Témata příspěvků | |
Tomino75 | Caute mam dotaz......Corsa 1,0 12V 1999, nekolikrat se mi stalo, ze za jizdy a zataceni (v tomto prípade) do prava jakoby prestal fungovat posilovac rízení a musím zabrat dooost hodne, abych vubec volantem pohnul. A pri zatácení jde videt, ze osvetlení vozu zeslábne prave pri zatocení volantem, jakoby tento úkon mel velký odber proudu a pri volnobehu je poznat pokles otacek. Kontrolka na prístrojovce se ale nerozsviti, takze nechapu v cem je problem. Nesetkali jste se s tim uz nekdo? Corsu mam chvíli, a na Vectre tento posilovac rízení nemám. Díky za kazdé info. |
Poslední odpovědi | |
Tomino75 | Jeste jsem chtel podotknout, ze za dobu, co mám Corsu....asi 4 mesíce...se to stalo pouze 3x a bylo to jen chvilkové, ani ne sekundu. Tom |
Marek | Toto jak píše Yper jsem viděl teď u té nové Corsy opravdu krásná a při přrkročení rychlosti 69 km ztuhne řízení Jo A norektičky to je běs,ale ono ani některý chlapi na tom nejsou o moc lépe Známej to má ve Fiatu Punto to nové 2005 a to tuhne již při 55 km __; |
Yper | 2 Tomino: ..pokud tam máš to, co píšeš a ostatní to potvrzují, tak jseš skutečně v háji - v tom případě, že je přímo porucha v servu! Princip tohoto serva jsem popsal v jiném vlákně - jak je zapojený a jak funguje a je to jak píše Marek. Já osobně neznám nikoho, kdo by to uměl opravovat. Celá tyč řízení od volantu a až k napojení na hřeben je vlastně monoblok. 1 - podívej se na napětí v palubní síti po nastartování a na volnoběh - mělo by být cca 14,0 V. 2 - pokud budou výkyvy v palubní síti, tak se podívej na ty uhlíky v altíku jak uváděli jiní 3 - ještě bych se podíval na stav baterie, protože to je takový bufr na vyrovnávání počátečních vysokých proudových odběrů - např. servo při otočení na jakoukoliv stranu. Jinak mám dojem, že tohle "pouze" pulsně-elektrické, má několik režimů chodu - zkus jej vyzkoušet při různých režimech. Největší odběr na motor serva je v režimu městského provozu - tzn., že volantem se dá točit jen ukazováčkem jedné ruky - zvlášť vhodné pro dnešní anorektičky! &| Ale nevím, zda tenhle režim lze navolit i u Corsy. Všechny dnešní Fiaty to mají - také Itálie! |
Tomino75 | Najeto podle tchmtr...75.000. A je to dovoz Italie. Celkem tomu verim, voni to novotou. A kupoval to se mnou clovek,co se zivi dovozem aut. Tom. |
Marek | Jelikož dělam v auto průmyslu(kompletní sloupky řízení do nisanů..) Tak vím jak to vypadá,vůbec to nerozebírej neni to opravytelné a pak by si musel shánět po vrakárnách novej, Zkus to co jsem ti psal,určitě to zabere Jediné co se dá udělat je sundat kryt,ale pak to nikdy již nedáš na dohromady!!! Uhlíky jsopu u nás oskoušené na 2000000 zatočení do plného rejdu,to ti nemůže odejít Nebo kolik máš najeto? |
Tomino75 | Díky za nápady....jedná se o ELEKTROMOTOR. Nemám tam ani vyrovnávací nádobku ani cerpadlo.... No a jeste poradit, jak ten motor dostanu ven, abych se dostal na uhliky? Mam sice "Jak na to", ale o tomto elektroservu je tam jen zminka, ze tam je. Volal jsem do Opela a chteji za novy 36.000,-Kc. Asi jim neco upadlo na hlavicku. Dik Tom. |
Marek | MAM KAPŮT KLÁVESNICI NEJDE MI TAM POŘÁNĚ SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS SE OMLOUVAM |
Marek | Podle typu a roku v.tak se dělaly 2 typy posilovačů do Cors,taky ale záleží kam se auto vyváželo,jak říkam zkokni všechny kabely od alternátoru,baterky a motoru poilovače je dobré povolit a obrousit jejich tyčné plochy na ukotření atd. zase dát dohromady já to vždy máznu konzervační vazelínkou a mam pokoj. Nám blbnul trochu jinak když bylo zaplé vyhřívání nebo klima,tak poilovač jen tak trochu zkuhral,tak jem udělal to samé co jem psal a je to okjka No ale záleží na tom co máš za posilovač? Když elektrohydraulický,tak jak píše VGT a ještě bych zkouknul klíňáček napnutí atd.... ufff __; |
VGT | Pokud dotyčná Corsa nemá elektrohydraulický posilovač, tak jsem se snažil zbytečně No a někdo jiný neporadí ?? |