Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega převodovka |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Neutrál |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Neutral... |
| ||
Host | Tos je to tu uplne nove, nebo komplet smazane? Kazdopadne se mi to libi, pac jsem zrovna hledal do jakeho vlakna to napisu, no A muzu si zalozit vlastni _; ?lola Muj incident je asi takovy: Sednu do auta, stojim na rovince, seslapnu spojku nastartuju... zarazeny je neutral... kdyz ted pustim spojku, auto se rozjede, ne jako rozjede, ale je citit sila ktera s autem nepatrne pohybuje dopredu... na otackach je videt ze trosku klesnou. nejprve sem si myslel ze to je tim ze je to studene a kdesi cosi, v noci uz je zima, ale pak jsem cely den jezdil klasicky nejakych +/- 100km a vecer na rovince jsem to zkusil znova a... popojizdi dopredu i se zahratym motorem... &| Beru to tak, ze je to asi to, co motoru pomaha aby mi pri cekani na krizovatce shodil otacky a zdechnul. A mozna je shodou nahod nebo se tam dole pod nohama neco stalo, ale zkousel jsem kolik se z toho da vytlacit na zpatecku (clovek nikdy nevi kdy se mu to muze hodit) az zasmrdela a zakourila spojka no a od te doby je cely vyse popisovany efekt mensi a na krizovatkach uz to ani nezdecha ani moc nekolisaj otacky... Tos tak ja nevim, to je nekdy horsi jak s zenskou [ Upraveno Sunday 04 November 2007 - 22:56:51 ] | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | smarjaaa.... nazev je Netral ja jsem ndefo __; __; sorry preklik | ||
| |||
Jerry |
| ||
Jerry Uživatel #596 Registrován: Monday 30 January 2006 - 05:26:15Příspěvků: 783 | Nevím jak staré to auto je, ale podle toho co píšeš bych nějak (něčím nebo kým) vyndal tu homogenní hmotu podobající se 50 let starě vazelíně z převodovky a pak bych to zkoušel dál ( Omega C Caravan 2,5 DTI, Calibra 2.0 16V (110), Vectra C 2.2 DTI dříve Omega B Caravan 2.0 8V, Omega B Caravan 2.0 16V Ecotec, Vectra A/B 1.8 16V, Ford Scorpio 2.0, Škoda 110, Škoda 1000, Fiat 128 | ||
| |||
ndefo |
| ||
Host | jop nenapsal jsem... X20XEV OB rv96 ANO DEKUJI _; konecne nekdo kdo napsal abych to vymenil, ze vsech stran se na mne hrnou slova typu, tam se olej nemeni, to je navzdycky, to je dobre, to vydrzi... kurna logicky je to provozni hmota a ta ma snad nejake vlastnosti, kdyby se na to pusobeni mechanicke ani tepelne nevztahovalo, asi by nam to nelili do aut ale zabavila by to NASA akorat teda jeste by bylo fajn zjistit kudy se tam dostat | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Nejdůležitější je tam nalít olej do automatické převodovky, protože jestli tam dáš obyčejný převodový (je dost možné že ho tam máš od munulého majitele), tak se převodovka po nějakém čase zadře. Tam jsou totiž uvnitř některé ložiska se simerinkem a obyčejný olej se do nich nedostane. Takže až vypustíš olej, hned zjistíš jaký tam byl. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Origo olej je červený. Je do automatických převodovek a do serv posilovačů řízení. Jo a ještě něco, výpustný šroub asi nenajdeš, ale na spodku je plechové víčko, které budeš muset demontovat a tudy olej vypustit. Nový olej nadávkuješ např. zubovým čerpdlem z ostřikovače skel přes kontrolní otvor, nebo velikou injekční stříkačkou - na proplach uší. [ Upraveno Monday 05 November 2007 - 09:10:07 ] Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
undy |
| ||
Host | ndefo píše niečo o spojke,tá asi v automate nebude,že? | ||
| |||