Autor
|
Příspěvek
|
Máca | Monday 06 June 2005 - 23:40:33 | | |
| |
|
Aka | Tuesday 07 June 2005 - 06:43:57 | | |
Ahoj, no, 60KW je na Caravan asi opravdu málo! Já jsem jezdíval sedanem 85KW (benzín) a nějaké kopce to fakt neřeąilo. Jeątě jsi nenapsal, zda jsem měl např. zaplou klimu? |
| |
|
Máca | Tuesday 07 June 2005 - 07:38:56 | | |
Klimu nemám. Kdyby jsem jí měl, stejně by jsem jí vypnul. Naątěstí jsem jí nepotřebovat, bylo dobré počasí 20°C v Aplách. Ovlivňuje EGR výkon (můľe ho sníľit)? Vím, velmi otřepané téma, ale u ropáka, kdyľ mi nebude fungovat tj. nebude otvírat, mělo by to být ľivejąí. Nevím, zda se mám pustit do čistění sání, EGR je vyčiątěn. |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 07 June 2005 - 07:45:14 | | |
Jé,Máco,já psal do rubriky Ostatní,a» mi porádí,na co si dát pozor,ale zatím se nikdo neozval.Taky se chystám do Itálie koncem měsíce.Kde jsi byl?Jaké jsou cesty?Já pojedu na sever do Rosolina Mare.Neznáą nějaký dobrý kemp za Salzburgem na přespání? Budu ti vděčný,pokud něco o té cestě napíąeą. Jinak moderátor snad promine,ľe to je o autech jen trochu |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 07 June 2005 - 07:46:04 | | |
Jo jinak mám 1.8 16V,tak snad to tak líný nebude |
| |
|
benji | Tuesday 07 June 2005 - 09:02:40 | | |
Uľ jsem to psal v jiném vláknu - X20DTL/60kW je prostě na Vectru málo, nelze očekávat, ľe to pojede do kopce, zvláą» pokud jsi naloľenej. EGR můľe mít částečně vliv, ale základní problém je v typu motoru - kde nic není (výkon), ani smrt nebere. |
| |
|
Máca | Tuesday 07 June 2005 - 19:00:09 | | |
To Red_Dwarf: Ahoj, byl jsem v Bibione (600km od hranic) a měl jsem dost strachu co se bude dít s autem. V Rakousku nás velmi lehce a rychle kontrolovali, v Itálii nic. Za průjezd tunely ... celkem 34Eur (tam i zpět), doporučuji vyjet ráno, mít s sebou dost vody a nejezdit v sobotu (střídají se tam turnusy, pak jsou dlouhé fronty). Také je povinná (myslim) červená výstraľná vesta, která musí být v automobilu(ne v kufru), aby jsi mohl v případě poruchy vyjít s vestou na sobě (prý to rakuąáci kontrolují). Bydleli jsme v apatmánu a dá se tam jet jen tak, dá se najít uľ od 180-200Eur/7dní, coľ se dá. Je v tom energie, kuchyň...docela dobrý a do 500-1000m od pláľe. O kempu nevím, byl jsem tam poprvé a pořádně naloľenej (ľena+2roční ąpunt). Motor máą dobrej, jsou tam dlouhý táhlý kopce, tobě se s tvým motorem pojede dobře.
To all: vyplatí se tam dát Intercooler, nebo přečipovat. Má to někdo z vás a na kolik to tak vyjde. Dík |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 07 June 2005 - 20:46:10 | | |
to Máca:Díky moc.Já tam mám zajednaný apartmán.Myslel jsem na přespáni něco v rakousku,uľ jsem ale něco naąel asi za 18Eur včetně snídaně na noc na osobu,tak uvidíme.Snad to dopadne fajn. Já bych maximálně přemýąlel o tom čipu.A taky si promysli,kam vąude budeą jezdit.Pokud občas na dovolenou a jinak spíąe kratąí cesty,tak zda se ti to vyplatí.Já jsem takový totiľ spíąe odpůrce různých úprav motorů:-) |
| |
|
Máca | Tuesday 07 June 2005 - 21:24:49 | | |
Ahoj, je pravda, ľe to DTL je slabé (měl jsem mondeo 1.8 16V a to jelo jak drak), ale na druhou stanu jsem ten výkon potřeboval poprvé, jinak jsem se s tím (se slzami v oku) smířil. Vzhledem k tomu, ľe jsem po Vectře koukal jiľ před dvěma roky, jsem rád, ľe jí mám moc se mi líbí, ale auto tak po roce měním, uvidím. Jinak čip stojí min. 20000,- coľ není málo a ľivotnost klesá. Já jsem těch 670km jel přes osm hodin s rodinou a třema přestávkama. V Rakousku o něčem nevim. Pěknou dovolenou a pozor na "fotografy", mohlo by to vyjít pěkně draho, dost v Rakousku měřili a brali na dálnici (130km/h). |
| |
|
Red_Dwarf | Tuesday 07 June 2005 - 21:44:03 | | |
To Máca:Tak to já to mám dál(920km).Co moře?Bylo čistý? Jinak pokud je to za takový prachy,tak já osobně bych to nedělal.Při daląím prodeji se tím cena auta nezvýąí a taky záleľí jak dlouho si to chceą nechat.Pokud jezdíą na dlouhé trasy s plně naloľeným autem často,tak moľná,ale jinak... Nechci tě od úpravy odrazovat,je to jen můj názor.A nebo si koupit třeba 2,2DTI,oni ty ceny aut jdou straąně dolů |
| |
|
|