Autor
|
Příspěvek
|
rabbit | Monday 29 November 2004 - 14:27:48 | | |
| |
|
NIO | Monday 29 November 2004 - 19:53:36 | | |
zkus prohodit kabel an zapalovacim modulu.1+4 pali soucasne. pokud to pak nebude palit na 4 valec atak vymen to cidlo. Ale zmer si tlaky na studenym aute. je na 80% ze se pridiraji ventily na volnobeh a pri pridani to jede normalne. |
| |
|
rabbit | Wednesday 08 December 2004 - 11:12:03 | | |
Takze zavada je odstranena. Kdyz uz sem se smiril s tim, ze se bude muset rozebrat motor, tak kamose napadlo jeste prohodit svicky mezi sebou. A trefa - jedna z mesic starych svicek Denso byla vadna. Koho by to napadlo. Priste si radsi priplatim za NGK. |
| |
|
riwal | Wednesday 08 December 2004 - 14:37:32 | | |
Vadný kabely můľou svíčky proąlehnout - pokud se to bude opakovat, je to jasný. |
| |
|
rabbit | Wednesday 08 December 2004 - 15:01:40 | | |
Kabely sem daval novy, ale je pravda, ze az tak dva tydny po svickach. Pokud ty stary byly spatny, tak se to klidne mohlo stat. |
| |
|
riwal | Thursday 09 December 2004 - 06:53:07 | | |
Novej kabel automaticky neznamená dobrej kabel, kor pokud je z nějaký podivný výroby. |
| |
|
rabbit | Thursday 09 December 2004 - 13:01:19 | | |
to riwal: S kabelama mas samozrejme pravdu, holt original to neni. Znacka kabelu, kterou sem koupil, me nic nerika, takze nevim, jestli jsou kvalitni ci ne. Muzes posoudit sam:
Odkaz |
| |
|
rabbit | Friday 10 December 2004 - 09:50:08 | | |
Tak sem se radoval predcasne.Auto jelo jeden den jakz takz, ale vcera uz opet nejel jeden valec. Svicka v nem je mokra a mastna, zkouseli sme jeste jednou tlaky, ty sou pefektni, prehazovali sme kabely, bez vysledku, zkouseli jiny svicky, taky nic. Porad blbne prvni valec. Muze byt neco s ventilama nebo zdvihatkama, i kdyz je tlak ve valci v poradku? Uz si s tim nevim rady. |
| |
|
rabbit | Friday 21 January 2005 - 12:54:24 | | |
Takze problém je vyresen,NEO mel pravdu. Bylo to zvrtdlyma guferama ventilu a zakarbonovanyma ventilama,ktery pak nedoviraly. Ted to ma kamos v garazi a dela repasi. Vcera sem obrusoval z ventilu karbon, otresna prace, drzi to jak pribity. Taky sem cistil krokovej motorek volnobehu, EGR ventil a klapku - co tam bylo cernyho a mastnyho bordelu, to se neda ani popsat,divim se,ze to vubec jelo. Krome gufer se preventivne menily taky gufera na vackovych hridelich,tesneni pod hlavu,drazkovej remen a rozvodak se vsema trema kladkama. Sakup prask za cca 9000Kc i s praci. V nedeli to snad bude hotovy, tak uz sem zvedav, jak to pojede. Pokud to ovsem kamos dokaze slozit, je tam milion ruznych hadicek, dratu, konektoru a jinych nesmyslu. |
| |
|
NIO | Friday 21 January 2005 - 18:59:57 | | |
Urcite to pojede. Pokud jsi to mel dole m el sis vymenit zrovna krouzky na pistech. cca 530,- za sadu.
A X16XEL musi sestavit poslepu. Pokud nebudes vedet tak se ozvi. |
| |
|
|