Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Kadett :: KADETT :: Kadett motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
osmibod.vstřikování |
Přejít na stranu 1 [2] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
oplik.jenik |
| ||
Host | 8 bod je hola hloupost řešit...... jestli jsi tak zapalenej do závodu tak kup vstřiky s větším prutokem jdou sehna až pětinásobku klasického vstříku a to se rovná 20vstřik:-) | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | Větší vstřiky samy o sobě nestačí, neboť více paliva do válce nedostaneme kvůli lambda-regulaci. Museli bychom mít ECU bez lambdasondy, anebo software, který alespoň při plné akceleraci přejde do režimu Open-loop (otevřená regulační smyčka = řízení bez zpětné vazby). Jak to máš ty, Jendo? | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | a to je mysleno dva na valec jo? to by muselo byt i sani od te firmy atd... ale to muzou udelat rovnou vetsi trysku naco dve!! a to delaji do felicii? kdyt to je nejslabsi rozsireny motor v cesku tak to asi na zavodeni nebude _; | ||
| |||
VGT |
| ||
Host | WISAStar napsal ... a to je mysleno dva na valec jo? to by muselo byt i sani od te firmy atd... ale to muzou udelat rovnou vetsi trysku naco dve!! a to delaji do felicii? kdyt to je nejslabsi rozsireny motor v cesku tak to asi na zavodeni nebude Jde o tělesa škrtících klapek (pro každý válec jedna) a u každé klapky jsou dva vstřikovače. Odkaz Celé je to seskupeno do baterie pro čtyřválec. Odkaz K tomu bude třeba i ECU a jiné věci.Cena takovéto úpravy jistě bude vyšší než cena toho původního Kadetta. Samozřejmě, že se dá závodit i se slabým motorem.(netřeba ohrnovat nos nad "slabou Felicií") Jezdí se přeci v různých třídách či divizích. V minulosti se dokonce dosažené časy či umístění ve třídách počítaly dle jistého klíče dohromady. Takže: - v Le Mans ve 24 hodinovce dojelo Aero druhé hned za Ferrari Vůz Aero (Aero Letňany, továrna v Praze) - Škoda 130RS skončila v ME (mistrovství Evropy) jeden rok druhá (v absolutním pořadí, svoji třídu samozřejmě vyhrála), hned rok na to ME Škodovka vyhrála absolutně (před BMW a Audi). | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | VGT napsal ... WISAStar napsal ... a to je mysleno dva na valec jo? to by muselo byt i sani od te firmy atd... ale to muzou udelat rovnou vetsi trysku naco dve!! a to delaji do felicii? kdyt to je nejslabsi rozsireny motor v cesku tak to asi na zavodeni nebude Jde o tělesa škrtících klapek (pro každý válec jedna) a u každé klapky jsou dva vstřikovače. Odkaz Celé je to seskupeno do baterie pro čtyřválec. Odkaz K tomu bude třeba i ECU a jiné věci.Cena takovéto úpravy jistě bude vyšší než cena toho původního Kadetta. Samozřejmě, že se dá závodit i se slabým motorem.(netřeba ohrnovat nos nad "slabou Felicií") Jezdí se přeci v různých třídách či divizích. V minulosti se dokonce dosažené časy či umístění ve třídách počítaly dle jistého klíče dohromady. Takže: - v Le Mans ve 24 hodinovce dojelo Aero druhé hned za Ferrari Vůz Aero (Aero Letňany, továrna v Praze) - Škoda 130RS skončila v ME (mistrovství Evropy) jeden rok druhá (v absolutním pořadí, svoji třídu samozřejmě vyhrála), hned rok na to ME Škodovka vyhrála absolutně (před BMW a Audi). Ja myslel jako ze u skodovek to zvysi opravdu vykon a vyplati se to ale u novejch aut asi moc ne... neni lepsi dat do toho kadeta dvoulitr 16V co ma 110 kW nebo zkusit stesti a sehnat ho s turbem nebo eventuelne to tuborbo dodelat????? rek bych ze z toho motoru jeste pujde hodne vymacknout a na lehkyho kadeta je to docela maximum _; kdyz kalibra bez omezovace litala 260-270 a je tezka jako omega co pak musi delat kadet ?lola | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] | |