• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
MV6? AT? MT?
Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
Nomike
Wednesday 25 January 2006 - 18:30:06 Citovat
Host
TC je nezbytnost. Hlavně do kopců po ledovici se ta prdel bez TC nedá uhlídat - furt má tendenci předbíhat čumák. Také se pomocí TC dá velmi pohodlně vyhrabat do zledovatělého kopečka. Místo laborování se spojkou a plynem se prostě mírně sešlápne plyn a čeká a čeká až se to pomaloučku vyhoupe na horizont. Bohužel v OmBe to TC už není, co bývalo. Prostě to omezí střiky. U starších systémů se přivírala dodatečná klapka sání (jako by to za řidiče povolovalo pedál plynu) a jsem přesvědčený, že tento "zastaralý" systém byl daleko "proporcionálnější a citlivější. Nu co, dneska vše řídí počítač....
A jestli AT nebo manuál? To záleží víc na tobě. Já bych raději AT + silný motor, ale nikdy AT a slabý motor. Problémy nechodí po horách ale po majitelích Omeg, a je jedno, jestli AT nebo MT. Stejně jako první odejde diferák. A výměnou oleje s filtrem nic nepokazíš, ale špatnou AT ani nezachráníš. Takže výměna ano, ale nečekat spásu. Oprava AT je drahá, ale nemusí vůbec nastat a také tady máme vrakáče...
JardaB
Wednesday 25 January 2006 - 18:37:55 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
A co se stava tem diferakum? Musim zaklepat, ale zatim neregistruju problem, na jare chci vymenit olej.
A zajimalo by me, na jakem principu funguje ta AT, to razeni kvaltu se ridi nejakou elektronikou, nebo ciste mechanicky podle toho jak otacky honi olej? Nebo neco mezi ?

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
Rob 2
Wednesday 25 January 2006 - 21:00:22 Citovat
Host
Všechno se může po...... Záleží na tom, co preferuješ. V US je MT za příplatek stejně jako v E je za přípletek AT. V mém Lincolnu měla AT cca 240.000 a šlapala jako hodinky. Za ty roky, co v US AT provozují, je mají "vychytané". Osobně se řídím heslem: "Automatickou pračku za valchu nevyměním!" (to bude připomínek od vyznavačů MT &| ) Faktem je, že klasické AT částečně maří výkon motoru (odborné info udává až 30% &| ) Po uzamčení HDM (Locat) se pohon chová jako "normální" "tvrdé" provázání motoru s převody. Výběr je na Tobě
Anonymní
Thursday 26 January 2006 - 00:49:33 Citovat
Host
navázal bych na JarduB..jak vlastně funguje ten automat????..jestli je to moc složitý tak to nechci
Manuál
Thursday 26 January 2006 - 01:38:29 Citovat
Host
Nemám nic proti automatum ale když má jenom 4 stupne a manuál 5 tak když budou mít stejnou maximálku tak to musí bejt zaručeně línější.

Jinak když na sněhu do zatáčku pořádně příšlapneš plyn tak ti ani TC nepomůže.

Na rozjezd z hlubšího sněhu nebo tak když to de je lepší TC vypnout.
kejml-litvinov
Thursday 26 January 2006 - 02:02:47 Citovat
Host
momentálně TC nemám, ale někdo tu psal, že to přivířá střiky, což se mi moc nezdá, protože, když jsem opřel těch 155kW do zadních kol tak slušně páchly brzdový desky..takle to dělá audi quattro a řekl bych, že to takhle funguje, že brzděním vyrovnává otáčky hnaných kol přes diferák..
Rob 2
Thursday 26 January 2006 - 07:13:50 Citovat
Host
Anonymní: Principem to složité není, prakticky dost. Tak si vyber
JardaB
Thursday 26 January 2006 - 07:20:35 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
TC Vstriky privira (spis teda odpojuje) zarucene, to jsem sledoval. O tom, jestli i pribrzduje pochybuju, protoze jsem vysledoval ze zadni brzdy maji jen 1 okruh - cili zrejme brzdi obe najednou. To s tema brzdama ale nechci tvrdit na 100%, je to jen zjistene letmou prohlidkou auta a sledovanim chovani, nakonec je mozny, ze to pribrzdi obe kola najednou, taky to muze pomoci. Mozna jsou taky ruzne verze.
A asi bych nesrovnaval Omegu a Audi, rekl bych, ze je to trosku o necem jinem, Omega je docela jednoduche auto, ktere ma ruzne vymozenosti, ale prece jen je o neco koncepcne starsi (OB bez vetsich zmen od roku 92?) a tak funkce tomu odpovidaji - bylo by co zdokonalovat. Na druhou stranu to docela funguje a je to celkem spolehlive (podle referenci u Audi by to o spolehlivosti bylo odvazne tvrzeni ) Taky tomu odpovida cena. A zkuste na Audi neco opravit _rendek

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti
bruno2
Thursday 26 January 2006 - 10:32:48 Citovat
Host
s těma brzama na jeden okruh je to pěkná blbost protože to by nefungovalo ABS-tam se přes čidla odblokuje brzda na každym kole aby se furt točilo a auto se nedostalo do smyku
JardaB
Thursday 26 January 2006 - 10:37:46 Citovat
Uživatel #365
Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36
Příspěvků: 4020
Nevim, zas tak podrobne jsem to nezkoumal, ale druhou trubku k zadku jsem pres jistou snahu nenasel. Az sleze snih, tak se v tom budu vrtat vic a uvidim. Kazdopadne hodne aut hlavne starsich ma zadek na jednom okruhu, rika se tomu myslim 3 okdruhove ABS nebo tak nejak, zadek toho stejne moc neubrzdi.

Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina
Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant
Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik
Fikus 1.6Ti

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  1 [2] 3 4 5 6  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.3579 sec,0.2971 z toho dotazů.