod mlžení, ale ještě musím najít kde přesně je zakopaný pes, který způsobuje aktivaci spouštěcího mechanismu. Dnes ráno jsem vyjel z garáže do toho bílého nadělení, které nám tady v Brně padá už od večera. Jezdím cca půl hodiny, vše je kupodivu OK, mlžení se k mému překvapení nekoná. Pak na hodinku auto odstavím, znovu do něj sedám, vyjíždím... a po 10 minutách jízdy okna jak v pařeništi, i když větráky běží naplno tak nezvládají, pomůže jen otevření okna. Tak jsem se naštval, otevřel haubnu, vytáhl kabinový filtr a co nevidím - klapka vnitřní cirkulace je zavřená jako by se nechumelilo (a to se zrovna chumelilo fest ). Zavřela se mrcha sama od sebe, bez pokynu z palubovky a otevřít se ji nedonutilo ani zapnutí plného ofuku předního skla, při kterém by se vnitřní cirkulace měla deaktivovat, i když je regulérně zapnutá. Hlavně že jsem na tu bestii koukal už několikrát (naposledy v pondělí) a vždy šlapala jako hodinky. Jenže to bylo pěkně v suchu v garáži nebo na dílně u mechanika. Takže zcela evidentně se někam do elektriky dostává vlhkost, která vytváří kontakt tam, kde nemá být a milá klapka se bez pokynu a bez výstrahy zavře. Jakmile auto vyschne, vše funguje bez chyby. Teď ještě přijít na to, kde je ta bolístka schovaná...
Tomin
Wednesday 06 January 2010 - 11:52:34 Citovat
Host
Nevim jestli to mam v horsi mire nez ty, ale me to dela Ceckova taky. U Beckove jsem to mel ale podobne. Proste kazda Omega se kterou sem jel se mlzila vic nez jina auta.
U Scorpia jsem o mlzeni skoro nevedel, ale u Omegy furt ladim vetrak.
Urcite se mi to hodne zamlzi, kdyz jedu s klima a pak ji vypnu. V tu chvili je to ale asi vysvetlitelne.
Jak je tak tech -2, jsou chvile kdy jsou okna uplne cista a jindy zase musim i otevrit okno abych se toho zbavil. ALe u tehle teploty se taky klima uz nekdy rozhodne vypnout a uz nechladit, takze to muze take souviset s tim.
Ze by se mi prepla klapka na vnitrni obeh moc neverim - slysim zmenu zvuku vetraku. Ale zkusim to pozorovat.

[ Upraveno Wednesday 06 January 2010 - 11:54:16 ]
Martas
Wednesday 06 January 2010 - 11:54:48 Citovat
Host
A nemate v tech Omegach "Cidlo kvality vzduchu" ?
U C by to uz celkem melo byt standardem.
Tomin
Wednesday 06 January 2010 - 11:59:07 Citovat
Host
Cidlo vzduchu v Ceckove je. Ale co vim (z navodu, jsem se prekonal a otevrel ho ), tak toto cidlo je aktivni POUZE pokud mas mod AUTO (coz skoro nikdy nezapinam) a jeste musis v auto zmacknout dvakrat rychle po sobe tlacitko recirkulkace vzduchu. Pak se zobrazi znak recirkulace v takove myslim dalsim kolecku a pak je tato fn. teprve zapnuta. To nepouzivam.
mates
Wednesday 06 January 2010 - 12:22:33 Citovat
mates
Uživatel #39
Registrován: Sunday 09 November 2003 - 15:22:30
Příspěvků: 1953
Kraťas napsal ...

...klapka vnitřní cirkulace je zavřená jako by se nechumelilo (a to se zrovna chumelilo fest ). Zavřela se mrcha sama od sebe, bez pokynu z palubovky a otevřít se ji nedonutilo ani zapnutí plného ofuku předního skla, při kterém by se vnitřní cirkulace měla deaktivovat, i když je regulérně zapnutá. Hlavně že jsem na tu bestii koukal už několikrát (naposledy v pondělí) a vždy šlapala jako hodinky. Jenže to bylo pěkně v suchu v garáži nebo na dílně u mechanika. Takže zcela evidentně se někam do elektriky dostává vlhkost, která vytváří kontakt tam, kde nemá být a milá klapka se bez pokynu a bez výstrahy zavře. Jakmile auto vyschne, vše funguje bez chyby. Teď ještě přijít na to, kde je ta bolístka schovaná...

A ona se otvírá elektricky? Já myslel že podtlakem... Ale nevím to jistě, jen se ptám...

Lexus RX 350
Honda Crosstourer
Tomin
Wednesday 06 January 2010 - 12:32:58 Citovat
Host
No jestli podtlakove, tak stejne je ten podtlak ovladan jak ? No elektricky prece.
Ale ze by zateklo do elektriky ktera je, podle mne, primo za displejem palubky ??? Pochybuju ze teorie zateceni bude spravna. Mozna pridrena klapka ?
Kraťas
Wednesday 06 January 2010 - 12:40:11 Citovat
Host
Čidlo kvality vzduchu by v OC aspoň dle manuálu být mělo, ale nevím kde, to už tam soudruzi od Opela nenapsali (jako spoustu dalších věcí). Ale s jeho funkcí je to tak, jak psal Tomin - aktivuje se dvojím stiskem tlačítka vnitřní cirkulace a funguje (nebo respektive kecá do otevírání a zavírání vnitřního okruhu) jen při zapnuté klimatizaci v režimu AUTO. Takže moc nevěřím, že by za tím mlžením bylo právě ono.
Tomin - Omegu mám už třetí, problémy s mlžením na nich byly v různé míře, ale toto je extrém. První - OB 2.5TD (1997), se ve vlhku a mrazu mlžila taky, nicméně ne tak extrémně, vždy šla nějakým způsobem odmlžit (zapnutí klimy apod.), navíc po roce šla z domu, takže jsem to nijak zvlášť neřešil (nehledě na to, že měla i jiné problémy). S druhou - OC 2.5V6 (1999) jsem za 2 a půl roku najel 110 tis. km, ze začátku se nemlžila prakticky vůbec, ke konci už sem tam zazlobila, ale pouze do té míry, že jsem musel častěji pouštět ofuk předního skla. No a ta třetí, aktuální - OC 3.2V6 (2001) s mlžením zlobí. V suchu (bez ohledu na teplotu) se chová naprosto příkladně. Potom ale stačí "projet kolem kaluže" a začne mlžit. A pokud je počasí poněkud extrémnější, mlží se interiér takovým způsobem, že pomůže opravdu jen větrání - tedy na chvíli, jak vyvětrám a zavřu okno během chvilky mlžím znovu.
Jinak že by mi klapka přepínala na vnitřní okruh během jízdy jsem pocitově nezaznamenal, ale dít se to evidentně muselo. Někdy se asi zavřela hned při startu (když auto stálo v mokru), takže se to už dál na zvuku větráku neprojevilo, nebo k tomu naopak došlo až po nějaké době od začátku jízdy, kdy už byl interiér zahřátý/vychlazený a větrák běžel na nízké otáčky, pak není přepnutí na vnitřní okruh prakticky poznat (tuplem když si člověk při jízdě užívá zvuk Bose Audio ). Ale chyba tam stoprocentně je, jak jsem už psal dnes ráno, klapka se zavřela, i když k tomu nedostala pokyn z palubovky a na tlačítka nereagovala, zůstávala zatvrzele zavřená. Teď jen zjistit, proč se zavírá
Kraťas
Wednesday 06 January 2010 - 12:49:52 Citovat
Host
Tomin napsal ...

No jestli podtlakove, tak stejne je ten podtlak ovladan jak ? No elektricky prece.
Ale ze by zateklo do elektriky ktera je, podle mne, primo za displejem palubky ??? Pochybuju ze teorie zateceni bude spravna. Mozna pridrena klapka ?


Na mé předchozí Omeze se stoprocentně ovládala podtlakem, ventil který ji otevíral a zavíral byl za kastlíkem u spolujezdce a impulz k němu šel z řídící jednotky klimy. Jak je to na 3.2 zatím nevím, ona i ta klima si tady bere jiné údaje než u 2.5 (a to obě byly už "céčkové") a řídící jednotky klimy jsou nezaměnitelné, ačkoli vypadají úplně stejně... Zkusím ohledně toho v nejbližších dnech trochu bádat, jak se něco dozvím, napíšu. Pokud náhodou někdo víte, jak to na 3.2V6 funguje, nebo máte schémata elektriky, byl bych vám velmi zauzlován...

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3285 sec,0.2768 z toho dotazů.