• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo eletrika
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Elektromotor posilovaèe øízení EPS
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Tomino75
Sunday 26 November 2006 - 19:21:56 Citovat
Host
Caute mam dotaz......Corsa 1,0 12V 1999, nekolikrat se mi stalo, ze za jizdy a zataceni (v tomto prípade) do prava jakoby prestal fungovat posilovac rízení a musím zabrat dooost hodne, abych vubec volantem pohnul. A pri zatácení jde videt, ze osvetlení vozu zeslábne prave pri zatocení volantem, jakoby tento úkon mel velký odber proudu a pri volnobehu je poznat pokles otacek. Kontrolka na prístrojovce se ale nerozsviti, takze nechapu v cem je problem. Nesetkali jste se s tim uz nekdo?
Corsu mam chvíli, a na Vectre tento posilovac rízení nemám.
Díky za kazdé info.
paja
Sunday 26 November 2006 - 23:00:32 Citovat
Host
to s tim zeslabovanim svetel mi taky dela... ale ze by mi tuhlo rizeni pri zataceni,tak to ne....
Marek
Monday 27 November 2006 - 06:56:28 Citovat
Host
ahoj
Zaměřil bych se na alternátor-dobíjení,ukostření alternátoru a všech kabelů.
VGT
Monday 27 November 2006 - 10:13:05 Citovat
Host
Tomino75 napsal ...
A pri zatácení jde videt, ze osvetlení vozu zeslábne prave pri zatocení volantem, jakoby tento úkon mel velký odber proudu a pri volnobehu je poznat pokles otacek.

Ten pokles palubního napětí je naprosto normální (a pokles otáček ve volnoběhu také). Při otočení volantem se spustí elektromotor, jeho rozběhovým proudem klesne palubní napětí a regulátor alternátoru ten pokles dorovná až za řekněme 1 sekundu. (ten samý jev nastane-vyjma toho volnoběhu- také např. při aktivaci ABS, kdo ho má si toho může též povšimnout). Je pokles napětí při zatáčení doprava i doleva přibližně stejně velký?
Elektrohydraulický posilovač nemám, ale jak jsem tady v poradně sledoval dění kolem tohoto komponentu, postupoval bych takto: Zkontroluj, zda se čerpadlo chová při zatáčení doleva a doprava stejně - zda se např. při zatáčení doprava čerpadlo nerozeběhne a hned se zase nezastaví. V tom případě by byla závada v elektrice. Pokud běží čerpadlo při otočení doprava pořád, tak to bude nejspíš v hydraulice. (pokud jsou hadice a trubky neporušené, neskřípnuté, spoje těsné, pístnice/ozubený hřeben řízení také - tak ještě úkon, co můžeš udělat sám - vyměnit hydraulickou kapalinu).
Marek
Monday 27 November 2006 - 11:23:33 Citovat
Host
No to je pěkný VGT
(ALE POKUD SE NEPLETU,JEŠTĚ JSEM SE ZABĚHL PODÍVAT K MANŽELCE)
tAK CORSA MÁ ELERTRO POILOVAČ NE KAPALINOVÝ ANI NE ELEKTROKAPALINOVÝ,NA SLOUPKU ŘÍZENÍ V MOTO ROVÉ ČÁTI JE ELEKTROMOTOR,PROTO JSEM PAL ZKOUKNI ALTÍK ATD.
VGT
Monday 27 November 2006 - 11:36:55 Citovat
Host
Pokud dotyčná Corsa nemá elektrohydraulický posilovač, tak jsem se snažil zbytečně No a někdo jiný neporadí ??
Marek
Monday 27 November 2006 - 11:45:14 Citovat
Host
Podle typu a roku v.tak se dělaly 2 typy posilovačů do Cors,taky ale záleží kam se auto vyváželo,jak říkam zkokni všechny kabely od alternátoru,baterky a motoru poilovače je dobré povolit a obrousit jejich tyčné plochy na ukotření atd. zase dát dohromady já to vždy máznu konzervační vazelínkou a mam pokoj.
Nám blbnul trochu jinak když bylo zaplé vyhřívání nebo klima,tak poilovač jen tak trochu zkuhral,tak jem udělal to samé co jem psal a je to okjka
No ale záleží na tom co máš za posilovač?
Když elektrohydraulický,tak jak píše VGT a ještě bych zkouknul klíňáček napnutí atd....
ufff __;
Marek
Monday 27 November 2006 - 12:03:34 Citovat
Host
MAM KAPŮT KLÁVESNICI NEJDE MI TAM POŘÁNĚ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
SE OMLOUVAM
Tomino75
Monday 27 November 2006 - 13:55:17 Citovat
Host
Díky za nápady....jedná se o ELEKTROMOTOR. Nemám tam ani vyrovnávací nádobku ani cerpadlo....
No a jeste poradit, jak ten motor dostanu ven, abych se dostal na uhliky? Mam sice "Jak na to", ale o tomto elektroservu je tam jen zminka, ze tam je.
Volal jsem do Opela a chteji za novy 36.000,-Kc. Asi jim neco upadlo na hlavicku.

Dik Tom.
Marek
Monday 27 November 2006 - 14:21:38 Citovat
Host
Jelikož dělam v auto průmyslu(kompletní sloupky řízení do nisanů..)
Tak vím jak to vypadá,vůbec to nerozebírej neni to opravytelné a pak by si musel shánět po vrakárnách novej,
Zkus to co jsem ti psal,určitě to zabere
Jediné co se dá udělat je sundat kryt,ale pak to nikdy již nedáš na dohromady!!!
Uhlíky jsopu u nás oskoušené na 2000000 zatočení do plného rejdu,to ti nemůže odejít
Nebo kolik máš najeto?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.2430 sec,0.1832 z toho dotazů.