Ptám se protoľe po kontrole vąech hadic jsem zjistil ľe je jedna proąoupaná. Tak ji fiknu a implementuji ąroubovací spojky.
NIO
Thursday 10 March 2005 - 18:44:01
Host
zalezi na tom jak hadice je prodrena jestli nizkotlaka nebo vysokotlka.
napr trpolovy ventil na klime tlakovy ma spinaci a rozpinaci hodnoty 180-3000kPa. tak to uz je tlka jako krava.
SCULLY
Thursday 10 March 2005 - 23:29:12
Host
2NIO: ta slabąí
Myslíą ľe kdyľ do ní nacpu mosaznou trubičku s osazením(jako stromeček) a na kaľde straně to spojim dvěma ąroub. sponkama tak to udrľí ? _rendek
NIO
Friday 11 March 2005 - 17:09:47
Host
SCULLY212.158.129.46 napsal ... 2NIO: ta slabąí
Myslíą ľe kdyľ do ní nacpu mosaznou trubičku s osazením(jako stromeček) a na kaľde straně to spojim dvěma ąroub. sponkama tak to udrľí ? _rendek
ja bych to neriskoval. hadice trobky klimy by nemely mit zadne prekazky. muze to pak sumet a bublat jak to tam proudi.
ja je nechavam menit. ty trubky, nebo na ne nechavam lisoivat tlkove koncovky
marty
Friday 11 March 2005 - 22:46:12
Host
Tlak na sání(tlusté trubky) kompresoru pri 20 stupních je při chodu klimy asi 2 bary a na výtlaku(tenké trubky) aľ22 barů.Při vypnuté klimě je tlak asi 5.5 barů vąude.
Ahoj, kamaráde! Co vím, tož vlnovec jako oplí náhradní díl se nedodává, jest nutno 1. vlézt pod auto nebo jej zvednout, 2. změřit délku a průměr, 3. podle toho koupit a 4. nechat céóčkem přivařit... Odkaz
Nechci plevelit srazové vlákno tak se zeptám tady. Bude na srazu někdo kdo by byl schopen a ochoten se mi trochu pohrabat v elektrice? Samozřejmě to ocením.