Autor
|
Příspěvek
|
Majkie | Monday 03 October 2005 - 17:00:31 | | |
Jinak, ač má oplí zkušenost je krátká, v otázce ropožroutů se kloním spíše k tomu dvoulitru. Pravda, ještě jsem se s tím nenaučil jezdit pomalu.. Lítá to, lítá... Ta 2,2 musí být zážitek. |
| |
|
klubo | Monday 03 October 2005 - 17:46:58 | | |
no když vyměníš řemen jednou za 60tis tak máš svuj klid, kdežto když koupíš v bazaru auto co má na tachometru 120 tis (většina) a přitom má najeto 300tis tak výměna řetězu (i když v oplu řikaj je je celiživotní - píčovina) vyjde mnohem dráž |
| |
|
klubo | Monday 03 October 2005 - 17:48:44 | | |
ještě dodám, že řetěz je dobrej když máš opravdovou jistotu že auto má málo najeto nebo když je auto nový |
| |
|
henrich | Monday 03 October 2005 - 21:45:42 | | |
klubo, ako sa prejavuje stara - natiahnuta retaz?
neda sa jej stav nejako zistit, kedze je dobre zadeklena je k nej obtiazny pristup? |
| |
|
PN | Monday 03 October 2005 - 22:39:13 | | |
To Majkie: 2,2DTi je opravdu zazitek - VA 1,7D jsem dal zene a mam VC-GTS s 2,2DTi z F a ac je to tezke auto, jede to dobre. Ted kdyz popojizdim ve VA, tak porad zkoumam co je pokazeny, ze to nejede Jinak o 2,0Dti jsem slysel, ze meli problemy s turbem, ktere odchazelo vic nez je normalni - ale to bylo tak pred 4 rokama, kdyz jsem pouze slintal u Opla na VC. Petr |
| |
|
Jirka | Monday 03 October 2005 - 23:19:11 | | |
klubo napsal ... no když vyměníš řemen jednou za 60tis tak máš svuj klid, kdežto když koupíš v bazaru auto co má na tachometru 120 tis (většina) a přitom má najeto 300tis tak výměna řetězu (i když v oplu řikaj je je celiživotní - píčovina) vyjde mnohem dráž Máš sice pravdu v tom že výměna řetězu je dražší,ale vzhledem k tomu že na jednu výměnu řetězu připadnou 3 výměny řemenu,tak si myslím že řetěz je lepší |
| |
|
Majkie | Tuesday 04 October 2005 - 07:29:54 | | |
No, jak už jsem tu někde psal, já si koupil svého služebáka z firmy,kde dělám. Nebyl jsem zdaleka jeho prvním služebním uživatelem. Dnes má to autíčko nakrouceno téměř 200tis.. (193). Díky řetězu jsem byl docela klidný, že todle řešit nemusím... No, ale ty říkáš něco jiného.. Já se na to ptal v Oplu a bylo mi řečeno, že pokud se řetěz začne ku*vit, tak to rozhodně poznám.. co myslíte? Prdnout by prej bez předchozích hodně hlasitých upozornění neměl.. Tak nevím... Si mi zas nasadil brouka... Sakra, že tu lezu ) |
| |
|
David | Tuesday 04 October 2005 - 09:30:30 | | |
No chlapi, trochu se nám to zvrtlo. Původní dotaz zněl na (ne)vhodnost koupě 1.7DTi. Překvapuje mě negativní ohlas, zatím jsem slyšel, že je to motor Isuzu, totálně bezúdržbový, o tom že by žral olej prý nemůže být řeč. |
| |
|
klubo | Tuesday 04 October 2005 - 09:46:11 | | |
no jestli je to isuzu tak je to určitě lepší než 1.7 od opla |
| |
|
Bad.Man | Tuesday 04 October 2005 - 09:47:23 | | |
2 David: Ty 1,7 DTi byly dva .... pozná se to podle kódu motoru .... jeden Opel a druhej ISUZU .... první sračka druhej výbornej ..... tolik ve zkratce .... ale to se dávalo do VeBe před faceliftem ..... pak nastoupily dvoulitry .... u Astry se používal ještě dýl ale nevim do kdy ..... ale mam dojem že v novějších Astrách je ten Oplí 1,7 DTi ..... |
| |
|
|