• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega tuning
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Omega 3000 -24V
Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
vrgadaa
Wednesday 12 December 2007 - 17:14:32 Citovat
Host
Odkaz
toto je to vytuneny stary srot dle meho gusta omega 4000 24v
210kW atmosfera:-)
Martas_
Wednesday 12 December 2007 - 17:36:20 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

je videt, ze pokrok v jizdnich vykonech nejak nenastal, prijemny tuning


A sedels nekdy v nejakym starym karburatorovym aute ?

Takovej Taunus i s jenom ubohym 2,0 s karburatorem kterej mel smesnych 85 resp. 90 koni, pripadne s Granada s 2,3 ktera mela jen 108 resp. 125 koni ?

To rvalo asfalt, nesrovnatelne s dnesnima 3,0 .... no ale na druhou stranu spotreba 30l nebyla problem a emise byly 20x vetsi ...

Meles tu paty prez devaty, neda se srovnavat dva motory konstrukcne od sebe delici 15 let a 4 emisni normy. To ze srovnas 3 motory stejne obsahovy ale jeden co nesplnuje ani Euro 1 a druhej kterej splnuje Euro 3 to se proste neda srovnavat.

No ale hlavne ze mas porad co napsat (byt je to jinymi slovy stale totez) a zejmena nezapomenes "pochvalit" V6 motor se kterym krome tebe nema temer nikdo problemy takoveho razu jako ty popisujes.
vrgadaa
Thursday 13 December 2007 - 08:49:34 Citovat
Host
melu a dokonce tam mam chyby, c30se ma maximalku jen 240km/hod (255 mela evo). Taky vim, ze karburator mel lepsi parametry nez strikacka (jak vykon, tak i spotreba) a ze za snizenym vykonem stoji predevsim emise. Jenze motor C30SE neni zadny karburatorovy dinosaurus, ale motor se strikackou a katalyzatory s velmi slusnym litrovym vykonem i na dnesni dobu (150kW/3lobsahu v zakladu) a plnici Euro2 a dle inzeratu na ebay nektere i Euro3 (asi nejaka dodatecna uprava, pravdepodobne proto, ze nemci maji odstupnovanou dan dle emisnich limitu). Takze jeho nahrada V6 kovym byl spatny krok. Emisni kraviny sly oprav urcite naroubovat i na tu radu. Jediny duvod proc se dale tento motor nevyrabel jsou pravdepodobne uspory (tj. jeden motor do vsech aut vcetne, omega, vectra, calibra a saab).
vrgadaa
Thursday 13 December 2007 - 13:26:54 Citovat
Host
no zkusenosti s V6 kontra R6 ma vice lidi, napriklad dnesni autorevue, s tim opravdu nemam nic spolecneho
....................................................................
Odkaz
...................................................................
je to sice samy offtopic, ale i tak:
....
Měl jsem MV6 155 kW a v životě bych si už nekoupil žádného Opela. V Německu se říká " Jeder Popel fährt mit Opel". Asi něco jko "Každy trouba jezdí v Oplu".
Rozhdně nekupovat!!!!! Rezne, velmi častý servis, praská hlava, a hlavně dost teče olej na svíčky, a to u kterékoliv motorizace.
...
...v B už byly šestiválce vidlicové, že...já měl v A řadovej 6 3.0 a 205 hp a nemohl jsem si stěžovat ani na výkon ani na spotřebu...okresky do 8, celkově průměr pod deset...pravda odpoledne přes magistrálu průměr 15...ale v roce 92 mě zase moc aut nepředjíždělo
...
Tak ty R6 byly vůbec super-rozvod řetěz, nezabíraly tak místa, velmi slušná spolehlivost, super výkony (díky nižší váze).
....
V6
Tak jsem měl telefon ze servisu
Prý kabely a svíčky prochcané od oleje a že mi to pod víkem motoru netěsní tak mi je to utopilo
...
Takže prý je v pi*i nějaká cívka za 5t takže už jsem na 15t
...
Tywe, tam jsou 3 civky, kazda pro 2 valce a jedna stoji 4-6tKc bez slevy nova Jde o to, jestli ma v tomhle pekelnem motoru praxi, ja uz jsem zjistil, ze si stejne dela co chce, nekdy jede, nekdy ne ale aspon furt
Tipuju, ze budou spis v <|> lambdy nebo dira ve svodech nebo jejich tesneni. To mam uz rok a chova se to podobne
............................................................................................
Ja jen ze mel omegy 3+1 na dily, takze si myslim, ze skoro po 150 000 km s temito koraby mohu udelat nejake srovnani ohlede motorizaci s vysledkem ze rady C24NE ci C30SE urcite a V6 ani omylem, mate-li stesti, zavidim vam ho


