Autor
|
Příspěvek
|
MiSp | Monday 26 November 2007 - 13:20:46 | | |
| |
|
Petr D | Monday 26 November 2007 - 14:47:55 | | |
Mám podobný problém na x20dtl. Tak se přidávám kdyby někdo věděl co s tím ještě dělat.Už jsem kontroloval a měnil snad všechno,poradnu jsem prolez,udělal vše co kde kdo rádí a včera to zase nechtělo nastartovat.A to byli +3stupně. Normálně to nažhaví a pak můžu točit jak chci a ani to neškytne.Při použití startovacího spreje to chytne hned , a když to hned vypnu a znovu zkusím start už je to v pohodě. .Jindy je zase nula a chytne to normálně. Těsnění pod vstřiky nové,přepad.hadičky nové,tešnění pod víčkem pal.filtru+filtr nové,žhavení zkontrolované,tlaky ok, Tak na co jsem ještě zapomněl???Už asi jedině nechat seřídit čerpadlo???? Díky za rady |
| |
|
Mira | Tuesday 27 November 2007 - 02:08:54 | | |
ještě podotýkám, že čerpadlo nehlásí ŘJ chybu, takže kdoví jestli je to čerpadlem (že by třeba imobilizér?, nebo nějaký ventil) Může být špatně seřízen vstřik - prý se toto u Y22DTR seřizuje automaticky. |
| |
|
Petr D | Wednesday 28 November 2007 - 07:44:23 | | |
Ahoj.Tak dnes je mínus pět a auto ani neškytne.Žhaví asi patnáct vteřin točí to dostatečně svižně a nic. Včera jsem jestě jednou měnil ty hadičky na přepadech projistotu. Nejpodivnější je,že jak je nad pět stupňů nad nulou,startuje to úplně v normálně a může to stat v garáži třeba týden. Prosím,prosím neví ještě někdo kde by mohla být chyba ^au |
| |
|
Kutulin | Thursday 29 November 2007 - 12:17:41 | | |
Kluci ani u jednoho z vás nesvití diagnostika? Ani chvilku po nastartování a pak třeba zhasne? Přepadové hadičky jste prý vyměnily nebo jsou OK, ale já bych to právě na ně tipoval. Teď je právě počasí kdy se dorazej a na pohled to není poznat stačí malá mikro dírka a je to. Pokud nastartujete co jde z výfuku (barva kouře, hodně, žádný?). Zkuste test na žhavičky. sundejte fajfky ze žhaviček a kusem drátu přiložený na plus baterie a škrtáním na hrot žhavičky zjistíte zda hází jiskru. Pokud ano tak tak je ok pokud ne tak je špatná. Pokud je žhavička zkratovaná tak to tímto nezjistíte, ale to se stává ojediněle. Dejte vědět co nového... !_; |
| |
|
Petr D | Thursday 29 November 2007 - 14:02:40 | | |
Zrovna se hrabu v motoru.Určitě mi někudy padá nafta.Ráno to přítelkyně nenatočila a úplně vydundala akumulátor. Tak musela jet druhým autem.(pro případné rypáky"ano byl to benzín a nastartoval hned) !!(a) Nechal jsem to půl hodiny na nabíječce a pak to šel jenom tak zkusit,asi pětkrát se otočil motor a pak to chytlo vcelku normálně,žádný cukání klepání.Proto si myslím že jak přítelkyně ráno startovala nahnala naftu už tak vysoko,že potom stačilo jen těch pár otočení a už to běželo.No tak ještě zkoumám co s tím. Jinak přepady jsem dával dvakrát nové.(po druhé pro jistotu). žhavení plně funkční měl jsem vyndané svíčky a krásně se všechny rozžhavily. Včera jsem ještě zkoušel dát na pal.potrubí jednocestný ventil. Ještě jsem to byl večer nastartovat kolem desáté a ráno zase nic. Nejzvláštnější je že když dám auto do garáže kde je tak deset stupňů ,může tam stát dobu a pak normálně nastartuje. Tak mi neni jasný proč by se to zavzdušňovalo jen když je pod pět stupňů. Jdu pokračovat ve výzkumu,Je tam šílená zima __; |
| |
|
Kutulin | Thursday 29 November 2007 - 14:54:42 | | |
Mám ještě jeden nápad z vlastní zkušenosti... Zítra až k tomu ráno přijdeš tak zkus nastartovat a poslouchej startovací zvuk motoru. Pokud se Ti motor bude točit z "lehka" (je to jako kdyz u benzinaku startujes bez nasroubovanych svicek) tak jede cerpadlo nasucho) a není tam nafta - tedy padá. ZÁROVEŇ by ti při tomto startování neměl vycházet z výfuku žádný kouř. Pokud ovšem motor má normální zvuk při startu tzv. (s odporem) zároveň ti vychází kouř nafta tam jde , ale ne uplne spálená tak je to žhavení. Snad Ti to trochu pomůže |
| |
|
Petr D | Thursday 29 November 2007 - 15:46:29 | | |
Díky za radu.No a jestli by se to točení na prázdno mělo projevit asi tak,že když začnu startovat a ze začátku to točí hodně svižně a po několika otočeních už se startér víc namáhá,ale točí už stále stejně,tak to asi bude můj případ (ner! No ráno to ještě zkusím.Jo a z tou kontrolkou:Pokud točím opravdu dlouho občas se rozsvítí kontrolka elektroniky,po vypnutí a zapnutí zapalování zase přestane a rozsvítí se zase až po několikátém pokusu o start,nebo po nastartování okamžitě zhasne. Když jsem měl vadnou žhavící svíčku, tak se rozsvítila a zhasla až když jsem trochu přidal plyn. |
| |
|
Kutulin | Thursday 29 November 2007 - 17:17:17 | | |
Co se týká té kontrolky jestliže auto při startu nemá dostatek proudu tedy slaba baterie, a to nejen vlivem zimy, tak pak už problikávají téměř všechny kontrolky a auto nenastartujes... Počkej s tím do zítra a zkus co jsem Ti poradil. Jestliže Ti auto při tom dlouhém startování nekouří NENÍ tam NAFTA. Pokud možno vem si někoho s sebou ať při tom startování Ti sleduje výfuk. ZVláštní je, že píšeš že Ti to žhaví 15 sec. to je strašně dlouho. Jinak o víkendu se má oteplit až na +7 tak si znova ověříš zda má na to vliv teplota. Pokud nic nepomůže vzal bych na to někoho s diagnostikou zda tam není uložená nějaká chyba. PS: to těsnění pod vstřikama pokud je špatně udělané (přetažené) tak je to horší než před tím. Musí se tam dodržet přesný utahovací moment! Taky už zde bylo pár takových případů. Dej vědět |
| |
|
Petr D | Saturday 01 December 2007 - 10:05:13 | | |
Ahoj. Tak dnes 4,5stupně a auto nastartovalo jak má. Včera ráno 3 stupně a musel jsem použít startovací sprej. Při startování nic z výfuku nešlo.Když jsem mu pomohl tím sprejem, naskočilo to asi na podruhé a motor šel úplně klidně. Někde jsem se tady dočetl,že by to mohla být chyba v ŘJ,že dává špatný údaj o venkovní teplotě a špatně namíchá směs. Asi pojedu na diagnostiku i když si myslím,že když nesvítí kontrolka motoru tak stejně na nic nepřijdou. |
| |
|
|