• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra ostatní
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Koupě Vectra C
Přejít na stranu  [1] 2 3 4
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomy
Saturday 07 March 2009 - 16:55:27 Citovat
Host
Dobrý podvečer,
uvažuji o koupi Vectry C po faceliftu combi. Mohu poprosit o doporučení vhodného benzínového motoru (kvůli PDF)? Máte nějaké zkušenosti se 14-ti:-( řídícíma jednotkama a s tímto autem všeobecně? Mám B pofacelift 1.8 benzín sedan. Díky
RRAAFF
Saturday 07 March 2009 - 17:42:15 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
Já osobně bych volil ze tří jednotek 1,8 140kw, 2,2 direct 114kw či 2,0Turbo. Dával se ještě 2,8T, ale ten už bude mít přirozeně vyšší spotřebu, ale jestli to využiješ tak proč ne:-). Zásadním tyhle motory netrpí, dříve měl problém ten 2,2, kterému díky konstrukční vadě špatně mazala napínací kladka rozvodů, ale ty chceš po faceliftu, to už je OK. 2,2 má přímý vstřik, takže je tam navíc vysokotlaké vstřikovací čerpadlo. 2,0T to má tady Pepe v Signumu a pokud vím, nestěžuje si. Ať vybereš kterýkoliv benzín, tak po faceliftu už by měly být víceméně vychytané mouchy.

[ Upraveno Saturday 07 March 2009 - 17:43:36 ]

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
Tomy
Saturday 07 March 2009 - 17:46:09 Citovat
Host
Super, díky. 6. kvalt se dával od 2,0T,že? Jakou má spotřebu?
RRAAFF
Saturday 07 March 2009 - 20:00:16 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
To ti neřeknu, ale snad se tady Pépe ukaže. Co dojel na sraz tak říkal, že se dá i pod 7litrů při klidné jízdě. Avšak turbo ovlivňuje spotřebu hodně, takže při razantní jízde sem si jist že 15litrů taky nebude problém. 6kvalt by měl mít po faceliftu i ten 2,2direct. Pro někoho může být i výhoda, že ten 2,2direct a 2,0t má řetěz na rozvodech, 1,8 má řemen, ale výměný interval by měl být až snad po 150tkm/10let.

edit: Spotřeby můžeš nalézt třeba zde
Odkaz

[ Upraveno Saturday 07 March 2009 - 20:04:08 ]

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023
qpc
Saturday 07 March 2009 - 21:03:34 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
2.0 T

Příjemný tahoun
vůz s dvoulitrovým přeplňovaným benzinovým motorem o výkonu 129 kW. Ten není kdovíjak sportovní, ale díky značnému točivému momentu je mu úplně jedno, jak moc je vůz zatížen, respektive obsazen. Vzhledem k tomu, že je turbo použito spíš k získání síly, nikoli výkonu, je nástup dynamiky plynulý a bez citelného turboefektu, navíc je jednotka velmi dobře odhlučněna. Po ale neznamená, že by snad Vectra byla nějaký valach určený k tahání těžkých břemen, dokáže nabídnout i pěkně rychlé svezení, jen k němu zbytek auta nějak moc nevybízí. Pokud se budete krotit, vejdete se s ním do devíti litrů, ovšem trochu svižnější jízdní styl znamená nárůst až o tři litry, a to stále mluvíme o spíše rodinném, než sportovním jízdním stylu. Při ustálené jízdě devadesátkou si řekne o 7,7 l benzinu, při dálniční stotřicítce požaduje o dva litry více. Šestistupňová manuální převodovka má poněkud kostrbaté a docela dlouhé dráhy, řazení je navíc dost tuhé a jednotlivé rychlosti jsou v kulise poskládány daleko od sebe, změna rychlostí nám tedy moc radosti nedělala, ještě že pružný motor moc toho „kvedlání“ nepotřebuje.
Při jízdě Vectra sází především na pohodlí. Je znát, že vůz patří ještě do staré školy - na silnici se lehce kolébá a pohupuje, přičemž velmi dobře překovává většinu nerovností. Při rychlejším jízdním stylu se ale v ostřejších zatáčkách projevuje poměrně výraznou nedotáčivostí a naléháváním na vnější přední kolo. Je třeba si také dávat pozor na záď, která má při změně zatížení v zatáčce občas chuť k přetáčivosti, to ale pohlídá systém jízdní stability. Na středovém tunelu je ale také tlačítko Sport systému IDS Plus, které citelně přitvrdí tlumiče. V tomto režimu se náklony v zatáčkách výrazně omezí, ale pohupování zůstává. Jízdní vlastnosti a stabilita auta se pochopitelně o trochu zlepší, nejde ale o žádnou radikální změnu. Kdovíjaké jistotě ale nepřidá nepřesné a nekomunikativní řízení

