Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega interiér |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Datumovka u pocitace |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
El-Diablo |
| ||
Host | Dosta casto se m istava ze pri zapnuti klicku vse najede jak ma na pocitaci ale jak nastartuji tak datumovka se vypne a je tam jen pc a cas ale kdyz jsem to auto kupoval vzdy zustaval i datum pak se delalo neco z baterkou a pak uz to delalo takovy blbosti | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Ty tam asi nemáš origo rádio,že ? Když dáš jiný než origo,tak musíš propojit určitý kabel aby se ti zobrazil datum i při spuštěným rádiu.Takže bych typoval že bude problém se zapojením rádia. V poradně se to řešilo zkus to prohledat ,tuším že v Astře nebo Vectře Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | origo tam neni a ani nebylo takze nevim jestli by to mohlo byt tim ale dik zkusim to najit | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | To je tim neoriginalnim radiem a zalezi na stavu jestli ho pri vypnuti motoru nechas/nenechas zapnuty. Bud se s tim naucis zit, nebo si sjed do autorizaku at ti prez TECH vypnou komunikaci Radio - Display a nebo je brutalni reseni odcvaknout drat. Bohuzel ja nevim kretej, ale on ti nekdo rekne - me to delal Andrej, vzal do ruky svazek od radia, neco si brblal, zamyslel se udelal cvak a uz tam mam datum furt !_; | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | jedinej drat kterej by mohl autu rict ze je radio zaply je modrej je to napaeni pro antenu takze od nej si bude brat ihfo auto takze modrej bude ten zlobivej drat | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Je to tak, ale mam dojem, ze ten drat napaji i antenni zesilovac - aspon se mi zdalo, ze po zapojeni tohoto dratu jsem sice prisel o datum, ale zlepsil se prijem. Datum mi nejak vubec nechybi Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | radio nepouzivam a je na to napojen anteni zesilovac takze prichazis o kvalitnejsi signal | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | El-Diablo napsal ... radio nepouzivam a je na to napojen anteni zesilovac takze prichazis o kvalitnejsi signal Z rádia jde jeden pin a je na něj napojenej zesilovač antény a právě ten info displej. Takže logicky když odstřihneš ten kabel co vede k infodisleji tak ten druhej kabel co vede k zesilovači antény bude mít proud jen sám pro sebe a tudíš by měl být signál lepší Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
El-Diablo |
| ||
Host | pokud jdou k radiu dva pak neni co resit pokud ovsem jde jeden a je to spjeny az nekde dal odstrihnes oboje nelezl jsem do toho jeste tak nevim jak to maj reseny | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Je to jednoduché, když jsou kabely rozdvojené u rádia, tak se odstřihne ten co vede k displayi a do antény pak normálně vede napětí. Pokud vede z rádia jen jeden kabel, pak jsou rozdvojené až u displaye a postup je: vyndat display, odstřihnout oba červenobílé kabely a spojit je, nebo taky se dá rozebrat konektor a vyndat kabely i s pinem a omotat ho izolačkou. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |