Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Zafira :: ZAFIRA :: Zafira ostatní |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Přestavba na zemní plyn |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Šišbardón, já někdy zapomenu, že musim vypadnout z toho vokna. | ||
| |||
Zdeňka |
| ||
Host | Vodník napsal ... Čtu to tady už druhý den a dovolím si poznamenat, že jste zabrousili do nejzávažnější otázky této pidlivizace, a tou je závislost na energii. Už třicet let si vědci a politici kladou úplně blbé otázky, jako např. kdo bude vládnout v Perském zálivu a jestli se ropa bude obchodovat za dolary a zač ten dolar vlastně stojí. Díky tomu se Evropa ocitla na prahu energetické krize, ač si to ještě nepřipouští, a nejde jen o auta, ale i o energii zcela nenahraditelnou, na které jsme závislí existenčně - o elektřinu. Stačí, když se sejde jen několik málo náhodných nepříznivých okolností, a naše auta se zastaví, světla zhasnou, miliardy tun jídla se zničí a Evropu ovládne hladomor. To není antiutopie, to je jen otázka času, kdy se to přihodí. Jako ptačí chřipka. Lidé o ní vědí od konce 1. světové války, tehdy se jmenovala "španělská", vybrala si víc obětí, než celá válka dohromady. A je tu zas, to je překvápko, soudruzi docenti! Takže, z pohledu Zdeňčiny Zafiry: nelam si s tím hlavu, aby se nevytratila radost z jízdy. Tak teď si nejsem jist, jestli to mám vydat... ta trýzeň posledních pár vteřin, než člověk klikne "enter" ... a tak jo. Docela Ti rozumím. Ale španělská chřipka není totožná s ptačí. Umřelo na ni 20mil. lidí, do jisté míry je tento šílenej počet obětí způsobenej i tím, kolik lidí bylo po válce oslabených, jak nefungoval záchytnej preventivní systém apod. Španělka byl klasický kmen chřipky, zákeřný, rychle se v poválečné populaci bez léků, jídla a pitné vody šířící. Přenášel se z člověka na člověk. Ptačí chřipka zatím, díky Bohu, kromě toho, že jde o virové onemocnění, které s klasickou lidskou chřipkou naštěstí nemá nic společného, je přenosné z ptáka na člověka, ale ne z člověka na člověka, a to je sakra velký rozdíl, pokud jde o obavy z důsledků. Jak říkám - díky Bohu! Ale odbočila jsem a odbočili jsme. Teď jdu zpět k CNG | ||
| |||
JT |
| ||
Host | Zdeňka: je jen otázkou času kdy se zmutije s lidskou. Stačí aby jedínec co má lidskou chytnul H5N1 a než to zjistí tak je epidemie na světě Co se týče plynu. Časem se bude opouštět od této možnosti ale jestli počítáš že to auto prodáš za 5 let tak si myslím že nemůžeš nic pokazit ale jak tu již bylo řečeno jde o přístup čerpacích stanic na ten plyn | ||
| |||
Vodník |
| ||
Uživatel #327 Registrován: Sunday 20 March 2005 - 08:45:51Příspěvků: 732 | Zatím, Zdeňko, zatím je v těch chřipkách rozdíl. Kéž to tak zůstane... a k CNG? Zřejmě největší perspektivu má bioplyn. Nastane doba, kdy si prostě na*erem do pytlíku, plácnem to pod přední nárazník, a už to pojede. Klimatizace bude v povinné výbavě. _love | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Vodník napsal ... Zatím, Zdeňko, zatím je v těch chřipkách rozdíl. Kéž to tak zůstane... a k CNG? Zřejmě největší perspektivu má bioplyn. Nastane doba, kdy si prostě na*erem do pytlíku, plácnem to pod přední nárazník, a už to pojede. Klimatizace bude v povinné výbavě. _love To jsou teda vyhlídky!! _s103 _s103 _s103 _rendek | ||
| |||
shark |
| ||
Host | kompresory pro domácí plnění nabízí na wwwcngkompresor.sweb.cz | ||
| |||
vrgadaa |
| ||
Host | no a jako co? Je to nelegalni (statu utikaji dane), nebezpecne a krome popojizdeni v blizkem okolo bydliste nepouzitelne. Navic spocitejte si naklady na prestavbu na CNG a domaci kompresor a porovnejte s porizenim LPG. To, ze ha*zl Bursik na rozdil od okolnich statu LPG nezahrnul do podpory (osvobozeni od dani) je klasicka nicemnost modrozelenych vypatla*cu, ale i presto je LPG jedina pouzitelna alternativa. CNG at si strci nekam spolu s bioslozkami (mimochodem uz davno neplati, ze LPG je jen odpad pri vyrobe benzinu, dela se i se zemniho plynu). Chcete-li levne jezdit a mate penize-tak moderni naftak, nemate-li penize, tak nejaky stary jednoduchy motor s litinovym sanim (optimalni je treba C20NE) a rizeny nasavany plyn. I kdyz rad bych jeste nekdy zkusil LPI-vstrikovani kapalneho LPG, technicky dokonale reseni, alespon v principu a dokonce kvuli lepsimu plneni i nepatrne vetsi vykon nez na benzin a okamzity LPG provoz i pri studenem motoru. Ale cena diky absenci konkurence pres 50litru (oproti 15 za nasavany) a dovedu si predstavit, ze povestne nekvalitni cesky plyn tuto choulostivost posle brzy do kytek. Naprosto nechapu, proc stat protezuje kraviny pred zabehnutym a fungujicim alternativnim palivem. | ||
| |||
TOMdesign |
| ||
Uživatel #1280 Registrován: Wednesday 10 October 2007 - 15:42:35Příspěvků: 572 | Dnes se už dá pořídit kvalitní přestavba na LPG za 24.000,- 4 vál a 30.000,- 6 vál. Insignia ST OPC fl. /2017/ Insignia Biturbo OPC line fl. - prodáno Signum 2,8 V6 turbo 184 kW Signum V6 CDTI 08/07 - už taky není - VECTRA B 3,0 V6 X30XE - prodáno | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] | |