Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
výměna termostatu |
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Tomash |
| ||
Host | uľ jsem celkem rozhodnutej pro výměnu termostatu, ale jeątě bych potřeboval vědět, jestli je výměna jednoduchá věc - někde jsem v diskusi čet, ľe např. u Corsy se musej sundat celý rozvody a na to bych si asi netrouf. Je termostat lehce dostupnej? | ||
| |||
Brandon |
| ||
Host | Ok, tak dam novej termostat a vyplachnu. Premyslim, jak to vyplachnuti provedu? Na to musi byt zase nejaka finta ne? Neslo by to trosicku popsat? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | ®ádná finta-pokud chceą proplachovat celý okruh, tak je dobré nalít rovnou celý proplachovací obsah - můľeą se rozhodnout, zda pouľijeą destilovanou vodu a do ní dáą Cilit nebo převařenou teplou vodu, protoľe bys měl proplachovat vícekrát za sebou. Bude stačit asi jen ta převařená voda. protoľe tou se odstraní tzv. přechodná tvrdost a navíc tam bude jen krátkou dobu. Teplou vodu proto, protoľe motor je dříve teplý a voda začne dříve cirkulovat a při demontovaném víčku chladiče uvidíą, co vče se z chladiče začne uvolňovat. Ze začátku tam toho Cilitu nedávej moc. Také můľeą nalít jen čistou vodu a aľ začne voda cirkulovat-otevře termostat- tak pak začneą přidávat v malých dávkách koncentrát (třeba jen 1/2 l). Pokud bys to chtěl skoro vąechno propláchnout, tak to budeą dělat naněkolikrát. Nezapomeň si ale pak vąude podotahovat motex pásky na hadicích a případně si kup přídavek na utěsnění chladiče - jsou to ve větąině případů mleté otruby - také jsem viděl, ľe se pouľívá Kremľská hořčice, která se přidá do okruhu - netěsností projde a pak zgelovatí a nepustí . Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | po zjiątění ľe hodně věcí je levnějąí u opla neľ v autokelly, badosu a jim podobným, jezdím vľdy rovnou do opla.... několik příkladů: brzd. desky, fitry, ľhavící svíčky, klín. řemen a výměna obou předních tlumičů za 4000 taky neni ąpatná... | ||
| |||
Tomash |
| ||
Host | diagnostika vadnej termostat pozná? děláte to někdo? na kolik to přijde a kde? má to cenu jenom kvůli termostatu? jsem z MB. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Diagnostika termostat nepozná - nemá jak, není to elektronická součástka, ale termomechanická. Poznáą to sám, ľe se ti pomalu zahřejvá motor a nebo trvale zůstává pod 80 st. a zahřeje se jenom v zácpě a pod. | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Menil jsem ho na 2,5V6 a to je mazec musel jsem rozebrat pulku motoru,fuj | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | a proč je termostat na x20dtl astru draľąí o 200 neľ na x20dtl vectru? je jinej? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | To je asi blbost. Pokud je motor stejný obsahem a typem (jedno jestli DTH či DTL), tak cena je stejná a je jedno, zda je v Astře nebo ve Vectře. Myslím ľe takhle to tady kdysi i napsal NIO. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | no kdyľ se podiváą do katalogu tak kaľdý má jiný objednací číslo a tim pádem i cenu...astra má číslo 1338100 a vectra 1338087, ceny sou na Odkaz | ||
| |||
Přejít na stranu 1 [2] 3 4 5 6 7 | |