• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Fórum

Opel Club Renbau :: Vlákna :: Poradna Meriva :: MERIVA :: Meriva motor :: Re: ventili
Vaše jméno:
Odpověď:


Témata příspěvků
Miras
Odeslal: Sunday 28 October 2007 - 20:04:28
Zdravím,
u 1,7cdti isuzu když více přidám slyším klepat ventili cca do 2300 otáček. Motor má najeto 110tis. Rád bych se zeptel jestli někdo neví zda se ventili seřízují, nebo jestli to má hydroštely, popř. zda se s tím někdo nesetkal. Díky za pomoc.
Míra
Poslední odpovědi
Pluhař
Odeslal: Thursday 15 January 2009 - 21:34:00

Ještě jsem si vzpomněl,v přípise k servisnímu dílenskému manuálu u OPLA se píše že tyto zvuky při plném plynu a malých otáčkách u těchto motorů dělá šponovací kladka řemenu příslušenství,je dost drahá cca 4000kč.Píšou tam že by se mělo měnit všechny kladky příslušenství alternátoru i řemen najednou.
Pluhař
Odeslal: Tuesday 09 December 2008 - 21:00:04

Kabinový filtr se vyměňuje od motoru,musíš sundat stěrače,plastový dekl co je pod stěračema, to cvakání mě zmizlo po přehrání software taky,ale musí ti dát nové čerstvé software i do vstřiků hlavního počítače a čerpadla u Opla,musí se spojit s tvým autem potom jejich počítač napojit na internet a pan Opel jim pošle novej a ten ti tam pak daj.Má to zvuk jak při špatnejch ventilech ale je to ten softvér.Dělaj to za běhu motoru a mě při stisku Enter po pěti vteřinách motor okamžitě utichl.
Miras
Odeslal: Friday 02 November 2007 - 18:04:02

No a co si myslíte o zkusit čistič do nafty? Přeci jen motor běží úplně hladce bez jakých koliv problémů a cvaká to co to mám tedy 20tkm. Kdyby byly vstřiky špatný nějak by se to snad projevilo, asi. co vy na to?
qpc
Odeslal: Monday 29 October 2007 - 19:29:52

sundát kastlík u spolujezdce ,jsou tam torxi a vedle ventilátoru po levé straně je pylovej filtr,jsou dvě provedení,na šroubky a na takové sponky,tím myslím ty dvířka
Láďa
Odeslal: Monday 29 October 2007 - 18:59:31

Mám také Merivu s motorem Z17DTH(74kw) r.v.2005 najeto 54000 km.Tohle silné zaklepání v nízkých otáčkách při plném plynu se mi také projevilo.Dokonce se mi rozsvěcovala porucha ektroniky.
U Opla to označili jako problém, který způsobuje tolerance čidel hlídající emise euro4.Nahráli mi nejnovější softváre do řídící jednotky a zdá se,že to odstranily.To favoritní tikání vydávají vstřiky.Není to závada,ale pokud by síla přesáhla únosnou mez dají se měnit (jeden 9000kč).Jinak hydroštely ty 16 vent.motory mají.To klepání vstřiků ještě nemají Oplové vyřešeno.Měl jsem předtím 6 let Astru X17DTL r.v.1997 a motor měl i po 120000km kultivovanější chod.Protože najezdím 8-11000 km za rok,
řekli mi u Opla, ať používám polosyntetiku 10W/40.Samozřejmě
měnit každý rok.
Sháním informaci jak vyměnit kabinový filtr.Pokud to je ten co je vidět přes mřížky vlevo z mot.prostoru,doufám, že jde vyndat přes schránku uvnitř vozu.Pokud někdo víte dejte prosím vědět.
Ikdyž byla Meriva vyhodnocena jako nejméně poruchové auto,zdá se, že
poruchám se nevyhne.Na mém autě bylo v záruce vyměněno turbo(pískalo) a jeden vstřik(moc klepal).Jinak jsem spokojen hlavně
s výkonem.Dá se přečipovat na 93 kw, ale pak bude chybět 6 kvalt.Jsem zvědav jestli také na Merivu vyjde serv.návod "Jak na to".
Miras
Odeslal: Monday 29 October 2007 - 11:17:21

já ho mám rok (20tis) je to 2005 a má servisku, těch 110 bude opravdových..... Ten zvuk je podobný zkukům co dělal favorit když měl špatně nastavenou vůli ventilů. Samozřejmě nevím zda je to u vznětovýho motoru možný, jen to úplně stejně zní a projevuje se to ve stejných chvílích, tedy málo otáček - hodně plynu. Dělá už mi to dlouho, vlastně co to mám. Já jezdím sám a pomalu, tak to nic nedělá, jen když je to naložený a jde víc do zátěže.
VGT
Odeslal: Sunday 28 October 2007 - 22:34:03

Jsou to opravdu ventily? (ty se většinou sluchově projevují ve volnoběhu).
Pokud se při silnější akceleraci ozývá z motoru klepání či cvrlikání (alespoň u zážehových motorů), nebývají to většinou ventily (byť to tak většina lidí pojmenovává), ale ten zvuk pochází ze skupiny klikového mechanismu.
Auto má zřejmě najeto 110 tisíc, ale jak máš to auto dlouho ty??
JOB
Odeslal: Sunday 28 October 2007 - 21:17:36

Turbu vadí když ho proženeš studený. Hydrošteli mužeš zkusit vyměnit. cca 500,-/ks
Miras
Odeslal: Sunday 28 October 2007 - 20:59:38

dávám tam originál syntetiku GM 5W30, je tam předepsaný. Moc se mi nechce dávat hustší olej aby to neublížilo turbu při studených startech. Většinou nerad měním za něco co není předepsané. Co se s hydroštely může stát, že nevymezují vůli správně? Seřizují se nějak, či se mění nějaký díl, který se opotřebovává?

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.0582 sec,0.0080 z toho dotazů.