Autor
|
Příspěvek
|
undy | Wednesday 15 June 2005 - 11:29:56 | | |
| |
|
Anonymní | Wednesday 15 June 2005 - 12:13:01 | | |
No diferák a cokoliv co s tim souvisí .... kardan, koneckonců kamarádovi to dělalo taky ale dělalo to i v přímém směru - a byly to silentbloky motoru a kardan uvolněněj - asi v půlce je uloľenej v takový manľetě a ta zpuchřela a kardan bouchal ..... nic jinýho mě zatim nenapadá...
Bad.Man |
| |
|
Anonymní | Wednesday 15 June 2005 - 12:27:11 | | |
Dík moc ľe to neni tá prevodovka,to mi odµahlo.Asi by som ju uľ neposkladal naspa»... |
| |
|
undy | Thursday 16 June 2005 - 08:55:18 | | |
No neviem.Toto ma trápi na mojom miláčikovi najviac/okrem toho uľ nic/ &| Takľe keď stojím na kriľovatke a zabáčam hocikam,zozadu to pri rozbiehaní tak duní,ľe sa hambím/stydím/niekoho viez».Trasie sa celé auto ale po vyrovnaní smeru to okamľite prestane a aj keď sa rozbieham priamo ide to OK/8,8s na 100km/h/.Zabudol som,je tam AT.A keď mi to zaradí pri 80 ątvorku,tak opä» to trasenie a dunenie,postupne to vymizne asi do95-100km/h.Keď uberiem na 80 a znova pridám uľ to nerobí.Opýtajte sa niekto NIA,ľe ho pekne prosím.Keď príde k nám na Slovensko,budem ho zadarmo ľivi». Subjektívne mám pocit akoby vnútorné koleso chcelo ís» rýchlejąie,ako by malo/pri rozbiehaní doprava i doµava.Keď sa toto podarí urobi»,nikdy svoju Omegu nikomu nepredám,len sa mu dám odviez» a nič.Ani za boha. |
| |
|
bos | Thursday 16 June 2005 - 10:00:17 | | |
a zkouąel jsi vypnout TC?
čus oplus bos Opel Sintra 3.0 - LPG Email |
| |
|
JardaB | Thursday 16 June 2005 - 10:04:11 | | |
Mimochodem, jak vlastne funguje TC? Pribrzdovani asi nehrozi, dozadu je jedna spolecna trubka (druhou jsem aspon nenasel, na dire jsem videl jen do pulky auta tak nevim jiste), na motoru zadna rizena skrtici klapka neni. ????
Twingo II, 43 kW, pro takove to jezdeni kolem komina Opel Mokka 1.7 CDTI, firemni pracant Renault Megane Cabrio 2.0 IDE, mazlik Fikus 1.6Ti |
| |
|
undy | Thursday 16 June 2005 - 10:32:32 | | |
TC -bez zmeny.Údajne to obmedzuje krút.moment ale neviem tieľ ako.Keď sa pohýňam na snehu tak to nejako preruąovane dusí motor,takľe to pribrzďovanie to nebude.Aj keď je len jedno koleso na ąmykµavom povrchu,dusí to rovnako,takľe to bude asi ozaj centrálne na ten krútiaci moment,ale ako,to netuąím. |
| |
|
Horalka | Friday 17 June 2005 - 01:09:59 | | |
čááááu Opláci, mám stejnej problém jako Undy, ale na Omeze A, prej je to diferák tak na 95%.. prej je uľ vylítanej... je to údajně závislý na způsobu jízdy a počtu najetejch km, (já mám skorem 300 000) a začlo to hučet tak při 250 000. zatím jezdí, ale hučí čím dál víc, tak jen čekám dne, kdy klekne... ale rada proUndyho... zkontroluj veąkerý uloľení (mám na mysli převodovku, hnací hřídel a ten diferák), kdyľ na nic nepřijdeą, tak je jasno, aspoň podle mě a některejch lidí tady z klubu i od nás z Chomutova. mějte se a čáááááááááááááu Horalka |
| |
|
Nomike | Wednesday 22 June 2005 - 17:31:10 | | |
Mám stejný problém u OmB 3,0MV6. Jen při rozjezdu do zatáčky (křiľovatky, atp.) Nevyváľený kardan mi taky drnčel, ale jen v určitých otáčkách a nikdy při rozjezdu. Podle mně, mého mechanika a vąeho, co tady čtu to je diferenciál. Ale rozhozený jsem jej jeątě neměl. Některé jsou samosvorné, třeba to dělá tento systém. Na TC zapomeňte, to je výhradně elektronická záleľitost a omezuje to motor. |
| |
|
vvdd | Tuesday 18 October 2005 - 00:31:26 | | |
Mám stejný problém, taky myslím, že je to diferák. jenom nevím jak to řešit. Na vrakáči za něj chtěj 4500,- a těžko to bude nějakej fešák, Na kolik by přišla oprava, co všechno je tam vyběhlý, nemáte někdo zkušenost? |
| |
|
|