Autor
|
Příspěvek
|
pr»ka | Friday 13 May 2005 - 08:52:38 | | |
Chlapci musím souhlasit s váma sevąema,nevěřím, ľe jenom filtr ti zvedny výkon jak říká Riwi,spíą jenom psychicky a hlavně uvnitř je větąí hluk coľ mě aľ tak moc nerajcuje,měl jsem ho tam uľ při koupi ,tak na to prdím a je tam,ale já bych ho tam sám nedával.Ale jak říká Yper věkem jsou jiné chutě ,takľe komu ten prdlavý zvuk neva,tak prosím |
| |
|
Yper | Friday 13 May 2005 - 09:05:59 | | |
2 Riwal: ..co blbneą, toho tura jsem si o tobě rozhodně nemyslel, jen jsem si dělal srandu z jízdy bez...- nejseą hazardér, aby jsi jezdil bez filtru a zadřel motor. Vľdy» jsem napsal skoro to samé co ty. Ten filtr sám bez daląích úprav (např. strmá vačka atp.) nemá skoro ľádný přínos. Vyhozené peníze!, krom oblbování sebe sama a chodců podél komunikace.
Dodge Caliber 2.0 CRD SXT Opel, ten má dnes už každý Sopel!! Yamaha 1100 - Virago Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel BMW K1200 LT - auto na dvou kolech |
| |
|
Mongoose | Tuesday 17 May 2005 - 17:41:48 | | |
Tak jste měli samozřejmě jako vľdy pravdu . Chce to přívod vzduchu přímo na filtr. Teď se dost oteplilo a jde to poznat jako kráva. Ten teplý vzduch mu moc neąmakuje. Takľe se asi budou tahat trubky |
| |
|
happy | Tuesday 17 May 2005 - 18:01:31 | | |
Tak pozor - měl jsem tam K&N do boxu, nedávno jsem ho pral a olejíčkoval ... auto uľ od 2500 mělo hrubąí zvuk, takové to bylo celkově uřvané.. brumbrumbrum...Dal jsem tam nový origo papírák a krásně mi to táhne odspod a motor slyąím aľ někde od 3000 otáček nahoru. Myslím tím slyąím - ľe o něm vím, předtím byla díra v plynu a řvalo to jako kráva. NEvím, jak jsem s tím půl roku vydrľel jezdit. Never more. Podle NIA, co jsem se s ním bavil, jsou tyhle filtry po 20 tis. KO, a vyprání a olejíčkování uľ moc nepomůľe, ľe je to pro to auto nějak tak, jako kdybys ty dýchal přes polątář. Kaľdopádně jsem teď s tím papírákem maximálně happy. A to, ľe jsi zasral vanu, Riwi, to ti věřím, protoľe já jsem ji pak drhnul jeątě druhej den. Ten bordel kolem uľ absolvovat - jak říkám - never more. |
| |
|
Kanec | Tuesday 17 May 2005 - 20:03:45 | | |
Mám za to, ľe názory lidí na pouľívání přímých kitů se dělý na dva tábory: 1 Zásadně ano a 2 zásadně ne. Mezi sebou se ubíjí argumenty, ale kde je pravda. Myslím si ľe někde uprostřed. Já jsem měl v corse 1,2i přímý sání KN a měl jsem pocit, ľe jde motor lépe do otáček, jakoby se mu lépe "dýchalo", ale mohlo to být placebo. Já bych přímý sání přirovnal k aspirýnu - neublíľí - nepomůľe, ale je to jen můj neodborný názor. |
| |
|
riwal | Tuesday 17 May 2005 - 20:20:35 | | |
2Happy: Tu vloľku KN mi poradil zrovna NIO, ale to nevadí. Po vyprání je to zase jako kdyľ byl novej. |
| |
|
happy | Tuesday 17 May 2005 - 20:24:04 | | |
Riwi .. u mně bohuľel ne, nebyl subjektivní pocit, ľe to víc řvalo - aľ jsem se toho děsil a - víą, jaký já mám sluch, ľe si furt na něco stěľuju, taskľe pro ostatní třeba cool, pro mě děs a utrpení - ale třeba tam v tom motoru mám jeątě něco ąpatně, co by to mohlo ovlivňovat, uvidíme na srazu, to se vąechno ukáľe. NIO říkal, ľe aľ po 20 tisísích. Do 20 tisích - a nový - je lepąí. Ale já myslím, ľe ten, který jsem tam měl, měl hodně přes 50. |
| |
|
riwal | Tuesday 17 May 2005 - 21:27:07 | | |
Výrobce udává ľivotnost 500k a čistit po 100k nebo po 50k v praąném provozu a KN pouľívá větąina stájí na rally. |
| |
|
Mongoose | Tuesday 17 May 2005 - 21:44:55 | | |
No, kdyľ jsem zakládal tohle téma, tak jsem váľně nečekal takovou diskuzi. Prostě, kdo ho tam chce mít, a» ho tam strčí a kdo ho tam mít nechce, a» z ní sleze |
| |
|
happy | Tuesday 17 May 2005 - 21:50:40 | | |
Riwi, tak mi pak vysvětli, proč mi to s tím jede hůř a řve to jako kráva. Od dvou do 2500 to nemá vůbec tah. Teď je to tichučké a jede to opravdu dobře, - porovnávám to se stavem, který jsem měl půl roku... A» si výrobce uvádí co chce. |
| |
|
|