Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Usporna jizda |
Přejít na stranu [1] 2 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Tis |
| ||
Host | pleasim nekoho gdo ma PC v aute v ropaku muzete mi sdelit kdy se zapne volnobezna spotreba nafty kdyz deceleruju? ne ze bych setril-nejni zapotrebi- ale zajima me to... dekuji | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Myslím ľe kdykoliv, kdyľ za jízdy dáą neutrál. Pokud máą zařazeno a rychlost jízdy (bez plynu (z kopce nebo dobrľďování motorem)) je větąí neľ volnoběľné otáčky motoru, tak je přívod uzavřen. Tedy pokud tvou otázkou myslíme oba to samé. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Tis |
| ||
Host | No skoro joo. no a prave me zajima kdy tedy pri jakych otackach se opet zapne privod i kdyz budu mit neustale zarazenou rychlost. tyhle otacky totiz nejsou stejny jako volnobezny ale vyssi- u benzinu to byva okolo 1500 pal PC by to melo ukazat. | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | U mé nafty to je někde v rozmezí 800-100 ot. Poznáą to také tak, ľe při zařazené např.dvojce budeą motorem dobrľďovat aľ na rychlost rovnající se těmhle otáčkám a najednou poznáą, ľe motor zabere a uľ nezpomaluje -ŘJ si sama přidá. Dokonce i do kopce ti bude přidávat plyn tak, ľe bude udrľovat tyhle otáčky. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
klubo |
| ||
Host | 4TIS: Já plánuju montáľ pal. PC do mýho ropáčka, tak jestli se chceą přidat...:-) | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | Yper: uplne ne tak jak rikas, zalezi na tom zda je to z kopce nebo ne. U benzinaku to brzi zhruba do 1100-1200ot/min. Pak to plynyle zacne davkovat tak aby auto neposkakovalo | ||
| |||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Sorry, upsal jsem se. Správný údaj je 800-1000 ot/min. Kaľdopádně úplně přesně to vypozorované nemám, protoľe jsem se tím nijak zvláą» přesně nezabýval. Já motorem moc nebrzdím, raději vyhodím kvalt a i kdyľ to ľere na volnoběh, tak ale zase dojedu dál. Je to zvyk z auta s kaburátorem. Je také pravda, ľe na tenhle systém se dá auto rozjet bez plynu a i do kopce.Kaľdopádně se určitě shodneme v tom, ľe to bude někde okolo 1000 ot., kdy si začne sám přidávat. Do té doby, pokud jsou otáčky motoru způsobené setrvačností nebo jízdou z kopce vyąąí, je vstřikování odstavené. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | Brzdit motorem a jeątě kdyľ máą zaslepenej EGR je lepąejąí | ||
| |||
Lib |
| ||
Host | jj ja delam kombinace nejdriv nechat chvilu volnobezit, pak brzdit motorem, pak zase volnobezit (podle situace - jak clovek dojizdi) a pak teprva brzdy Ale chce to mit odhad a pod palcem dojezd svy plechovky ... | ||
| |||
NIO |
| ||
Host | ja jedu az nadoraz a pak to snad ubrzdim. nejaky jezdeni bez kvaltu nebo s rychlosti a bez plynu?? Neznam. | ||
| |||
Přejít na stranu [1] 2 | |