Autor
|
Příspěvek
|
dada | Sunday 19 September 2004 - 22:44:09 | | |
| |
|
NIO | Tuesday 21 September 2004 - 19:49:14 | | |
vse zde kdysi popsane neplati pro zaslepeni u motoru se dvema lambdami. Tam je potreba vyssi oktanove cislo benzinu. pokud nepomuze tak jeste zkusit novou lambdu. jinak je to smula. Ale spis ti to nepujde. |
| |
|
dada | Wednesday 22 September 2004 - 15:43:41 | | |
hmmm tak to je teda pech, dá se nio to agr nějak rozebrat? kdyľ ho odpertluji tak bych se dostal dovnitř.....má to význam? |
| |
|
NIO | Wednesday 22 September 2004 - 19:40:03 | | |
ta krytka se da odpertlovat a pod ni je veliky sroub je to neco jako velika podlozky. odsroubuj a vycisti. je to tak na 50% |
| |
|
EnRico | Wednesday 29 September 2004 - 22:43:34 | | |
Hmmm, tak koukám, ľe motory Zxxx, znamenaj druhou fázi tzv. Ekodreck. Ehm. U mýho Z22SE (2.2 16V) jsem byl po 118 tisících km téľ donucen vyměnit EGR. Za pouhých 6200 Kč bez DPH. No, neber to. (Předchozí vyčiątění pomohlo jen na 500km.) Zaslepení jsem si nakonec rozmyslel. Koukám, ľe jsem dobře udělal.
Zajímalo by mě, co motor vypuątěl, kdyľ před výměnou EGR kuckal po městě na volnoběh. A jak se tím (ne)spalováním zničil katalyzátor. Z22SE má prej tyristorový zapalování, coľ sice dává silnějąí ale kratąí jiskru. Zaneřáděný elektrody na svíčkách prej tolik nevaděj, ale ąpatný sloľení směsi jo. Tohle ti ekologové nějak nedomysleli. Zasr* Euro4! |
| |
|
dada | Thursday 30 September 2004 - 08:21:07 | | |
jooo ekolog myslí a my platíme. pokud to funguje tak je to asi lepąí ale pokud se to podělá tak se mi zdá ľe je to ekologicky výrazně horąí......a při cenách oprav se se servisem moc nepospíchá. Mé agr stojí okolo 5tis. nąjak to nechápu, je to jen cívka a ventil tak proč to stojí jako celá 105ka ąkodovka?? |
| |
|
|