Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega elektrika |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Praská pojistka na pozici č.15 |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Zkusím se na to podívat. Když ráno nahodím motor, tak ujedu asi 6 km v pohodě.Pak praskne. když vyměním pojistku a auto nechám asi tři hodinky stát, tak mi potom (po startu) zhasla asi po 1 km. Proto se mi zdá, že se to stává hlavně při ohřátým motoru a ani to nemusí být na provozní teplotu. Když ta pojistka praskne, tak zhasnou přístroje (rozsvítí se pouze kontrolka dobíjení) a vypne palivový čerpadlo. Kontrolka motoru nebliká ani nesvítí. Dám novou pojistku a vše maká, jak má třeba 5 min. a potom znovu.Dřív mi tam ten zkrat i zůstal (nestačil jsem přehazovat pojistky) ale vždycky nějak zmizel sám od sebe. 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Pája. Zkusím u MV6 vyndat tu pojistku a uvidím jestli mi to bude dělat to stejné. Palivové čerpadlo je jištěno pojistkou F49 50A, takže k výpadku čerpadla musí docházet v důsledku výpadku přívodu napští do jednotky motoru. Když nebliká kontrolka motoru, tak nebude chyba ani v imobilizéru. Zkus ještě jednu věc - až dojde k výpadku, změř napětí na pinu 27 řídící jednotky motoru. Mělo by tam být 12V při zapnutém zapalování. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Je mi divný, že tenhle konektor (foto 2) není nikam zapojenej. Napadlo mě jít po kabelech, protože jsem vyndal pojistku palivovýho čerpadla (pozice č.18) a čerpadlo běželo. __; a tohle jsem našel (viz 1. foto) od pojistky na pozici č. 18 (pal.čerpadlo) je přerušenej kabel (modročervenej) a je vyvedenej do konektoru (foto 2) a to modrým kabelem a šedivým kabelem, ale v konektoru je natdrdo spojenej modrej kabel s oranžovým (foto 2) šedivej kabel vede jen do toho konektoru, ale není nikam zapojenej, oranžovej kabel je vyvedenej u praskající pojistky na č.15 z černýho kabelu (foto 1 -vzadu) Nevím, jestli je to normální nebo takhle někdo obešel imobiliser nebo to patří k přestavbě na LPG, ale asi to tak bejt nemá. No nevím. Je mi divný, že ten konektor jen tak visel u startéru a na tom propojení (oranžovej a modrej kabel) byla poškozená izolační páska (vypadá to na zkrat) jako kdyby si to občas konektor škrtnul o plusovej konektor u startéru. Zítra to zkusím cestou do práce, ale mám jenom dvě pojistky, tak držte palce. 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Nějak mi utek druhej obrázek. ?lola ?lola ?lola 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak to bude chyba v té dodělávané prasárně, ten konektor vypadá jako by byl od dokupovaného dálkového ovládání centrálu nebo imobilizéru. Jaký máš typ dálky k originál centrálu? Mikrovlnu nebo infra? Jestli máš infra tak někdo obcházel imobilizér, aby to šlo startovat i po odemknutí klíčem, ne jen po odemknutí dálkou. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Dneska nepraskla žádná pojistka. Dálku mám infra., ale nemám k ní kliíče. Odemikám klíčem. Auto už maká, tak to nechám pár dní běhat a pak uvidím. Zatim moc díky za pomoc. _; 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
Legend |
| ||
Legend Uživatel #551 Registrován: Monday 02 January 2006 - 22:41:51Příspěvků: 3116 | Tak to je ono, můžu ti třeba poslat návod jak ten imobilizér obejít normálnějším způsobem, kdyby to začalo blbnout. Moskvič 412 1971 1.5 55kW Škoda 110LS 1.1 1976 46kW Trabant 1.1 1991 31kW Audi A5 Cabrio Multitronic 132kW Mercedes C220d kombi W205 143kW Mercedes S55 AMG Long LPG 265kW Opel Vectra C kombi 1.8 16V LPG 90kW Škoda Felicia Fun 1.6i 55kW | ||
| |||
Pája |
| ||
Pája Uživatel #646 Registrován: Thursday 16 March 2006 - 13:03:59Příspěvků: 168 | Pokud je to schopnej udělat člověk s průměrnejma znalostma, tak mi to pošli na Email díky. Možná nebude od věci zprovoznit originál pojistku pro palivový čerpadlo. ?lola 1. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 2. Opel OMEGA B 3.0 MV6 -X30XE 3. Opel KADETT 2.0 GSi -C20NE 4. Mercedes-Benz V 230 TD | ||
| |||
černa vdova |
| ||
Host | cauky mam problem mam opel omega 2.2dti 2001 a hazi my to chibu cerpadla ale cerpadlo to neni auto normalne jezdy akorad nema zadny tah rikam si bud hadice nebo nejak blbost mam nekdo nejakou skusenost | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |