Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA :: Vectra motor |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Kam s ním? poradna pro příznivce zástavby chladiče do DI |
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Lib |
| ||
Host | Ypere, bacha na to, zase zacinas zabredavat do politiky, vis ze te to dycky rozcili, tak pekne si pekne napocitej do 16 (ventilu) a nenech se(si) vytocit (turbo), jinak se ti bude kourit z usi (vejfuku) | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 Lib: jj... ľe bych si ąel dát nějaký sladký zákusek? Místo počítání? Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | ja ne ja mel sladky na obed, ted poziram slany tycky | ||
| |||
Tis |
| ||
Host | 4benzinenkraksen-jedte natankovat anebo si řeąte proč vám to tak ľere a málo jede a dejte si tam větąí motor no na dederackym webu nabízej čipy tak okolo 600-700ojro udavaj zvednuti vykonu az o 21kW kdyz k tomu pridam ten chladič to musi jit.... vsimnete si ze tenhle problem resi ľrouti pouze prodejem auta a naslednou koupi jeste zravejsiho-proste nemaj reąení - hroudy. _legion | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | hele dneska sem se bavil s jednim oplařem a řikal ľe déíčku nepomůľe nic, ľe to je ľebrák (má bohuľel pravdu), ale ľe kdyľ se tam dá váha z 2,2dti tak ľe to jede o dost líp... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | Yper napsal ... To LIB+Riwal: hoąi, já vás k výfuku nepřiváľu.Z toho byste nic neměli. Přijedu s něčím, co má bufík a přiváľu vás k tomu. Takovéhle Jidáąe jsem opravdu neviděl! 2 Ostatní: Kdyľ jsem tuhle debatu v Riwiho literární rubrice rozpoutal, tak jsem samo zapomněl podotknout, ľe je třeba jeątě nastavit jinak hodnoty v řídící jednotce. Nezmiňoval jsem se o tom, protoľe já to mám, bo to udělal předchozí majitel-nechal tam dát jiný čip a stálo ho to 15 litrů.(mám k tomu papír). Tímhle dlouhým vedením na Intercooler dochází ke změně charakteristiky (součet vąech odporů na cestě do sání) Naąe turba mají pruľinový regulátor přepouątění výfukových plynů. Ten je zčásti ovládán (přes ŘJ) tlakem na výstupu z turba a dále podtlakem přes el. přepouą»ák z vak.pumpy. Vůbec celý motor je ovládám vakuem - samozřejmě přes přísluąné el. ventily z ŘJ. Kaľdopádně Intercooler zajistí zvýąení výkonu i bez načipování, ale nevím, zda vloľené náklady budou vyrovnány následným výkonem. Prostě zda se to vyplatí. Intercooler zajistí i bez načipování, ľe se do spal.prostoru dostane zcela jistě o 15% vzduchu více. A kde se tam prosimte tech 15% najednou objevi ??? | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 NIO: abych pravdu řekl, tak úplně nevím, ale podle změny teploty komprimovaného vzduchu - pokles teploty - sníľení objemu - tím se tam dostane větąí objem, protoľe turbo bude později odepínat - resp. výfukové plyny budou později mimo turbínu. Těch 15% je hrubý odhad, ale je to moľná jen 5%, kaľdopádně víc kyslíku je lepąí spalování + větąí objem vstupujícího a ohřáteho plynu spálením. NIO - nechci ti nijak fuąovat do řemesla (ani náhodou!!!!). Kaľdopádně ztracovat Intercooler za kaľdou cenu a ľe nic nepřinese je rovněľ nesmysl. Samozřejmě, ľe stejně ty a Andrej jste tady největąí kapacity a jak jsem zjistil, máte právo VETA a nikdo to nikdy nezpochybňuje a ani já to nebudu dělat. O těch liątách na přední okno jsem ti napsal do diskuse, ale byl bych rád, kdyby jsi mi napsal kontakt na tebe na mou adresu. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | To Yper: ne nefusujes, ale je na miste rici, ze pokud se tam da intrec.... je zapotrebi i jinak naprogramovana ECU, jak jsi rikal. Ono totiz DTH a DTL maji odlisnou ridici jednotku. Tak proto pisu ze jen chladic nic nevyresi.Selonoidni ventily oteviraji a zaviraji turbo a vireni o neco dyl nez u DTL a tim zvysuji tlak. Ale to neni pravo VETA Kdyz se spletu tak kritiku vzdy unesu. Nekdy. haaaaa | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | 2 NIO - no a tohle právě (nebo něco podobného) já mám. Měl jsem moľnost porovnat jiné Di s tím mým a je v tom rozdíl. Jasně patrný. V niľąích otáčkách ten rozdíl patrný není, ale od 1/4 plynu ano. Motor zabere tak, ľe vyloľeně poskočí. Proto jsem se také zmiňoval o tom, ľe je potřeba jej i čipnout - ten výkon se projeví jeątě víc po přidání Intercooleru¨(tedy u mne). Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | me to taky ve 4k pekne zabere | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 [4] 5 | |