Autor
|
Příspěvek
|
maniac | Wednesday 24 November 2004 - 11:45:44 | | |
| |
|
klubo | Wednesday 24 November 2004 - 11:57:11 | | |
no záleľí na tom kde jedeą, je jasný kdyľ si tam nastavíą 150 a před tebou je 5kilometrovej kopec, tak tomu bude dávat kotel jako prase, ale kdyľ pojedeą třeba praha-liberec a nastavíą 140 tak si myslim ľe spotřeba bude stejná jako normálně nebo niľąí |
| |
|
maniac | Wednesday 24 November 2004 - 12:32:14 | | |
klubo napsal ... no záleľí na tom kde jedeą, je jasný kdyľ si tam nastavíą 150 a před tebou je 5kilometrovej kopec, tak tomu bude dávat kotel jako prase, ale kdyľ pojedeą třeba praha-liberec a nastavíą 140 tak si myslim ľe spotřeba bude stejná jako normálně nebo niľąí no ale já si myslím, ľe kdybys tempomat neměl a chtěl bys vyjet ten 5 kilometrovej kopec 150 tak budeą muset taky na to ąlapat jako prase i kdyľ ten tempomat nemáą?nemyslíą?jde mi o to jestli je lepąí pouľívat tempomat nebo ne. Kdyľ budu předpokládat, ľe ho budu pouľívat vąeude, kde je to moľné... čus |
| |
|
Lib | Wednesday 24 November 2004 - 12:55:04 | | |
co sem cetl, tak s tempomatem mas vzdy vyssi spotrebu. Uz jen proto, ze tempomat nevidi co te ceka. Aneb on nevi, ze prijde udoli a neni od veci nechat plyn v poloze v jake je, protoze se to z kopce rozjede na 110 (z 90) a nahore bude opet 90 nez udrzovat za kazdou cenu 90 a pak to v kopci dusit. Na rovince je to neco podobneho (napr. narazovy vitr), proste tempomat se snazi udrzet rychlost za kazdou cenu a to neco stoji, normalne to kolisa +- coz je sumak. Znamej na astre 2.0 turbo cupe dokonce vyjizdel v zime kopce pres spolupraci tempomatu a protiskluzu Zaverem snad jen ze pokud ti jde o spotrebu, tempomat ne, pokud o pohodli, tak tempomat jo. A pokud o kombinaci, tak tempomat jen nekdy. Vetsinou na to nejsou u nas silnice a provoz (aneb vzdy nekdo prekazi, je zatacka, omezeni, obec ... cokoliv) . Dodatek - tempomat mam, ale nepouzivam stejne jako TC napriklad. Povazuju to za zabytecnosti. Pro me. Nekdo kdo vetsinu zivota prosedi za volantem tempomat treba vidi jinak [ Edited Wed Nov 24 2004, 12:56PM ] |
| |
|
HOUSiK | Wednesday 24 November 2004 - 12:55:57 | | |
Podle mě auto s tempomatem ľere na dolní hranici spotřeby, protoľe elektronika přesně odhaduje, kdyľ uľ nemá smysl přidávat plyn (kdy by to mělo za výsledek jen vyąąí spotřebu ála těľká noha). To jsou mé zkuąenosti s tempomatem v Octavii. |
| |
|
HOUSiK | Wednesday 24 November 2004 - 12:57:55 | | |
Doplňuji, ľe se tato zkuąenost váľe k dálnici D1. |
| |
|
klubo | Wednesday 24 November 2004 - 13:01:27 | | |
no samozřejmě ľe je blbost pouľívat tempomat mimo dálnice nebo rychlostní silnice.... na silnicích první třídy (a niľąí) kde máą kaľdejch 10km nějakou obec je k hovnu to je snad jasný.... jinak trvám na tom ľe na dálnici kde normálně bez tempomatu jedeą třeba 50km furt dejme tomu 130 bude s tempomatem niľąí spotřeba - u mě pak tuplem protoľe mam hroznej zlozvyk - vľdy kdyľ někdo jede rychlejc tak na to dupnu (vono se stejně větąinou nic neděje protoľe mam Di, ale ten zvyk je hroznej) |
| |
|
maniac | Wednesday 24 November 2004 - 13:07:51 | | |
Lib napsal ... co sem cetl, tak s tempomatem mas vzdy vyssi spotrebu. Uz jen proto, ze tempomat nevidi co te ceka. Aneb on nevi, ze prijde udoli a neni od veci nechat plyn v poloze v jake je, protoze se to z kopce rozjede na 110 (z 90) a nahore bude opet 90 nez udrzovat za kazdou cenu 90 a pak to v kopci dusit. Na rovince je to neco podobneho (napr. narazovy vitr), proste tempomat se snazi udrzet rychlost za kazdou cenu a to neco stoji, normalne to kolisa +- coz je sumak. Znamej na astre 2.0 turbo cupe dokonce vyjizdel v zime kopce pres spolupraci tempomatu a protiskluzu Zaverem snad jen ze pokud ti jde o spotrebu, tempomat ne, pokud o pohodli, tak tempomat jo. A pokud o kombinaci, tak tempomat jen nekdy. Vetsinou na to nejsou u nas silnice a provoz (aneb vzdy nekdo prekazi, je zatacka, omezeni, obec ... cokoliv) . Dodatek - tempomat mam, ale nepouzivam stejne jako TC napriklad. Povazuju to za zabytecnosti. Pro me. Nekdo kdo vetsinu zivota prosedi za volantem tempomat treba vidi jinak plně souhlasím já jen chtěl rozvinou takovou diskuzi o tempomatu a chtěl sem slyąet jeątě jiné názory. jel sem po d1 asi tak 50km a od té doby co jsem najel na dálnici nastavil sem tam 130 a jel sem aľ do prahy. za těchto 50 km průměrná spotřeba tak kolem 6.8 mám 2.0 16V benzín dobrý ne díky |
| |
|
Lib | Wednesday 24 November 2004 - 13:42:52 | | |
6.8 pri 130? Neni to nejak malo? 6.8 to basti (na rovince) tak pri kilu |
| |
|
maniac | Wednesday 24 November 2004 - 14:02:00 | | |
Lib napsal ... 6.8 pri 130? Neni to nejak malo? 6.8 to basti (na rovince) tak pri kilu prosim tě já jsem se trochu přepsal. průměrnou spotřebu jsem měl 7,8 ale z toho 20 km jsem jezdil po městě takľe si myslím, ľe ta průměrná spotřeba na té dálnici těch 50km mohla být tak kolem těch7,3 aľ 7,5 ale víc ne. tak sorry no a ono se po 70km měřenejch palubákem moc nepozná málá vzdálenost. ale myslím si, ľe kdybch jel třeba z prahy do brna po dálnici na tempomat při 130km, ľe bych se dostal pod 7litrů nebo jen lehounce nad. je to tak 200km a to je dobrá spotřeba na dvoulitra nebo ne?jinak je hrozně znát, kdyľ se jezdí ve městě nebo kdyľ jezdíą jen na studený motor tzn. 10km ráno a 10km večer domů. nebo snad nemám pravdu?díky |
| |
|
|