Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
výměna manuálu za automat |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Robert |
| ||
Host | Zdravím, mám takový dotaz - jaká je náročnost výměny manuální převodovky za automat, nedělal to někdo? Mám v autě horší manuál a možnost koupit automat po repasi z bouračky. Jak je to s řídícíma jednotkama automatu a kabeláží?co si o tom myslíte? jinak se jedná o v obou případech o 2.5TD, 97´. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No hlavně se ti může stát že neprojdeš technickou. Automatická převodovka je zapsaná v TP Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Je s tím plno práce, ale je to možné. Bude třeba natáhnout celý automatový svazek kabeláže, řídící jednotka je u pravého sloupku karoserie za kastlíkem v palební desce. Taky bude plno práce s výměnou pedálové konzole, možná bude jiná kardanka a určitě je jiný stálý převod diferenciálu. S přepisem v dokladech by neměl být problém, při přepisu auta se mě vždycky ptají, jestli mám automat nebo manuál. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | To muze znamenat i treba paku volice rychlosti, kardan ... A more prace. [ Upraveno Friday 25 January 2008 - 20:46:47 ] | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | asi jde vsechno, ale nebude lepsi sehnat dalsi bouracku s dobrym manualem, nebo dokonce jen nechat manual nechat opravit? A je to divny, zil jsem v iluzi, ze pokud se neco kazi tak je to automat a ne manual | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Já si myslím že to nebude tak jednoduchý přepsat v TP. Nevím jak Omega,ale u většiny aut je rozdíl mezi AT / MT v brzdách a to na dopravce vědí. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Ale o Omegách nikdo nic neví, nejsou schopní najít ani číslo motoru... Rozhodně brzdy jsou stejné, ty se liší akorát pro 4 a 6-válec. 2.5TD má stejné podvozkové díly jako 2.5V6 a 3.0V6. Nejpepší je mít obě auta vedle sebe a přehazovat díly z jednoho do druhého, jinak zjistíš že musíš postupně 10x pro něco jet na co se zapomnělo. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Robert |
| ||
Host | Hmm, jasně tu bouračku bych vzal celou - dobrejch dílů je tam hafo ( až na plechařinu ), ale asi se na to vykváknu - tzn. kdyby někdo scháněl dobrej automat...... | ||
| |||
aaa |
| ||
Host | Ak je k dispozicii volna vykurovana garaz, zdvihak alebo jama, naradie, osobne by som sa do tejto skladacky pustil ale rozum kaze a) opravit b) predat a kupit automat. | ||
| |||
Tomis |
| ||
Uživatel #786 Registrován: Saturday 01 July 2006 - 19:57:40Příspěvků: 263 | Robert napsal ... Hmm, jasně tu bouračku bych vzal celou - dobrejch dílů je tam hafo ( až na plechařinu ), ale asi se na to vykváknu - tzn. kdyby někdo scháněl dobrej automat...... tak jak jsi to nakonec vyresil? mas jeste ten automat? nebo uz jsi ho udal, mozna bych mel zajem _________________________________________________________________ Opel Omega B Caravan X25DTI - provozovany prevazne na olej Opel Omega C Caravan 3.0 DTI - BMW M57D30 - r.v. 2003 jo a taky mi zbyl jeste nejaky ten automat na svetla tak kdyby nekdo mel nahodou potrebu, tak dejte vedet. | ||
| |||