Autor
|
Příspěvek
|
Anonymní | Monday 19 September 2005 - 15:46:29 | | |
Opel dela CNG auta davno napr. zafiru a astru, dokonce jde i zkapalnit zemni plyn LNG, ale tam jsou podobne problemy jako u zkapalneleho vodiku, tak se to kvuli nutnosti chlazeni nedela |
| |
|
Tlumex | Wednesday 21 September 2005 - 19:27:26 | | |
tak sem byl na obhlidce u AGW technik mi rekl ze muj system Lovtec ma tak mizernou ridici jednotku takze muj skrtak je proti tomu hifarna a museli by udelat kompletni prestavbu cca za 15 tisic takze s tim asi nic delat nebudu! Ale je videt ze sou ferovi pac kdyby na me chteli vydelat klidne mohli! |
| |
|
Andreyi | Friday 23 September 2005 - 08:53:19 | | |
Teď jak se pořád zdražuje ropa, bude se zvyšovat cena i LPG... Náhodou neptal jsi se nebo neví někdo, kolik by pak dobudoucna zase stála případná přestavba z LPG na CNG ? |
| |
|
Anonymní | Saturday 24 September 2005 - 09:06:21 | | |
nejde, je to uplne jiny, jediny rozumny reseni je koupit CNG astru nebo zafiru primo od OPLA (ma jednak vyreseny nadrze, aby nezavazely a benzinoovou jen 14l na dojezd a upraveny dukladne motor vcedtne jinych pistu s vybranim. K tomu je vhodne dokoupit domaci kompresor zemniho plynu (bohuzel 240 000 bez dane) a da se jezdit prakticky zadarmo. Ja bych ale uvital na dojizdeni do prace spise elektromobil napajeny nikoliv akumulatory, ale kondenzatory. Uz existuji 80 000faradu!!!, no a az to zvednou na megafarady, neni co resit:-) |
| |
|
Anonymní | Saturday 01 October 2005 - 09:37:13 | | |
No dobrý, ale jaksi se neorientuju v převodech... Na Kw by to bylo přibližně kolik? Tzn. vyrábí to už někdo sériově? |
| |
|
JardaB | Sunday 02 October 2005 - 12:39:53 | | |
No jestli dobre pocitam. tak asi 22Wh na V Pokud nejsou aspon na 50kV tak bych rekl ze tudy cesta nevede Myslim ale, ze idealni by byly Li-On aku,dela se to nebo se pouzivaji jine?
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti |
| |
|
Anonymní | Sunday 02 October 2005 - 18:29:30 | | |
Je zatim brzo: 300MJ kondik si firma spocitala na tri a pul miliony euro, cca 170km jizdy:-). Ale casem to pujde-vevnitr je jen zazivaci uhli vyrabene neajkou nanotechnologii a hlinikovy obal s nejakym organickym elektrolytem. Zatim je nejrozumnejsi variantou plyn |
| |
|
Anonymní | Monday 03 October 2005 - 12:16:33 | | |
JardaB napsal ... No jestli dobre pocitam. tak asi 22Wh na V Pokud nejsou aspon na 50kV tak bych rekl ze tudy cesta nevede Myslim ale, ze idealni by byly Li-On aku,dela se to nebo se pouzivaji jine?
22wh? To je jako co za jednotku? Těch 50kv je doufám míněno Kw-kilowaty- měrný výkon motoru... |
| |
|
Andreyi | Thursday 10 November 2005 - 09:34:06 | | |
Svíčky- kolik toho při používání LPG vydrží? Cca v kilometrech... |
| |
|
Tlumex | Thursday 10 November 2005 - 11:14:20 | | |
no ja mam ted na NGK najeto 10 tisic a podle toho jak se chovaji tak sou uz zraly na vymenu! Ale pac uz mam usetreny na beneli 11 tisic tak mi investice do svicek a oleje nedela problemy |
| |
|
|