vrgadaa
Saturday 15 December 2007 - 10:13:25 Citovat
Host
EUR 23.000

Daten:
Gebrauchtfahrzeug, 92.000 km,
308 kW (419 PS), Benzin,

ve srovnani s cenikem firmy Opel mi to ani neprijde drahy. Vam jo? A je jich tam na prodej docela dost

Odkaz
Jose
Monday 07 January 2008 - 21:51:32 Citovat
Host
Trochu OT:Vite nekdo neco o tomhle aute?Diky.

http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detail/index.html?articleId=1815518&webId=WGGP79
JOB
Monday 07 January 2008 - 21:56:40 Citovat
Uživatel #447
Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16
Příspěvků: 3695
Jose napsal ...

Trochu OT:Vite nekdo neco o tomhle aute?Diky.

http://www.annonce.cz/jnp/inzerat/detail/index.html?articleId=1815518&webId=WGGP79


No píše koroze opovídající stáří,tak se podívej na nosníky u zadních kol.Mezi kolem a dveřma. Jinak vypadá dobře

Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a)
Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´
Fiat Scudo 1,9 D 96´
ARO M-461 76´

vrgadaa
Tuesday 08 January 2008 - 07:35:46 Citovat
Host
totez v bledemodrem (teda spis v cervenem) mladsi a ve vyssi vybave, al ev korozi maji u Brna v Rosicich za 25litru a nemohou to od podzimu prodat (uz to slezlo ze 40, je to na tipcars). Nosniky byvaji nejvetsi pruser, krome toho ackove omegy maji shnile prahy, lemy zadnich kol a uhnile spodky dveri. Taky nemam zkusenosti s automatem a jeho spolehlivosti. Kdysi mi nekdo nabizel totez za 15 i s LPG oficial, ale automat byl spatny. Tahle je starsi model a nevim zda to sedi. I kdyz asi jo, mirny facelift je pravdepodobne az od 92 roku (jine blinkry, narazniky lakovane-coz neni zadna vyhra). Jinak kombik je the best ma ve standardu oproti limuzine nivo (automaticke vyrovnani vysky) a samosvorny diferencial. Mne by na tom vadilo, ze to nema manual. Preci jen, je to trrilitr benzin, vezme si to dost i tak a manual (zkusenosti nemam zadne) by tu spotrebu mohl jeste zvednout. Jinak na te pidifotce vypada pekne, chtelo by to jeste nasavany plyn:-)
vrgadaa
Tuesday 08 January 2008 - 07:37:15 Citovat
Host
jo a jeste neni dobre uveden vykon motoru. Limuzina ma c30se 150kW a do kombiku to snizili na 147kW (c30sej)
wisastar
Tuesday 08 January 2008 - 11:04:18 Citovat
Host
vrgadaa napsal ...

jo a jeste neni dobre uveden vykon motoru. Limuzina ma c30se 150kW a do kombiku to snizili na 147kW (c30sej)


hosi ale dualram se daval az do faceliftu a bzl vzdz v plnz palbe. todle je prestavba. a to s tim samosvorem v kombiku je pravda jo?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 2 3 [4] 5 6 7 8 9  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2514 sec,0.1898 z toho dotazů.