• Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau
  • Opel club renbau

Poradna

Opel Club Renbau :: Poradna :: Poradna Astra :: ASTRA :: Astra interiér
 
<< Předchozí téma | Další téma >>
Tiche syceni v kabine pri jizde
Přejít na stranu  [1] 2 3
Moderátoři:legionar, Prazdroj, Jerry, jirka, Wonderboys, admin
Autor Příspěvek
mol
Saturday 14 May 2005 - 14:21:36 Citovat
Host
Poklona damy a panove,

chtel bych Vas pozadat o radu. Uz se mi to jednou stalo, ale tehdy mi to opravil autorizovany servis. I kdyz technik rikal ze byla to malickost, stalo to vic nez jsem predpokladal.

Diagnoza:

Po nastartovani motoru a behem jizdy ve vnitrnim prosotu auta slyset tichy syceni. Po vypnuti morotu jeste to slyset cca 3 vteriny pak prestane. Muj subjektivni nazor je, ze to pochazi odnekud z ofunu u celniho skla nebo z te casti vozidla.
Zvysovanim otacek motoru syceni je silnejsi.
Zda se mi, kdyby mi tam unikal nejaky tlak nebo podtlak.

Po letme kontrole jsem tam nic takovyho nenasel. Muzete mi neco doporucit?

Auto:
Opel Astra F Caravan
1.6i, X16SZR

Dekuji

Mol
[ Upraveno ]
aaa
Saturday 14 May 2005 - 18:50:36 Citovat
Host
tohle dokáľe dělat vnitřní cirkulace vzduchu nebo sakra málo náplně v klimoące..Občas také sluąně syčí pumpa na benzin,ale v tomto případě to asi nebude ono..
mol
Sunday 15 May 2005 - 08:55:53 Citovat
Host
aaa212.11.114.122 napsal ...
tohle dokáľe dělat vnitřní cirkulace vzduchu nebo sakra málo náplně v klimoące..Občas také sluąně syčí pumpa na benzin,ale v tomto případě to asi nebude ono..


Dnes jsem otevrel kapotu a tam nekde v pozadi huceni motoru syceni slysim taky. A hodne ...
Jiste je to cirkulace? Jen ze to syceni ja zavisle na otackach motoru ....
A navic mi motor na vyssich otackach nejede plynule, nebo na otacky ani se moc nedostanu ...

Mol
mol
Sunday 15 May 2005 - 10:44:25 Citovat
Host
jeste upresneni, kdyz auto stoji, motor otacky nabira plynule a reaguje okamzite. Hrosi je to behem jizdy, otackkam se nejak nechce a i kdyz ano tak vydava divni zvuk ...

Mol
mol
Monday 16 May 2005 - 16:06:17 Citovat
Host
Nazdarek,

takze dnes jsem zavezl auto do napul-zruseneho OMNITECHU v Ceskych Budejovicich. Stalo se co jsem ocekaval, pan mechanick nic neslysel Ale ja jo ....

takze to syceni je silneji slyset pri pridavani plynu behem jizdy. Syceni ma male spozdeni oproti zmacknuti pedalu a taky ztichne, kdyz plyn uberu.

Panove pomoc, fakt me to vadi ...

Jo a cele syceni je od posledni navstevy servisu - po prohlidce 180tis km - kdy vymenili vsechny filtry atd .... a zarovky v panelu topeni .... Nevim jestli toto na to muze mit vliv

diky
mol
[ Upraveno Po kvě 16 2005, 04:09 ]
happy
Monday 16 May 2005 - 17:47:41 Citovat
Host
to vyopadá, ľe ti to někde přisává vzduch do motoru. zkontroluj sání, jestli není naprasklé někde na cestě, zkontroluj podltakové hadičky, vąechno, co je z gumy a nějak souvisí se sáním. Jinak to syčení můľe taky dělat na zátah podpálený sací ventil, pokud si to dobře pamatuju z předchozích debat. Ten by měl psikat.
Anonymní
Tuesday 17 May 2005 - 08:45:58 Citovat
Host
Mozna by to mohl delat vzduchovy filtr
aaa
Tuesday 17 May 2005 - 09:02:36 Citovat
Host
divné je,ľe ti to dělá jeątě po vypnutí motoru,máą tam klimatizaci?
Yper
Tuesday 17 May 2005 - 09:11:31 Citovat
Uživatel #251
Registrován: Tuesday 14 September 2004 - 10:28:45
Příspěvků: 3550
Mně se syčení jednou také ozývalo-slyąel jsem ho po vypnutí motoru - bylo to málo náplně v klimatizaci a na výparníku to vlastně syčel ten komprimovaný chladící plyn.
Pokud to není tohle, ale přitom ti měnili "vąechny" filtry a ľárovky v panelu, tak běľ hlavně po pylovém filtru a palubce jako takové.
U mé VéBé jsem zrovna včera kontroloval jeho stav a vedle něj (pod tím celým deklem) je "něco", do čeho vede hadička od podtlaku (alespoň mně se to tak jevilo) - moľná je to podobné i na Astrách a něco mohli uvolnit, protoľe vím, ľe na Astrách je zrovna blbý přístup k tomuhle filtru.
Myslím, ľe je to klasický příklad, kdy po nastartování vákuová pumpa v rozvodu ovládání různých hejblat podtlakem, v systému vytvoří vákuum a můľe trvat jeątě i ty 3 vteřiny po vypnutí motoru (jak píąeą), neľ vákuum unikne netěsností - nalomená hadička nebo gumové kolínko.
Odpovídá to i výkonu motoru - čím větąí otáčky, tím větąí vákuum.
Na sání do motoru nic nehledej! Kdyľ vypneą motor, tak by tam ten cca 3 vt. dozvuk nebyl! Tohle dělá JEN vákuum!

Dodge Caliber 2.0 CRD SXT
Opel, ten má dnes už každý Sopel!!
Yamaha 1100 - Virago
Konečně pořádnej krouťák a né jako línej Opel
BMW K1200 LT - auto na dvou kolech
happy
Tuesday 17 May 2005 - 09:17:57 Citovat
Host
aha, já si nevąiml, ľe mu to dělá i po vypnutí. Mně po vypnutí kdysi chvilku syčela baterka, protoľe se přebíjela - altík v pedeliii. Vem měřák a změř napětí na baterce za chodu motoru. Pokud bude nad 14,5 tak jeątě změř proud. Z osobní zkuąenosti jinak nevím. Ale, teď mě napadlo, ľe kdyľ mám klíček v zapalování a zapnutou elektriku a vąechno vypnutý a oteřu habnu, tak mi taky něco syčí, někde z míst, od předního okýnka. Na to bych se .... ale to nebdue tvůj případ.

Rychlá odpověď:

 

Přejít na stranu  [1] 2 3  
Odebírat z poradny: rss 0.92 Odebírat z poradny: rss 2.0 Odebírat z poradny: RDF

Add to Google Pridej na Seznam
TOPlist Seznam S-Rank CZIN.eu PageRank Alexa Rank JyxoRank 

Vygenerováno za:0.1794 sec,0.1353 z toho dotazů.