• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
"Omega C" - LPG - Autogas Strakonice
Přejít na stranu  [1] 2
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
X3
Wednesday 25 January 2006 - 11:50:11 Citovat
Host
Zdar,

myslim ze nektere by mohlo zajimat na co jsem se mailem vyptaval u firmy autogas Strakonice a co mi odpovedeli. Pripojil jsem k mailu i svuj telefon, mail jsem odeslal vcera vecer, dnes v 11:30 mi volal pan (jmeno jsem si nezapamatoval) - takze reakce byla pomerne rychla:

Dotaz (mailem):
--------------------------------------------------------------
chtel bych vedet, zda mate zkusenosti s prestavbou vozu Opel Omega z roku 2001 - "B po faceliftu", karavan (kombi).

Jednalo by se o instalaci sekvencniho vstriku LPG + toroidni nadrz.

Vuz planuji koupit a dovezt z Nemecka, predpokladam stav tachometru do 130 000 Km, budto s motorem 2.2i (4 valce, 144 koni) nebo 2.5 V6 (6 valcu, 170 koni).

Prosim - mate zkusenosti s prestavbou techto motoru? Popr. - s kterym mate vice zkusenosti, nebo ktery byste spise doporucili. Je pro mne dulezite aby instalace LPG probehla bez potizi a hladce, vuz bych samozrejme dodal v dobrem stavu po kontrole a pripadnych opravach nedostatku. Sekvencni plyn jsem jiz v jednom voze mel, takze zhruba vim cim se lisi vlastnosti a udrzba od normalniho benzinu.

Slysel jsem radu negativnich zprav o instalaci LPG do techto vozu, zajimalo by mne, jake zkusenosti s nimi mate Vy, pokud byste LPG do tohoto vozu umeli naistalovat a vyladit, koupil bych ho. V opacnem pripade poridim diesel. Prosim pripojte take orientacni cenu cele instalace.

Odpoved (telefonem) - zestrucnim:
--------------------------------------------------------------
Zkusenosti s instalaci do Omegy maji, posledni Oemegu karavan tohoto typu montovali cca pred 14 dny, uz v tomto roce. Bylo to bez problemu, cana za sekvenci (BRC, nebo ... (druhy typ si nepamatuju) ) vcetne toroidni nadrze by mela byt do 4valce 36 000, valcova nadrz -2000,- 6 valec +4000,-

Pan mi doporucil pro prestavbu 4valec, 6valce pry nejsou tak spolehlive pokud maji vice najeto - rikal ze montovali i do aut ktere mely nalitano 200 - 300 kkm a ze ty 4valce jsou mene problemove po takovem zahulu. Jinak ze jde pez potizi montovat i do 6tivalu, ale ten motor sam o sobe je rizikovejsi v pripade vetsiho opotrebeni.

Doba instalace - do 2-3 tydny, ale tam si nejsem jisty jestli to auto celou dobu musi stat u nich na dvore nebo jestli od objednani uplyne ta doba nezli se k nemu dostanou casove a prijmou ho - to nevim.

--------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------
Kazdopadne - ja mam jeste 2 mesice cas, jeste skusim nekde neco vystourat, idealni by byly reference na 2.2 predelany na LPG... Kdybyste nekdo neco, napiste. Diky

2.5 DTI v cene kterou bych si mohl dovolit je malo, nebo jsou hodne jete, 2.5 TD se to probiral uz kolikrat a nejen zde a je to trochu risk... na 2.2 si nikdo moc nestezoval, navic ma pry zaber uz dost odspodu (skorodyzl) - osobne je mi sypatictejsi diesel, ale mam strach aby se nerosypal... a kdyby se vysypal ten DTI... tak potespanbuh... je to novy, na vrakacich to neni...pruser...

