Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Termostat |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
SCULLY |
| ||
Host | Mně se hne tak za 10km a to mám 2.0di. za daląích 5km to mám na provozní teplotě. | ||
| |||
Hanek |
| ||
Host | Vąem po ránu ahoj,včera cestou z práce jsem zkouąel jak se bude motor ohřívat a zjistil jsem,ľe po 8km se ručička nepatrně pohnula.Tak jsem vjel na dálnici.Po daląích 7km to uľ ukazovalo 83-85°C.Při sjíľení z dálnice to kleslo na 80°C.Nazpět jsem jel po starý,ručička se vrátila a drľela na těch 85°C aľ domů(zase daląích 7km).Při pomalé rychlosti v ulici po kleslo na 80-82°C.Doma jsem ąahal na hadice.Horní hadice samozřejmě horká,chladič a spodní hadice byli vlaľné.Ty by snad jeątě vlaľný neměli být,nebo se pletu?Co myslíte,mám ten termostat měnit,nebo se mám na to vykaąlat? | ||
| |||
prtka |
| ||
Host | Nejsem ľádný odborník,ale myslím si,ľe u Oplu je to normální mám to stajné u astry i u vectry u jiného auta jsem to nezaľil např. u carismy byla voda na provozní toplotě za 4km.Podle mě kdyby byl ąpatný tak se voda nazahřeje vůbec.Měl jsem to u vectry ručička se ani nehla ,vyměnil jsem termostat 1200kč a na provozní teplotě 7-10km | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | Cau kluci oplacky. Ja mam ten problem s termostatem u me G Astry Y20DTH taky. Rucicka se nepatrne odlepi az po 20 km a to jeste nesmim topit, jinak se nehne vubec Termostat v servisu Opel cca 1600 + 600 prace. Budu to ale muset resit, protoze jezdit vecne se studenym motorem to asi neni nic moc. Doufam tedy, ze to opravdu bude termostatem a nebude treba v haji teplomer, nebo neco jinyho... | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Rutus: Je to divný, ta cena, protoľe jsem jak já sám, tak i větąina zde přispívajících, či dotazujících zjistila, ľe origo v Opelu je to levnějąí o 300 neľ druhovýroba, ale odchylky být samozřejmě můľou. A na tvůj motor je to jednoznačné - celý díl! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | to Yper. Mne se ti to taky zda nejaky drahy. Mam tady pred sebou ale zapis z Opel servisu. Doporucena vymena termostatu o.c. 1338100, cena 1629 + 600 prace. Ty jsi zjistoval to same cislo? Jinak otevrene se mi zda nejaky uhozeny, ze tak casto zlobi termostaty u Opelu. Tata ho ted u A80 menil poprvy a to po 14cti letech! | ||
| |||
Miki |
| ||
Host | Zkuąenosti u mé astry F je taková ľe po ujetí cca 6km mám teplotu přibliľně 95°C a kolísá mi v zimním období mezi 88 aľ 95°C. Určitá odchylka vąak můľe být způsobena nepřsnosti čidla. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Je to jen o tom, kolik toho o funkci téhle součástky víą. Myslím, ľe je plno řidičů jiných aut a značek, co to mají taky v nepořádku a ani si to neuvědomují - nějak jim to topí a hlavně ľe není zima. Správná teplota motoru je pro ně taková, kdy ručička neleze do červeného pole a basta! Zkus se zeptat u jiného dodavatele (druhovýroba), zda tam nebude jiná cena a pokud bude tak o 300 méně, tak ho ber + těsnění! Výměna je jednoduchá a pokud s tím současně nechceą měnit celou chladící náplň, tak se ani nemusíą ohýbat pod předek auta, abys povolil hadici na spodku chladiče. Termostat je aľ nahoře vlevo-vedle měrky oleje. Celková práce je tak ani né na 1/2 hodinky - pokud jsi trochu zručný. Povolit hadice, stáhnout, povolit termostat a sejmout, očistit dosedací plochu na motoru a dát nový kus s těsněním a dotáhnout s nasazením hadic. Dolejt chladící kapalinu a hotovo. Po dolití kapaliny nastartovat, dát topení na maximum a nechat běľet aľ se zahřeje a pustí vodu na chladič a případně celou dobu sledovat stav kapaliny v přepadové nádrľce a dolejvat. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
rutus |
| ||
Host | 2 Yper. Zkusim se tedy zeptat i jinde. Doufam ze tim ze koupim neoriginalni dil nezustanu viset treba v lete v Chorvatskych horach.:-) S problemem opacnym - zavreny neznackovy termostat. To si delam srandu...Jinak diky moc za zdarily postup vymeny. Kdybys ale vedel jaky jsem nesika, tak by sis tolik starosti nedelal No nic asi to tedy zkusim (aspon budu mit nejaky sproubky do foroty). Vzdy kdyz totiz neco spravuju, tak po konecnem sesroubovani mi minimalne dva zustanou | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To se mi taky někdy děje! Aľ si koupíą nový, tak na něm uvidíą kolik ąroubů má a jak se tam nasazuje. Zduř! Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 | |