Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Jake pneu na OmeguB |
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Václav |
| ||
Host | 2 Host 2.7.+2 Richard: díky za odpověď chlapi! Taky jsem měl Bravury, ale koupil jsem je s autem, už byly dost sjeté (cca 1,5 mm). Při rychlosti kolem 100 km/h v dešti , motor v tahu - nikoliv však při akceleraci, už chvílemi nepřenesly tažnou sílu na vozovku (tedy u předního náhonu - mám VeA). Asi to fakt nechce dojíždět gumy až na doraz. Zkusím Bravurisy, s novým vzorkem by to mohlo být dobré. | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | 2 richard já jsem je nechtěl příliš hanět, ale myslím, že na auto, resp. třídu jako je Omega, už prostě Barum nepatří. Zvlášť když ty ostaní gumy jsou opravdu lepší. ta OR 34 je vlastně původně Michelin, kdybych někde vyhrabal katalog Neckermann, tak 80-82, tak tam ten vzorek byl, ale jako Michelin. a samozřejmě, že ta guma je rychlostně limitovaná, těch 170 by asi nevydržela, i když na to třeba má indexaci. Prostě si myslím, že Omega byla a je drahé auto a na některých vecech se šetřit nemá. ( gumy, brzdy, oleje atd. ) | ||
| |||
Mike |
| ||
Host | ještě jeden postřeh mám opravdu dobrý kamarády v pneuservisu, tak se u nich občas stavím na kafe a vždycky mě fascinuje, když přijede borec s novou Oktávkou, z kufru vyndá gumy z Makra a nechá si to na to nazout... dát za auto půl mega a pak nemít ani na pořádný gumy... to jsem tím chtěl říct. | ||
| |||
Spinergy |
| ||
Host | No neviem, neviem...Ak chcete z omegy urobit Skodu 120 na balonakoch, tak nech sa paci. Ja mam na svojej MV6 255/35 R18 aj v predu, aj v zadu...pohoda...vyzera to cool. | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | No vypada to urcite dobre, ale zajimalo by me, jak se s tim da jezdit Ja mel 235/45R17 a ted tam mam 205/65R15 balony Matador, neprijde mi to nejaky extra rozdil co se tyce jizdnich vlastnosti, pokud pominu komfortnejsi zehleni nasich super kvalitnich silnic ?lola Ty nizke gumy zasly na vymeteni par der vcetne disku Steimetz.... Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | Na omegu je optimum 205/65 r15, je to rozmer v technicaku (alternativa k standardnim 195/65 r15) rychlostni index H ci V (i kdyz v dobe bodoveho systemu...). 205 mi vyhovuji vic, protoze me omega je pomerne nizko a kazdy milimetr je znat v patrovych garazich ci pri najizdeni do dvora pres vysoky chodnik a i jine radosti nasich "dokonalych" silnic, ale se 195 se mi zda omega zivejsi (no bodejt). Pak jsou tam jeste teplotni indexy, vytrvalostni apod., je to na calibrawebu pekne popsany, no a tam by pokud mozno melo byt AAA. ... A pak je teprve vhodne koukat po znacce (dle penezenky kazdeho soudruha). Osvedcily se mi ze vseho nejvice Michelin pilot, vydrzi dost i kdyz se nekoupi nove, ale za zlomek ceny jete (v Rakousku, ci kde maji prisnejsi predpisy na hloubk desenu), ale sveho casu mi nevadily ani barumky (nove) ... A pak to nejdulezitejsi nakonec, jste povinni si zkontrolovat nekvalitni praci nascih pneuservisu-tj. dotazeni sroubu po par kilometrech. Uz jsem videl, co to udela, kdyz upadne predni kolo na dalnici (a penuservis za nic neodpovida, ma tam takovou chytrou klauzuli) | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | co se rozměrů gum týče, tak platí příma úměra : Čím je guma sirší, tím hůř sedi resp. nesedí na vodě (plave) Čím je guma sirší, tím větší má valivý odpor (vyšší spotřeba) Čím je profil nižší, tím je guma tvrdší (méně pohodlí) ... atd A samozřejmě platí i něco za něco " Pominu li údaje v techničáku co na daném autě má bý a výše uvedené tak se změnou rozměrů gumy směrem nahoru (pokud nezachovám poměr šířka/profil/průměr) se mohou změnit jízdní vlastnosti, bude nesprávně ukazovat tachometr a může se i dost podstatně zvýšit opotřebování dílů podvozku. A ne nepodstatným faktorem je i ochota pojišťovny při plnění škodní události v případě že je zjištěno, že na vozidle je nedoporučený rozměr pneumatik. Takže ať si na auto každý obuje co chce je to jeho věc, ale těch faktorů proč se držet předepsaného je docela dost. | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tyto rozměry mám napsané v TP: (u 2.0 16V i u MV6) 195/65 R15 205/65 R15 225/55 R16 Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
tira |
| ||
Host | Taky koukam po nejakych novych gumach, ale co me zarazilo ze tu nikdo nepise o znacce Pirelli. O te jsem prave uvazoval ja a to konkretne o P6 nebo P7. To jsou na tom tak blede s porovnanim s konkurenci co se tady uvadi? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Dlouhodobou zkusenosti jsem dospel k zaveru, ze pokud clovek nedrazdi limity auta na okruhu a treba v zime nebo za husteho deste slevi z rychlostnich limitu, coz je IMHO dobre i z jinych duvodu, tak vyhovi jakakoli guma dane specifikace a vse ostatni je vyhazovani penez. Jen je jeste potreba mozna pohlidat hlucnost. Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 5 [6] 7 8 | |