Plusy
prostorný interiér
objemný kufr
pohodlná sedadla s výborným bočním vedením
silný motor
jízdní komfort
Mínusy
nepřesné řízení
nepřesné řazení
citelná nedotáčivost podvozku
příliš masivní středový tunel
větší spotřeba paliva





[ Upraveno Saturday 07 March 2009 - 21:06:15 ]

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Tomy
Saturday 07 March 2009 - 23:12:05 Citovat
Host
Děkuji mnohokráte, bohužel budu muset po 6.ti letech změnit značku. Až nám "Insignia Van" zestárně, budou ojeté za solidní cenu, tak se k Oplu vrátím. Ještě jednou díky moc. Bohužel, od dob "B" vecter se dost změnilo. Nashle někdy....
QQ077
Saturday 02 May 2009 - 14:55:41 Citovat
Host
Zdravím všechny,
mám Vectru C GTS 2.0T a můžu z vlastní zkušenosti říct, že turbo efekt je hodně dobře znetelný a kroutící moment dostatečný, trochu má tendenci vám rvát volat z ruky ))) sice nevím jaké s tímto motorem má zkušenosti qpc jestli jsou jen teoretické či praktické, ale tento motor je pro mě nejlepší jaký jsem kdy jezdil. Motor je od SAABU je celohliníkový s rozvodovým řetězem. Co se týče spotřeby tak tu mám 9,3-9,5l/100 jezdím normálně někdy mám lehkou nohu a jindy hodně těžkou.Spotřeba tady zmiňovaná 7,7l/100km si myslím, že to je jen sen tam se nikdy nedostaneš! A co se týče jízdy po dálnici 130km/h tak ta je okolo 8l/100km při zařezeném 6.stupni ))).Co se týče řazení, tak bez chyby je sice fakt, že dráhy by mohly být kratší,ale určitě to není nějaké kostrbaté kvedlání s nějakými extra dlouhými dráhani řazení.
Verze GTS sedí v zatáčkách jak přibitá a řízení je přesné a je radost řídit toto auto.
Meneator
Sunday 03 May 2009 - 09:34:14 Citovat
Uživatel #1707
Registrován: Wednesday 01 April 2009 - 08:28:12
Příspěvků: 201
Ja teda Vectru C nemel, ale myslim si ze je to dobra volba, pokud ti nevadi design (me treba trochu jo). Znamej mel VC 2,2DTi GTS predfacelift a byl s nim moc spokojenej. S jeho klidnym stylem jizdy spotreba do 5,5l/100km, rychly tichy auto, naprosto spolehlivy. A ve verzi GTS uz to melo i docela peknej vnitrek.
QQ077
Sunday 03 May 2009 - 17:17:57 Citovat
Host
mám jí rok výroby 2006 po faceliftu a je to nádhera _;
Pepé
Tuesday 05 May 2009 - 12:03:35 Citovat
Host
Mame Signum r.v. 03 take 2,0T a ta spotřeba není tak žhavá. Sice dyš hodně ztěžkne noha se za 15l/100km dá ject, ale po dálnici při 160km/h s tempomatem auto zkousne cca 8,0l/100km a když se jezdí po okreskach 100 tak si bere kolem 6l/100km, ovsem bez prudkých akcelerací atd. Jinak máme ještě VeBe X16XEL a moje zkušenost je že spotřeba je u obou aut téměř stejná.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3 4  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1848 sec,0.1500 z toho dotazů.