Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Corsa :: CORSA - COMBO :: Corsa - Combo tuning |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
2.0 do Corsy B |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Ozzy_TCO |
| ||
Host | Zdar lidičky. Mám Corsu B sport 1.6 16v. Tak nějak mi přišlo na mysl, že bych chtěl do ní 2.0 8V nebo 2.0 16V .. Nemusíte mi říkat, že je to blbost a proč zasahovat do auta a že to je v rozporu s technickými parametry.. tohle tady nechci slyšet. Jestli je někdo, kdo s tím má zkušenosti, ať se ozve.. Je mi jasné, že původní elektrika půjde ven a nahradí ji i s jednotkou ta z příslušného motoru.. Jde mi o to zjistit, jak je to s uchycením a převodovkou...Děkuji Ozzy_TCO Odkaz | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | NO tak když tohle všechno víš tak už jenom převaříš držáky motoru a převodovky.Pak patrně budeš muset vyměnit i poloosy s čímš souvisí i náboje kol.Pak bych asi nezapomínal na to že dvoulitr bude mít úplně jiný brzdy. Ale jak píšeš sám ,řekl bych že je to blbost,protože levnější a a rychlejší bude si koupit jiný auto. [ Upraveno Tuesday 25 April 2006 - 21:51:08 ] Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Ozzy_TCO |
| ||
Host | Jojojo taktaktak Brzdy jo , poloosy jo.... Jen právě jak je to s převodovkou... a tím uchycením... . Sedí převodovka na motor z Calibry 2.0 8V ? | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | No já nemyslím že by z 1,6 pasovala převodovka na 2,0 Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
Berry |
| ||
Host | Udelej jen drzaky a ty poloosy prevodovku muzes nechat F16 je idela k tomu, provereno ze zkusenosti, kdyz ybs daval F20 tak se tam musi neco jeste bastlit, jinak pak nahodis motor a zapoji el a je to, dla bych tam byt tebou C20XE mel sjem to v kadettu upraveny v nemecku Steimetzem a jezdilo to paradne a s corsou to bude delat teprv divi, jeden znamy ma tento motor oficilane zmereni 190koni a ma to v Tigre A a je to masakr | ||
| |||
JOB |
| ||
Uživatel #447 Registrován: Tuesday 01 November 2005 - 20:31:16Příspěvků: 3695 | Kluci přestavujte si auta jak chcete ,ale nezapomínejte na jednu věc . Rozjet auto umý každej blbec ale zastavit to už je horší. Proč se v týhle republice vždycky při přestavbě začíná motorem ? Viděl jsem i Š-120 s motorem z Audi ale k čemu když na to nemá stavěnej podvozek ? Pozor ! - Občas trochu kecam !!(a) Opel Omega C Caravan X25TD - manual 01´ Fiat Scudo 1,9 D 96´ ARO M-461 76´ | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | idealni motor je z kadeta GSi 16V ten ma 110 kW a to korzu docela rozhejbe... 2.0 turbo z kalibry nesezenes ale tech 150 kW by trhalo karoserii Ja mam v ax 1.4 GT 62 kW a docela to na tech 750 kg leti. maximalka je nekde lehce nad 200. ale muj rekord zatim jenom 170 pak sem se bal | ||
| |||
WISAStar |
| ||
Host | Odkaz | ||
| |||
Jiřik |
| ||
Host | Čau ty videa to je fakt POWER! Nicméně rozdíl C20NE versus X16XEL v maximálním výkonu je zanedbatelnej. Pokud máš motor v pořádku tak ho nevyndavej, auto prodej a kup něco potkanýho nebo zadřenýho a pokusy dělej na tom.2.0 je mnohem těžší a když jsem měl 16xel v astře tak mi 2.0 osmiventil ujel sotva pár metrů a to jen na rozjezdu.Maximálku má vyšší, protože F16WR má dlouhý převody. | ||
| |||