Autor
|
Příspěvek
|
dada | Sunday 05 September 2004 - 21:46:52 | | |
| |
|
riwal | Sunday 05 September 2004 - 22:29:18 | | |
To rozhodně není zaslepením EGRu. Tam falíruje něco jinýho,EGR otevírá při deceleraci a v tu chvíli je to lambde vcelku buřt (lambda hlídá něco úplně jinýho).Zaslep ho znovu a hledej někde jinde. |
| |
|
Anonymous | Sunday 05 September 2004 - 22:49:45 | | |
prubnu, a proč jsou tam ty lambdy dvě?? nikdy jsem to neviděl |
| |
|
Anonymous | Sunday 05 September 2004 - 22:52:32 | | |
dá se to nějak zjistit neľ u opla diagnostikou za ranec?? proč ty chyby nepoąlou na palubní počítač.....ach jo |
| |
|
Anonymous | Thursday 09 September 2004 - 08:35:25 | | |
2 lambdy: Vysvětluji si to tak, ľe konstruktéři motorů uľ neví čím překvapit. Po nesmyslech jako EGR, vysavač fučící do výfuku, nesmyslné klapky v sání si nyní vymysleli 2 lambdu. Mají to vąechny nové motory nejen u Opla. Zcela jistě to zoptimalizuje spalovanou směs tak, ľe Zelení budou radostí fetovat u výfuků. Majitelům to přinese vyąąí spotřebu, po dobu fungování také deląí ľivotnost katu a po té dvojnásobné starosti. Patrně se zase zpřísní nějaká ta evropská směrnice na zplodiny. |
| |
|
klubo | Thursday 09 September 2004 - 10:09:30 | | |
a» radąi udělaj něco proti stodvacítkám a trabantům a vyse*ou se na supr káry &| |
| |
|
dada | Thursday 09 September 2004 - 22:04:36 | | |
no jo, co se dá dělat, egr je funkční a světýlko nesvítí.....praąivci jsou to, vąecko hlídá vąecko a kdyľ něco klekne tak jsme.......tam |
| |
|
|