Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Oprava automatu (bylo: Moje nová Omega...) |
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | JaraB: řídící jednotka centrálu je v předním sloupku u nohou spolujezdce. A tu řídící jednotku můžeš zkušebně prohodit ze staré omegy i s čtecím koleckem okolo zapalování, automat má vlastní jednotku, tak by jednotka motoru měla bejt stejná. Samozřejmě můžeš prohodit i celou sadu zámků, aby se snížilo riziko že si časem pro Omegu někdo přijde s origo klíčem. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No, zkusit to muzu, ale trosku me znervoznuje pin 42, ktery ma podle schematu roznou funkci pri MT a AT, a ty jednotky by mely lehce spolupracovat. Jak je to vlastne s imob.? Ten cteci krouzek je primo pripojen na nejaky pin ECU motoru? Ktery? Kdyz prehodim RJ centralu, budu moct prehodit ovladace dalky? A cip immo je v klicku docela zalepenej, nejaka finta jak ho dostat bez poskozeni ven? Ze bych prehodil aspon dalku a mech. zamky, to by mohlo stacit. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Vše přehodíš bez problému, když je to sedan>sedan a ještě stejný rok výtoby. Ten čtecí kroužek vysílá signál do ECU, na pin 9 - modro-červený kabel. Po přehození jednotky centrálu ti budou normálně fungovat ovladače dálky ze staré omegy. Takže když vzájemně přehodíš: Řídící jednotku motoru, kroužek okolo spínačky, spínačku, dveřní zámek u řidiče, zámek kufru, celý kastlík v palubní desce (je to rychlejší než přehazovat zámek) a řídící jednotku centrálu, tak budeš mít všechno původní. Má to výhodu že máš jistotu že nikdo nemůže mít ten druhý klíč a nemusíš ani přehazovat čip v klíčku, když se přehodí všechny zámky. Starou omegu pak prodáš s jedním klíčem a bez LPG, to už je asi kupujícímu jedno a cena se tím nezmění [ Upraveno Saturday 29 March 2008 - 12:24:24 ] Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Dalsi zvidave dotazy: - kde je ridici jednotka AT? - jaky je typovy nazev AT? - kde nejlip sehnat filtr - olej je lepsi vzit rovnou katalogovy od Oplu nebo DextronIII jakykoli? - nema nekdo nejakou dokumentaci k AT - hydr. schema atp? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
RRAAFF |
| ||
RRAAFF Uživatel #519 Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16Příspěvků: 965 | Typ by měl být snad AR 35. Odkaz (getriebe-automatikgetriebe-AR serie- 4gang) tam je uvedena u tvýho motoru AR 25, nevím jestli to pomůže. Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není Škoda Fabia Combi 70kW, 2023 | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak prevodovka by mela byt 4L30-E, klasika GM, montovala se do vseho moznyho. To je OK, mel by to byt drzak, dily z Ameriky za rozumnou cenu... Dnes jsem rozebral vrsek motoru, abych pretesnil vika, jedno teklo na svicky, druhy asi jen ven... Tesneni se rozpadlo na kusy. - Prekvapilo me, ze povrch hliniku je zlaty - tusim, ze to delal nejaky olej, Castrol Magnatec nebo tak nejak, ne? U ty stary to byl cisty hlinik. - za motorem je vyvedena nejaka otevrena tlustostenna hadice, prumer tak 10mm - co to muze byt? Kdyz jsem do toho fouknul hubou, tak tam je nejaky uzavreny objem a po cuchu to vypada na odvetrani spajzky AT, je to mozne? Jo a uz zacinam vahat, jestli tam dam vubec LPG, nejak mi to ekonomicky nevychazi. V po skocim se starou na emise a pak uvidim. Jestli projde, opravim ji na STK a do novy plyn davat nebudu, jestli ne, hodim ji za kulnu, znacky do depozitu, plyn prehodim a za rok se uvidi [ Upraveno Saturday 05 April 2008 - 20:24:18 ] Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Tak mam dalsi servisni obdobi, vymenil jsem olej v automatu, pritom jsem zjistil, ze mi spajzku opustil jakysi krouzek... Sice to zatim na funkci nema vliv, ale pujde ven. Muze nekdo (legend??? )nastinit postup, jak ji dostat z auta (co je potreba demontovat a co ne) ? Tahle firma Odkaz prevodovky nejen opravuje, ale i ochotne dodava dily, aspon to podle telefonatu vypadalo, toz jsem zvedav jestli to dam pak jeste dokupy !!(a) Jinak podle ceniku jsou ceny opravnych sad prekvapive lidove. Jeste jsem vcera pripravil vymenu rozvodu, stav uz byl za 5 min. 12, mozna i o 10 min. pozdeji, doporucuju menit vzdy po koupi, neda se verit nicemu. Asi uz nejaka kladka na volnobeh piskala, radsi jsem s tim uz mesic nejezdil. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | ad depozit, zmenili to a do depopzitu mohou znacky jen na pul roku (rada lidi se takto zbavovala aut, proste jej docasne odhlasila a rozprodala na dily) | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | vrgadaa napsal ... ad depozit, zmenili to a do depopzitu mohou znacky jen na pul roku (rada lidi se takto zbavovala aut, proste jej docasne odhlasila a rozprodala na dily) Do depozitui jsi mohl dát značky vždy jen na rok a na další půl roku prodloužit,ale problém je v tom že oni neměli a určitě ani dál nemají prováděcí předpis co dělat když tu dobu překročíš a tak je vlastně jedno jak dlouho to tam máš když za překročení není žádný poztih Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | A kde se daji k depozitu najit nejaka pravidla? Co kdyz to po pul roce nevyzvednu? Co kdyz to nema STK - pak mi znacky nedaji... V cem je zmena? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] 4 5 6 | |