Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Omega :: OMEGA :: Omega ostatní v |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
LPG |
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Autor | Příspěvek | ||
Andreyi |
| ||
Host | No právě. Už to považuju za přímo směšnou částku. Když už jsem zkousl těch asi 44 tisíc (firma AGW-Brno-40 tisíc + ty další 4 tisíce prý je potřeba dát za ještě jednu lambda sondu navíc) co budu muset dát na přestavbu na LPG mě už nezrujnuje...... Rád pomůžu ministru Sobotkovi naplnit státní kasu......... | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mam sekvencni vstrik BRC sequent za 43tKc na 6v 2,5i a zadnou dalsi lambdu tam nemontovali, co jeto zac? | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | Taky nechapu, zadnou dalsi lambdu tam nemam. Navic by tam musely byt kdyz tak 2. Jaky to ma byt system? Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | Nejsem technik. Ale vše Ti řeknou na telefonu 602/732 799, 544/234 693, 544/234 694 firmy AGW v Brně, Podruhova 5. Příp. Odkaz nebo email Email Mám Omegu 3.0 6V 99/00 c- model. Prý takto už jednu dělali a že je to tak prý spolehlivější.... Proč jim nevěřit? | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Az tak mne to netrapi a preji ti, at ti auto se 4 lambda sondami pekne jezdi (je to 6valec do V a uz v originale ma kazda vetev potrubi svou lambdu) . Ja jen, ze po te co mi udelali na mem 6valci sequent LPG, jsem byl uplne vydeseny kolik tam je ruznych serepeticek. Dobra rada nech si pred tim udelat rozvody. Mne to ted ceka s tou zastavbou a nedovedu si zatim predstavit, ze se do toho nekdo pusti a podari sem mu tam naskladat ty LPG kramy zpet:-( | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | S tím počítám. Vše proběhne na jaře. Trochu vypráším peněženku.... Výměna zadních kotoučů a destiček, olej v motoru, klima- náplň, rozvody... +LPG ..... Tady se z toho pak asi jeden (já) na jaře pos... | ||
| |||
Andreyi |
| ||
Host | Když tak nad tím přemýšlím, jak je to s ukazatelem-palivoměrem u sekvenčního vstřikování? Kdysi jsem jezdil služebním Favoritem na LPG, ale to byl myslím to nejobyčejnější a nejlevnější LPG zařízení. Byla tam klasická válcová nádrž a na ní byl budík s měřičem. Což mě sralo. Člověk aby zjistil, kolik toho tam ještě má, musel zastavit, a jít se kouknout do kufru. Teď by u Omegy se sekvenčkou byl "budík" kde? (Bylo by hodně efektní, kdyby to zobrazoval palubní počítač....) | ||
| |||
Anonymní |
| ||
Host | Mam sekvencni vstrik, palubni pocitac ukazuje spotrebu okamzitou i prumernou, ale pravdepodne ukazuje spise kolik by to bralo benzinu, kdyby tam sel benzin (ukazuje min), no a na plyn mam 4ledky ukazatel u prepinace a to je vyhovujici reseni (5stavu, kdyz je malo plynu, tak jeste posledni misto trvaleho svitu blika) | ||
| |||
JardaB |
| ||
Uživatel #365 Registrován: Monday 02 May 2005 - 22:27:36Příspěvků: 4020 | kvuli rozvodům se toho zas tolik sundávat nemusí, jen všechno mezi chladičem a motorem Já už mám v demontáži plyn. zařízení praxi, předělával jsem to tak 4x a je to otázka tak 2+2 hodin (dem. mont.) Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti | ||
| |||
Tlumex |
| ||
Host | taxem se rozhodl pristi tyden valim do AGW na vymenu skrtaku na ridici jednotku! Sem zvedav jak to zvladnou ale zatim na me delali jen ten nejlepsi dojem! | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 3 4 [5] 6 7 8 | |