Autor
|
Příspěvek
|
NIO | Thursday 30 March 2006 - 20:56:21 | | |
jo a jeste k tomu ze se to tam nechava, az to prestane topit tak se pak nedivte. zalezi na tom a v jake poloze se ten proud prerusil. a k demontazi ze je to na palubku ven... NESMYSL. vyndat stredovou konzolu a pak to jde i s telesem vyndat ke spolujezdci. prace tak na 30 minut. jooo autorizak je holt autorizak |
| |
|
Martin - zak. vlakna | Thursday 30 March 2006 - 21:09:08 | | |
tak jsem prave presmyknul cerveny kablik - doufam tedy ze se to zastavilo ve spravne poloze __; Jinak jestli dobre chapu ten postup: demontovat stredovy panel, vyndat i s topnym telesem, koupit propojku - jen nevim co mam po prodavaci presne chtit za soucastku, a pak to cele smontovat. Kdyz sezenu tu propojku, tak to zkusim za dlouhych letnich veceru udelat.
Diky! |
| |
|
Lumpik | Thursday 30 March 2006 - 22:16:17 | | |
NIO: Prosím také se přikláním k tomu, jestli bys poradil po čem se pídit, či kde to sehnat (zřejmě s tím zkušenost již máš) a jak dostat to těleso ven. Jestli je potřeba vypouštět vodu apod. Středový panel jsem měl venku, opravdu to není nic složitého, horší by byl asi ten zbytek (topení). Díky moc. |
| |
|
Lumpik | Friday 31 March 2006 - 09:37:04 | | |
Martin: ahoj, tak mám zkažené ráno. Volala mi sestra (žije trvale v SRN a této jsem poslal stejnou fotku co si viděl), dnes ráno byla v Opelu, který je kousek vedle nich a prý se to musí udělat. Jinak se nemůžu prý divit, že to najednou přestane topit, nebo to bude topit moc. Takže NIO měl pravdu. A součástka prý by stála něco mezi 100-140 eur. Ach jo. V sobotu tam jedu, tak uvidím, prý mi poradí jak si to vyměnit a co rozebrat (jestli se ségra na to pořádně zeptá). Každopádně zatím jsem to nekupoval, poptám se na vrakovištích... a nebo kdyby se ozval NIO kde a jak to levněji pořídit. |
| |
|
Martin: Lumpik | Friday 31 March 2006 - 14:38:42 | | |
dej mi pak prosim vedet, bud tady nebo na mail Email
diky |
| |
|
Lumpik | Friday 31 March 2006 - 14:46:39 | | |
Martin: tak jsem to vyřešil zcela jinak. Napsal jsem asi na 9 vrakovišť Opelů a z jednoho mi volali s tím, že tuto funkční součástku (el.ventil topení BEHR) mají a v PO mi jej zasílají na dobírku za 1000,-Kč a je to. Také mi volali z Opelu (zasoupení v ČR kam jsem psal) a sdělili, že ventil je důležitý, takže opět potvrdili NIOva slova, jo a s tím, že stojí cca 3-3500,-Kč. Pak ještě mi psali z fa. Autotechnik Zraly, že jej mají za 2991,-Kč, ale nevím jestli je to cena s nebo bez DPH.... |
| |
|
NIO | Friday 31 March 2006 - 20:48:16 | | |
mam to ted rozhozene na stole. pokud nezapomenu tal to v pondeli cele nafotim a posllu. Narozdil od toho co vam rekli v autorizaku k novemu dilu, me bylo receno ze se jiz nedodava kvuli poruchovosti a dodava se jen propojka.no uvidim v pondeli.
1. vyndat stredovou konzolu ( to co je mezi sedaky, a je v ni fofrklacek) 2.pod topenim je takova jakoby plastova vana, tu vyndat 3. vypustit vodu 4. povolit zavlacky ke trubkam co vedou skrz stenu k motoru 5. vyjmout cely radiator i s kohoutem(je v nem jeste trochu vody) |
| |
|
Martin: NIO | Saturday 01 April 2006 - 11:44:19 | | |
to by bylo super. Vcera jsme to jeste probirali s Lumpikem pres icq a napadlo nas jestli by nyslo, proste nejak demontovat (resp. zlikvidovat) tu klapku, a udelat z toho vlastne propojku? |
| |
|
biL | Monday 07 August 2006 - 12:54:43 | | |
2NIO: nafotil a poslal? Vlákno totiž najednou skončilo. Mám totiž stejný problém a a nevím přesně co shánět. |
| |
|
truny | Thursday 03 January 2008 - 21:02:51 | | |
ooohoo , vidím , že tady probehla diskuse na téma " vrcení v topení". Mám zafiru zhruba dva roky ( X20DL, r.v.2000) a vrcení v topení mi zaclo cca po dvou mesících provozu. Vrcet to prestalo , když jsem ovladání topení ( teplo-studeno) nastavil do urcité polohy. Ve znackovém servisu mi rekli , že to delá ventil na topení . Výmenu v roce 2005 mi spocítali na cca 12hodin práce demontáže celé prístrojové desky, výmeny ventilu na topení (cena cca 3200,-Kè ) a zpetné montáže palubní desky. Upozornuji že cena jedné hodiny práce u Opela je 600,- + DPH. Tak mi to rozebral kámoš a zjistil, že ventil na topení je ovládáný elektrickým motorkem s plastovým prevodem na hrídeli. Toto ozubené kolecko se uvolnilo z hrídele, povysunulo se na okraj a nezabíralo do protejšího ozudeného prevodu , lehkým dotykem zubù ozubených kolecek vznikal známý zvuk z topení "vrrrrrrrrrrrrrrrrrr". kolecko stacilo prilepit na hrídel a dodnes funguje jako nové. |
| |
|
|