X3

vrgada
Thursday 26 January 2006 - 16:34:00 Citovat
Host
Mam brc sequentfly v kombiku 2,5i s nalitanymi 190 000km, poslednich 15 000 na LPG a po te co to konecne asi po pul roce rozchodili je to naprosto v pohode. Zkurvili elektroinstalaci, takze kdyz hodne naprselo, tak to nekam nabralo vodu a blblo to, oni to jako tyden az 14 dni opravovali -mezitim to vyschlo-tedy opraveno a zase to jezdilo do pristiho vetsiho deste. Po te co jsem to chtel vymontovat a vratit penize, tak je napadlo, ze by moézna nebylo od veci natahnout elektroinstalaci znova a od te doby tj. skoro pul roku naprosto bez problemu, nebal bych se toho plynu ani u toho sestivalce, ovsem chtelo by to nekolikaletou zkusenost s cirak 100 000km najetymi pro objektivni posouzeni. Nema nekdo?
Nomike
Thursday 26 January 2006 - 18:27:13 Citovat
Host
Mám na LPG naběháno cca 150 000. Systém přisávání plynu do sání. Motor odešel ne kvůli plynu. Po opravě jsem LPG ještě nezprovoznil, ale udělám to. Tajně toužím ani ne tak po sekvenční vstřikování, jak po přímém vstřikování stlačeného LPG (už to tady nějací frajeři taky umí). Bohužel už tolik s omežkou nejezdím, takže by se mi ta investice nevyplatila. Nevýhody při provozu tohoto starého systému jsou: nefunguje TC, nedostatečné zásobování plynem ve vysokém výkonu, nečisté přepnutí mezi benzinem/LPG, rozdíly mezi Zima/ Léto. Nevýhody pro údržbu: problém to naladit (furt s notebookem na klíně), když to práskne do sání (špatně naladěno) tak to odpálí váhu vzduchu (po naladění tento problém zmizí), špatný přístup k filtru LPG, velmi častá výměna filtru LPG, nutnost zrušit "varhany" sání a spojit vzduchový filtr nejkratší cestou do sání motoru. Výhody: pokud se tomu nepřidrží pedál na podlaze, tak neznatelná změna výkonu, klidnější a tišší chod, spotřeba tak 12,5 až 14 LPG/100km. A ještě jeden moment: když jsem to potřeboval vyhnat na max, stačilo přpnout na benzím - vždycky jsem si připadal jako Mikel Knight !
Nomike
Thursday 26 January 2006 - 18:28:19 Citovat
Host
Nevím, jestli to je vidět, ale mám OmBe 3,0 MV6 - čiže šestiválec do V, r.v. 1996
vrgada
Thursday 26 January 2006 - 18:51:42 Citovat
Host
u toho sequenta TC jede i na LPG a zadne dalsi problemy tuk tuk zatim nebyly. Prepinani neznatelne, pokles vykonu prakticky taky (mam to i odmerene na valcich), spotreba na LPG je vetsi nez na benzin (neverit reklame-v LPG je min energie nez v benzinu). Ted v zime pri plynu na podlaze to asi pri 5500 otackach bez skubnuti prepne na benzin-ale za techto okonosti mi to nevadi-na benzin to ma preci jen trochu vetsi vykon a predpokladam, ze pri provozu na letni plyn to zmizi samo, nechci k tomu ty lpg patlaly pustit, jsem rad, ze to konecne jede tak,jak ma
vrgada
Thursday 26 January 2006 - 18:52:42 Citovat
Host
kdo umi ten primy vstrik LPG? o tom se mluvi uz tolik let a jeste jsem nikde nic nevidel, to musi byt naprosta bomba:-)
Nomike
Thursday 26 January 2006 - 19:03:12 Citovat
Host
je to skutečně naprostá bomba. Je to nejšetrnější zásah do konstrukce motoru a i mozek skutečně nic nepozná. Snad to má i ještě lepší spotřebu. Dovedu si představit, že se s tím zmrzlým plynem dostane do válců také o něco víc molekul kyslíku. Ikdyž se to stříká opět těsně před sací ventil. Kontakt ti zkusím zjistit
X3
Friday 27 January 2006 - 13:20:54 Citovat
Host
Ja mam se sekvenci kterou jsme meli ve Fiatu Marea taky dobre zkusenosti, ale tam to instaloval primo vyrobce a bylo to pro Holandsko, system MPI - Vialle... problem ze tady ho umi oservisovat asi jen Gara v Hradci kralove a asi ani uplne ne vsechno... ale to je burt, uz to nemam... ale zmena vykonu pro mne neznatelna, zralo to o malinko vic ale s tim se pocita: Rika se: o 10% vykon dolu, o 10% spotreba nahoru... ale to me nevadi... navic se min opotrebovava motor protoze dochazi k dokonalejsimu spalovani... problem je ze muze driv odejit katalizator (taky ze ho ta Marea mela pekne v hajzlu kdyz jsme ji s Holandu pritahli, ale vrakac to vykryl...) - a u sekvence nehrozi ze to bouchne v sani, takze sani je v pohode... ale na tu nesekvencni instalaci se toto da vyresit tim ze se nechaji namontovat nejake klapky proti zpetnemu zaslehu do sani ne?

Jinak vstrik LPG primo to by se mi libilo asi taky... ale kdo to tu umi... ?

X3

X3
Friday 27 January 2006 - 13:50:06 Citovat
Host
Pokracuju v pruzkumu, stejnej mail jako uvadim na zacatku vlakna jsem poslal firme SKV...

X3

vrgada
Friday 27 January 2006 - 16:48:14 Citovat
Host
nevim v cem je zasadni problem a proc uz primy strik nedelaji, zadny reduktor, kapalny plyn pekne ochladi motor, nabere se vice smesi, tj. teoreticky musi jit vyrazne i vykon nahoru, melo by to byt dokonaly a pritom jednoduchy reseni a neni, nekde tam musi byt nejaka krpa, ze by to nevydrzely ventily?

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1476 sec,0.1082 z toho dotazů.