Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Vectra :: VECTRA |
|
<< Předchozí téma | Další téma >> |
Míchání nafty a benzínu |
Přejít na stranu 1 2 [3] | |
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
|
Toto téma je zamčeno |
Autor | Příspěvek | ||
Yper |
| ||
Uživatel #251 Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45Příspěvků: 3550 | Jsem proti míchání nafta+benzín, ale jako chemikovi, který dělá v palivech, mi to tedy nesedí. V samotné ropě je směs vąeho dohromady a i plyny a nic se neodděluje, to by popíralo anorganickou chemii. Kdyľ tady s prominutím něco poondíme a jde to pak zpět na přepracování, tak se to taky lije dohromady. V té lednici se tak akorát oddělí parafíny a spadnou na dno a ty mohou tvořit zákal, který se jeví jako rozhraní nafta/benzín. Jinak souhlas s Riwim - namlelo se toho tady dost. Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Zdravim, mám uľ několikátého ropáka,několikrát jsem přimíchal do nádrľe benzín a nic se nesrazilo ale kdyľ uľ auto nejelo tak jsem mu tim ani nepomohl.V současnosti mám Astru G 1.7 TD a v příručce výrobce doporučuje pokud není takzvaná zimní nafta, přidání motorového petroleje nebo bezolovnatý benzín(nejlépe normál) a to v poměru 80 - 20 % (0 aľ 9 st) a 70 - 30 % (-10 aľ -14 st) no a potom tzv. přísady pro zlepąení tekutosti. Mě se ale osvědčilo v zimě jezdit k jedné (a to osvědčené) čerpací stanici (já jezdim k Aralu) | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Zdravim, mám uľ několikátého ropáka,několikrát jsem přimíchal do nádrľe benzín a nic se nesrazilo ale kdyľ uľ auto nejelo tak jsem mu tim ani nepomohl.V současnosti mám Astru G 1.7 TD a v příručce výrobce doporučuje pokud není takzvaná zimní nafta, přidání motorového petroleje nebo bezolovnatý benzín(nejlépe normál) a to v poměru 80 - 20 % (0 aľ 9 st) a 70 - 30 % (-10 aľ -14 st) no a potom tzv. přísady pro zlepąení tekutosti. Mě se ale osvědčilo v zimě jezdit k jedné (a to osvědčené) čerpací stanici (já jezdim k Aralu) | ||
| |||
Anonymous |
| ||
Host | Zdravim,mám uľ několikátého ropáka a párkrát uľ jsem benzín do nafty přidal a nic se nesrazilo,ale musí se přidat neľ filtr zamrzne potom uľ mu to nepomůľe jedině teplo nebo vyměnit filr.Posslední je Astra G 1.7 TD a v příručce se píąe pokud se nepouľívá tzv.zimní nafta je moľné přidání motorového petroleje, bezolovnatý benzín (nejlépe Normal) a to v poměru 80 - 20% (0 aľ -9 st) a 70 - 30% (-10 aľ -14 st.) ,nebo tzv. přísady pro zlepąení tekutosti.Podle mojí zkuąenosti je nejlepąí na zimu začít jezdit k čerpací stanici(nejlépe solidní - vyzkouąené) já jezdim k Aralu a zima je bez problémů. | ||
| |||
riwal |
| ||
Host | No a je to. Pat a Mat | ||
| |||
EnRico |
| ||
Host | Nalejt do nafty benzín radí i origo příručka od Opelu. U opelích DTL a DTH bych se toho fakt nebál. To nejsou "hypermoderní C-R" s hi-tech vstřikovačema a tlakem 1600 bar a víc. Měl jsem Y20DTH a bral jsem v zimě jedině Aral. Jezdil jsem i při -28 na Č-M vysočině (zima 2001/2) a úplně v poho. Tedy měli Aralové naftu do -44oC. Prý arktickou, tehdy se ranní teploty drľely pod -20oC hodně dnů po sobě. Starty byly pod -20oC sice se zvukem traktoru (asi to chtělo olej 0W-X a ne 10W-X), ale vľdy byly okamľité. | ||
| |||
Přejít na stranu 1 2 [3] | |