• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
"Omega C" - LPG - Autogas Strakonice
Přejít na stranu  1 [2]
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
JardaB
Friday 27 January 2006 - 19:33:06 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Mam dojem, ze ten primy vstrik kapalneho plynu u nas neni homologovan - cili to legalne zrejme nejde. Taky to bude asi podstatne drazsi nez normalni sekvence (stejne tam musi byt nejaka regulace tlaku, ty vstrikovace budou dost slozitejsi.
Do V6 se dela zastavba hodne blbe, protoze je tam malo mista a pak se blbe napojuji trysky nad ventily. To mi dok*rvili taky, mozna az sezenu z vrakace novy rozvod sani, tak to udela poradne znova (neni to ted uplne symetricke). Jinak nevim, proc by mel byt V6 choulostivejsi, mam najeto na LPG asi 20000 a nepozoruju problem.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
X33
Wednesday 01 February 2006 - 12:50:16 Citovat
Host
Zdar, posilam mail co mi prisel jako odpoved na dotaz - viz vyse... v ramci pruzkumu instalace LPG do "OC" kolem roku 2001

--------------------------------------------------------------------
Odpoved z SKV alfa s.r.o. Plzeň

Vážený pane, pokusím se stručně a jasně odpovědět na váš dotaz.

1) vozidla Opel přestavujeme, ale zastoupení této značky v poměru k celkovému počtu přestaveb je spíše menší. Omegu s motorem 2,2i ani 2,5 jsme zde ještě nepřestavovali, v databázi máme Omegy s běžnějšími motory 2,4i, 3,0i. Zásadní problémy s přestavbou ani provozem nebyly a to ani u ostatních Opelů. Domnívám se, že přestavba i provoz na LPG vámi zmíněného vozidla by byla možná bez problémů.

2) co je problém, je přihlášení. Naše firma vlastní typové přestavby na vozidla Opel Omega s motory 1,8i-2,0i-2,4i-3,0i. Pro Opel Omega s jinou kubaturou podléhá zapsání do TP zkoušce na VUMV (jako individuální přestavba). Poplatek za zkoušku 10.000,- (paušální !!). Úspěšnost zkoušky, bez záruky, velkou roli hraje technický stav vozidla.

3) cena:
4 válec 144koní - válcová nádrž 40.700,-, toroidní nádrž 42.110,-
6 válec 170koní - válcová nádrž 42.393,-, toroidní nádrž 43.893,-

cena vč.DPH a práce.

Tlumex
Wednesday 01 February 2006 - 13:30:18 Citovat
Host
s tou skouskou si delaj srandu ne? Kurna a jaky nadrze ty toroidy ti psali? Jinak cena normalka
JardaB
Wednesday 01 February 2006 - 13:30:40 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Tak to se jen tak nezaplati, zvlast jestli bude cenovy pomer LPG k benzinu dal tak nevyhodny. Jsem rad, ze mne instalace stala jen 27 litru a uz to i celkem funguje. Ted uz bych do toho asi nesel (za tech 40t ani nahodou, me to melo puvodne stat 32t), zas tolik nenajezdim.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
X33
Wednesday 01 February 2006 - 16:57:51 Citovat
Host
Tlumex: o toroidech nic podrobnejsiho nepsali, jak to prislo tak jsem to sem prekopiroval...

X3
qpc
Wednesday 01 February 2006 - 17:08:23 Citovat
když Bůh škádlil peklo,vymyslel i500
Uživatel #255
Registrován: Monday 20 September 2004 - 16:39:01
Příspěvků: 5329
ty jo,za těch 40t bych do toho nešel..

Odkaz Astra-H OPC

Odkaz i500.html

Na peklo se zvoní tlačítkem "SPORT".

Hra na honěnou vubec nedáva smysl. Když máš babu, tak přece nehoníš.....


Tlumex
Wednesday 01 February 2006 - 17:59:11 Citovat
Host
X33 napsal ...
Tlumex: o toroidech nic podrobnejsiho nepsali, jak to prislo tak jsem to sem prekopiroval...

X3


TO je skoda to by me moc zajimalo
vrgadaa
Thursday 02 February 2006 - 12:08:50 Citovat
Host
co blaznite, ta odpoved jke z roku 2001, mam sekvencni plyn v 2,5i omeze a stalo to jen 50Kc prihlaseni pri zmene technicaku (no a samozrejme porizovacka). Naopak jsem pred lety nebyl schopen sehnat firmu pro predelavku 2,4i omegy, vsechny motory byly v hromadne porestavbe uvedeny ajen ta 2,4i tam nejhak nebyla a tenkrat po mne chteli tech 10 litru (do toho jsem ale nese), ne ze by to bylo tak drahy, ale z principu se mi nechtelo dat za razitko 10litru
RRAAFF
Thursday 02 February 2006 - 14:10:37 Citovat
RRAAFF
Uživatel #519
Registrován: Monday 19 December 2005 - 10:51:16
Příspěvků: 965
vrgadaa:No myslím,že odpověď servisu je nová,ale z roku 2001 je auto

Opel Vectra B 1,8 16V sedan 307 000km, již není
Škoda Fabia Combi 70kW, 2023

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2]  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1403 sec,0.1000 z toho dotazů.