Autor
|
Příspěvek
|
Lib | Thursday 02 September 2004 - 19:12:49 | | |
me by zajimalo jakej davaj u autorizaku olej ... nekde sem cetl ze snad ARAL? No hlavne kdyz uz sme u tech full syntetik - tak bacha na tu 0w30 (ta je pro ty prodlouzeny intervaly), bo je nachylna na prehrati, takze se nedoporucuje s ni treba blbnout na jihu chorvatska a vubec sem cetl, ze pri ceste do zahranici na jih a pouziti xW30 se doporucuje poridit si chladic oleje. xW40 a vice ten problem nema |
| |
|
Anonymous | Saturday 04 September 2004 - 08:44:07 | | |
Kdyľ jste nakousli výměnu filtříků , nevíte někdo jak vyčistit GREENA???Dík Tomáą Email |
| |
|
riwal | Saturday 04 September 2004 - 09:59:40 | | |
Koukni sem, tady to snad najdeą: Odkaz |
| |
|
Lib | Sunday 05 September 2004 - 00:17:33 | | |
greena sem zatim cistil tak, ze sem to profoukl Prekvapive tam za tech 5 mesicu nebyly zadny viditelny (treba ze by to bylo do seda nebo i vetsi zrna) necistoty ... |
| |
|
bio | Saturday 11 September 2004 - 15:48:13 | | |
nejnovějąí specifikace pro GM je SAE 5W30 . benzín i deisel |
| |
|
Lib | Saturday 11 September 2004 - 16:19:41 | | |
tak nevim ... je BIO NIO s ukliknutim (B je opravdu nebezpecne blizko N) nebo ne? |
| |
|
NIO | Sunday 12 September 2004 - 16:25:41 | | |
jedina prisada ktera ti zmirni ztratu oleje jsou nove stiraci gugera na ventilech. Jinak je to o tom jak hluboko mas do kapsy. 10W 40 staci polo-s |
| |
|
Yper | Monday 13 September 2004 - 14:54:16 | | |
Jaký olej - no, to» otázka do bouřlivé diskuse. Někdo dává syntetiku a chválí si ji, někdo minerál a chválí ji také. Kaľdopádně vąak podle mne není ani tak rozhodující od jakého výrobce. Se syntetikou bych byl móóc opatrný. Jiľ jednou tu zaznělo o jejím přehřívání v teplejąích krajích. Jsou také výrobci aut, kteří syntetiku do svých motorů nijak zvláą» nedoporučují. Podle mne je akorát tak dobrá do autobusu v MHD, ale tím ji nechci nijak zatracovat. Podle mne je to zbytečně velká investice s malým výsledkem. Co je lepąí?: Dát do VéBé 6l syntetiky za cenu cca 2,000,-Kč (to jsem ale asi z laciného kraje!) a spolehnout se na doporučení výrobce a něnit aľ po 20.000 km, nebo kvalitní minerál za cenu bratru 700 + přísadu za 300, která mi z toho udělá polosyntetiku (takhle vzniká u výrobce maziv polosyntetika - základ je totiľ minerál) a měnit olej kaľdých 10.000 km? Já osobně se řídím jiľ několik let tou druhou variantou - zvláątě u naftových motorů (kaľdý ví, jak je černý po tisícovce). Vąechny oleje se přepalují, vąechny také uvolňují karbon. Ćím déle se jezdí, tak tím více klesá "Viskozní index" - změna viskozity v závislosti na její teplotě. Navíc se na jeho kvalitě podepisuje i zimní období. Prostě si myslím, ľe častějąí výměnou oleje, by» zdánlivě méně kvalitního proti na nebesa vynáąené syntetice, motoru neublíľím. Mám kamaráda, který byl u příbuzného ve státech. Odtud si přivezl několik balení oleje, kdyľ mu příbuzný řekl, ľe u Vás v Evropě musíte být nějací máklí, kdyľ my u naąich (v USA) nízkoobrátkových motorů měníme olej do cca 6-8tis. a Vy Evropané u středně otáčivých aľ vysokoobrátkových motorů aľ po 15ti nejdříve? Nechci z toho dělat extra polemiku, jsem tu nový a nehraji si na chytrolína, ale tohle je má zkuąenost po zhruba 15ti letech, co jsem si koupil první neojeté vozidlo. Někdo se mnou souhlasit bude a někdo né. Jinak, paliva a oleje je zrovna má profese. |
| |
|
klubo | Tuesday 14 September 2004 - 10:03:44 | | |
co stoji ty stiraci gugera na 2.0Di 16V (X20DTL)? Aspoň zhruba páč mi to ľere 1L/3000Km a mam tam castrol 10W/40 |
| |
|
Anonymous | Tuesday 14 September 2004 - 10:09:55 | | |
a nebo gufera? |
| |
|
|