Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo podvozek |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
vibrace do volantu |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Dejna |
| ||
Host | Ahoj, chci se vás zeptat na co bych se měla podívat, když se mi rozvibruje volant mezi 40-50km/hod a potom 90 a víc km/hod. Nejsou to kola a čepy řízení- zkontrolováno. Dále nevím, kde si nechat udělat rezervní imobiliser zn. CONLOG. Díky. CorsaB-Swing 1994 (C14NZ) | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | 1, To že jsou kola vyvážený , neznamená že nehází.¨ 2, Můžou to dělat i silentbloky nebo čepy na rameni. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Dejna |
| ||
Host | Kola byla měřená a 4x pneu jsou nová. Také jsou tam nové tlumiče a po těch se to hodně zklidnilo. Může to dělat geometrie??? A ohledně toho IMO nic nevíte? Nemám náhradní a proto se bojím, že až ztratim ten jediný, tak neodjedu... | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Pokud mas krivy rafky tak muzes vyvazovat kolikrat chces a bude se to trepat porad ! Co se imobiliseru tyce, jestli dobre chapu je to neoriginalni dodelavane, ? Pokus ano musis dohledat nejakeho dodavatele, pokud je to original Opel tak v Opelu nebo treba Odkaz ale je potreba Carpass. | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Nebylo to bouraný ? Na geometrii si zajeď může to dělat i kvůli ní, ale nejdříve to chce zjistit jestli jsou o.k všechny silenbloky a čepy jinak je geometrie na nic. Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Dejna |
| ||
Host | Omlouvám se Vám předem za mé laické poznámky a dotazy... Tak se na to dnes kouknul manžel (Halis) a prý čepy a silentbloky jsou v pořádku. Auto má 3 majitele předemnou, takže jestli bylo nabouraný nevím. Na ten imobiliser se zeptám v Kladně, děkuji. A na konec se zeptám- ten křivý disk poznám jen bez pneu? | ||
| |||
Martas |
| ||
Host | Dejna napsal ... A na konec se zeptám- ten křivý disk poznám jen bez pneu? I pokud byla kola vyvazovana opakovane, tak bych jeste jednou zajel do pneuservisu, at prevazi predni kola, ktera by vlastne nemela byt nejak dramaticky nevyvazena. Po prevazeni at mechanik kolo nesundava, ale at ho na vyvazovacce poposadi treba o 90 stupnu a zkusi znova nacist hodnoty o vyvazeni. Pokud bude nutne kolo opet prevazit jsou spatne rafky (napriklad tuknutim kola naplocho o obrubnik a tim je cely disk nepatrne sikmy vuci naboji aniz by to pouhym okem bylo videt). Samozrejme nelze vyloucit "poskozene" gumy (predpokladam ze se tak zacalo dit po prezuti ze zimnich na letni), k cemuz mohlo dojit napriklad nespravnym skladovanim, nebo i velmi nestejnomerne sjetym dezenem, i kdyz to by se projevilo uz drive. Diagnostika takoveto zavady je vzdy obtizna, ale pokud se volant trese v takto malych rychlostech jde to vzdy od kol a ne od silentu (pokud vyloucim ze tyto jsou zcela volne). | ||
| |||
Dejna |
| ||
Host | 2Martas: toto přezkoušení vyvážení pneumatik ihned tento týden provedu- díky za radu. Doplním jen, že pneumatiky byly koupené všechny 4 nové letní a nepřezouvali se. | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Dejno, pak může být vážně některá vadná. Někdy to v pneuservisu řeší i tak, že ti půjčí na projetí jiné kolo. | ||
| |||
Golem |
| ||
Host | Ahoj, co se týče PNEU: tu zkušenost mám a to takovou, že jsem si koupil nové pneu, které jim leželi asi rok na skladě. Vybrace byly neskutečné, ale až při rychlosti nad 110km/hod. Takže můj názor je takový, že při rychlosti 40-50 km/hod, by špatné gumy neházely. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |