Autor
|
Příspěvek
|
Rabbit | Monday 13 September 2004 - 08:53:46 | | |
| |
|
Anonymous | Monday 13 September 2004 - 09:24:14 | | |
Čidlo na vačce najdeą nejspíą sezhora na hlavě motoru pod krytem svíček, vede od něj kabel. Pozor na jednu věc, diagnostika občas hlásí chybu na čidle vačky, ale je to čidlo kliky. Měl jsem přesně stejnej případ. V servisu na diagnostice to ukazovalo na vačku a nakonec to bylo na klice. Tak se neukvapuj s výměnou, není to nic levnýho. Jinak chybné čidlo kliky se projevuje zezačátku právě jen občas, bývá to tepelně závislé, protoľe je v kontaktu s olejem. |
| |
|
riwal | Monday 13 September 2004 - 10:38:15 | | |
To jsem byl já, zase se mi to odhlásilo. |
| |
|
LarryE | Wednesday 22 September 2004 - 08:02:11 | | |
..asi budu mít ten samej problém,při vyąąích dálničních rychlostech se mi rozsvěcí kontrolka diagnostiky(3x za cestu Brno-Praha).Stačí zastavit,vypnout zapalování,nastartovat a jede se dál,tak nevim.
LarryE Chibama se človjek učý |
| |
|
NIO | Thursday 23 September 2004 - 19:48:16 | | |
cidlo vacky je pod rozvodovym vikem mezi vackovymi koly. Vymena = dobra pakarna. |
| |
|
|