Autor
|
Příspěvek
|
riwal | Saturday 26 February 2005 - 08:34:10 | | |
To je teda prdel, ľe fabkaři s 1.4MPI platěj stejně jako já Právě jsem myslel, ľe to kvůli těmhle fabkařum nezvedli na 1400ccm - ale proč by to dělali, ľe ? Pojią»ovny vychcaný. |
| |
|
Lib | Saturday 26 February 2005 - 10:10:08 | | |
nejvetsi prdel je, ze fabkari 1.9 SDI plati stejny pojisteni jako trebo NIO s 2.2kou (protoze VW dyzly maj 1890ccm coz je o 40ccm nez limit pro 1.3-1.8 ) |
| |
|
Anonymní | Saturday 26 February 2005 - 15:49:40 | | |
Mám doma jak 1,4 tak 1,8 Astru G. Asi bych vůbec nepolemizoval jestli je 1,4 dostatečný na běľný provoz, protoľe je a má i příjemnou spotřebu. Dokonce se prodával i motor 1,2. Měřím pravidelně spotřebu a ta se u 1,4 pohybuje 6 aľ 7 litrů, u 1,8 je to asi o litr víc a taky maximální rychlost je asi o 20 km vyąąí. Jedinej rozdíl vidím v řazení, kde se u 1,8 skoro nemusí řadit, ten motor má vcelku plochou momentovou křivku. |
| |
|
skrezl | Tuesday 01 March 2005 - 11:42:01 | | |
na zadny zavodeni to neni, ale myslim, ze na normalni jezdeni z A do B to staci a spotreba je taky rozumna. Mam sluzebni Golf IV. s 1,6, 8V (ta starsi verze) jede sice lip, ale zivit bych to nechtel, pod 8litru se s tim neda, dlouhodobej prumer mam okolo 9ti. S Astrickou jezdim pohodlne za 7. |
| |
|
riwal | Tuesday 01 March 2005 - 13:01:30 | | |
No to je ten motor co je ve feliciích ne, to je taky pěkná předpotopní příąera. |
| |
|
Luděk | Tuesday 01 March 2005 - 13:21:38 | | |
Já mám 1.4 Astru F 16V a před koupí jsem měl docela obavy, ľe to nepojede, ale není to tak. Na okreskách naprosto v pohodě, předjíľdění je taky docela v klidu, akorát se to musí prostě víc vytočit - ono objem ničím nenahradíą.. Na dálnici mi těch průměrných 140 km/h vyhovuje, takľe pokud nejsi závodník, tak s tím není problém a nebál bych se toho. |
| |
|
Lib | Tuesday 01 March 2005 - 13:31:20 | | |
v Fku jsem mel 1600ku 8V (C16NZ) a bylo to liny ... pravda, byl to tezsi sedan a ja byl zvyklej na VeA 2.0 85kW, ale stejne bych u astry sel do te 1.8ky, to bude tak akorat |
| |
|
skrezl | Tuesday 01 March 2005 - 13:44:48 | | |
riwal napsal ... No to je ten motor co je ve feliciích ne, to je taky pěkná předpotopní příąera.
ne ne, ten byl slabsi neco jako 55kW tohle ma 74kw je to to samy co se dava co ochcavek I., neni to spatny, ale ta spotreba ... |
| |
|
Lib | Tuesday 01 March 2005 - 14:16:02 | | |
jo TA jednasestka? Tak to je taky pekne stara oplzlost a opravdu to zere jak tank. Sice to docela pekne jede, ale je zradna - tahne pekne odspodu a to nemusi mit clovek moc plynu, az si clovek rika, ze to moc pekne lita. Ale pri predjizdeni clovek pozna, ze poloha plynu na to nema moc vliv, jede to porad stejne a se zvysujicima otackama se nic nedeje, spis to umre. A konkretne u oktavky to toci pri 140ti 4000, coz je rachot jaxvina. Spotrebu sem dal z olmika do phy 6.6 ale to sem jel s neuveritelne lehkou nohou, max 90 ... takhle kdyz jedu s Vebe 2.0 100kw tak mam tusamu spotrebu hehe |
| |
|
ronin44 | Tuesday 01 March 2005 - 14:19:25 | | |
riwal napsal ... ronin44147.175.167.8 napsal ... 2klubo: ja mam na SK prave kvoli nizsiemu vykonu nizsiu zakonnu poistku... Inak by som mozno tiez uvazoval nad 1,6 16v Tady je tuąim pojistka pro 1.4 , 1.6 a 1.8 stejná, protoľe rozmezí je 1350ccm - 1850ccm. Ale nejsem si jistej jestli tu spodní hranici nemposunuli.
No ano, u nas je u vacsiny poistovni od objemu: do 1300, 1300-1800, 1800-2500, a nad 2500 (a to uz je riadna palka - skoro 24000,-Sk) Alebo potom od vykonu - do 70kW, 71-140kW a nad 140kW... Cim sa mi este Astricka 1,4 zmesti do spodnej kategorie, cena 6500/rok, ale ak by to bolo podla objemu, tak by to bolo 9246Sk/rok... Preto u mna vyhrala 1,4 |
| |
|
|