Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Cepy řizeni! |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Rolmops |
| ||
Host | Mam vymlacene oba cepy na rizeni,a chtel bych to konecne umet vymenit sam!!Kdyz jsem je poradne prohlizel,tak by to tak slozite nemuselo byt.Muze mi prosim nekdo napsat co na tom muzu pokazit?Nebo jak poradne na to?Mam strach ze ho nepujde vybouchnout ven a budu v pr... __; prosim poradte dik | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Jaký čepy máš na mysli ? Píšeš oba dva čepy řízení , ale já myslím že tam nemáš jenom dva.Patrně myslíš ten čep na rameni,né ? Jestli jo tak tam je to jednodušší,tam se nic nemusí bouchat ale pouze rozebrat případně jestli jsou origo tak odvrtat nýty.Jestli to zvládneš sám ,tak to ti nikdo neporadí,protože kařdej jsme jinej ale nic složitýho to není. Takže upřesni o který čep jde a zkusím ti popsat jak na to. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
kanydža |
| ||
Host | pokud se nepletu tak na řízení žádný nýty nejsou.... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Kanydža : To se nepleteš ale zase čepů řízení je poměrně víc něž dva a proto píšu ať upřesní požadavek. [ Upraveno Friday 05 October 2007 - 19:01:35 ] Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 kanydža: JOB jen napsal, že výměna čepů na ramenech je snadná a že tam jsou šrouby,které je drží a pokud "ještě" nejsou, tak že tam jsou nýty a to volně znamená, že jsou tam na těch ramench ještě origo čepy, kdy se ty nýty musí odvrtat (také lehká záležitost) a pak se tam dají čepy nové a ty se k rameni přichytí už dodanými šrouby s matkou, která má silonový kroužek proti povolení. Každopádně měnit čepy řízení, které jsou na spojovačkách od hřebenu řízení, to je už jiná třída. Předně jde o to čep z uchycení od kol uvolnit, na což se používá stahovák a nebo, ten kdo to umí, ale je to systém brutal, se použije kladivo! Ale jak říkám, jsou to rány jako z děla a nemusí to jít uvolnit. Pak jde o to uvolněný čep vytočit ze spojovací tyče řízení - musíš mít tuším 3 různé klíče. Dva na to, aby jsi povolil kontramatku doléhající k čepu na spojovačce a pak další klíč na to, aby jsi spojovačku držel a neprotáčela se, když čep budeš vytáčet z ní. Když budeš mít štěstí, tak možná seženeš tenhle čep stejných rozměrů a ten tam našroubuješ přesně do té pozice, v jaké byl ten předchozí. To štěstí ale mít nebudeš a čepy obvykle délkově lítají v milimetrech sem a nebo tam! ?lola To znamená, že pak musíš okamžitě na sbíhavost, jinak máš rozhozený předek. Vyměnit čepy na rameni je celkem sranda. Vyměnit čepy na spojovačce řízení je už mnohem náročnější. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
kanydža |
| ||
Host | JOB: to samozřejmě vím že na řízení jich je víc...jen jsem oponoval že tam nejsou nýty... | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | kanydža napsal ... JOB: to samozřejmě vím že na řízení jich je víc...jen jsem oponoval že tam nejsou nýty... Já měl dojem že jsem to napsal celkem srozumitelněa že je jasné že mluvím o čepech na rameni ,zkus si přečíst můj původní příspěvek ještě jednou. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Rolmops napsal ... ... a chtel bych to konecne umet vymenit sam!! .....Muze mi prosim nekdo napsat ..... jak poradne na to? Mam strach ze ho nepujde ....prosim poradte dik Já nechci být sprostý, ale asi to nedodržím. To je doprd.le furt dokola - každý týden několikrát, dotazy typu: nevím jak je zkonstruováno auto, nevím jak se která součástka jmenuje ale od teď budu autoopravářem a vy kolegové, mě to honem sofort naučte (po internetu) chci být automechnikem snadno a rychle a já to budu dělat pořádně. Z úvodního dotazu je zřejmé, že tazateli tohoto typu je škoda času něco radit, nechápu, že to takoví "staří psi nevidí". (v řízení béčkové Omegy je 6 kulových kloubů a na celé přední nápravě je 12 nejrůznějších kloubů). Co to vlastně chce udělat pořádně? Odkaz Měl by vzniknout nějaký chirurgický portál s dotazy typu . už si chci konečně vyhvízdnout slepé střevo, poraďte mi jakým dranžírákem se kuchá panděro, ať si to udělám pořádně. Tak a teď mě odsud třeba vylučte pro drzost | ||
| |||
freez |
| ||
Meriva MPV Enjoy Red Magma edition Uživatel #316 Registrován: Sunday 13 March 2005 - 13:00:24Příspěvků: 1620 | Jak píše Yper čep na spojovačce přenechej servisu a nech si rovnou udělat sbíhavost povolit je a vyndat to je něcíčko , zkoušel sem to a nee a zvlášt pokud tam máš ještě původní origo jako já , jinak jsem zkoušel i ten čep dole na rameni ten nanejtovanej a to zvládneš v pohodě ale musí se ti povést povolit ty dva šrouby co držej skrz silentblok rameno , pak máš vyhráno. Meriva MPV 2008 Z14XEP I Londýn I Paříž I Dovolená I Merivaclub | ||
| |||
Martas_ |
| ||
Host | Slepak se bude sam sobe delat blbe ... jo to takovy krecovy zily na lytku, to uz je jina _; | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |