Kabinový filtr se vyměňuje od motoru,musíš sundat stěrače,plastový dekl co je pod stěračema, to cvakání mě zmizlo po přehrání software taky,ale musí ti dát nové čerstvé software i do vstřiků hlavního počítače a čerpadla u Opla,musí se spojit s tvým autem potom jejich počítač napojit na internet a pan Opel jim pošle novej a ten ti tam pak daj.Má to zvuk jak při špatnejch ventilech ale je to ten softvér.Dělaj to za běhu motoru a mě při stisku Enter po pěti vteřinách motor okamžitě utichl.
Pluhař
Thursday 15 January 2009 - 21:34:00
Host
Ještě jsem si vzpomněl,v přípise k servisnímu dílenskému manuálu u OPLA se píše že tyto zvuky při plném plynu a malých otáčkách u těchto motorů dělá šponovací kladka řemenu příslušenství,je dost drahá cca 4000kč.Píšou tam že by se mělo měnit všechny kladky příslušenství alternátoru i řemen najednou.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.